menkat vai kiinnittymisvuotoa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miten on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miten on

Vieras
Aikaa synnytyksestä noin 2kk ja torstaina alkoi niukka vaalea vuoto, joka jo seuraavana päivänä muuttui ruskeaksi ja nyt tänään ei ole enää vuotoa näkynyt. Mä tässä mietin että oliko noi nyt sitten menkat vai oisko se voinut olla kiinnittymisvuotoa, koska uusi raskaus olisi mahdollinen? Vai onko monilla ekat menkat synnytyksen jälkeen noinkin niukat? Entä te joilla on ollut kiinnittymisvuotoa,miten runsasta ja miten pitkään sitä on tullut?

Koska sulla loppui jälkivuoto? Täysimetätkö? Tunnistatko oviksen? Onko seksiä harrastettu usein vai vain kerran?

Synnytyksen jälkeen mulla oli menkat ihan normaalit. Kiinnittymisvuoto on ollut muutama pisara kirkasta punasta verta.

Jälkivuoto loppui noin kaksi viikkoa ennen kuin tuo uusi vuoto alkoi. En täysimetä. Enkä ole huomannut että olisin ovuloinut,mutten ole ikinä ennenkään sitä huomannut. joo ja seksiä on harrastettu ekan kerran silloin kun jälkivuoto loppui...sitä tässä just mietin että voiko kiinnittymisvuoto kuitenkaan olla noin "runsasta" ja kestää kolmekin päivää?

mulla ainakin ekat menkat oli tosi niukat, synnytyksestä oli silloin n. 7kk ja imetin silloin täysteholla. Seuraava kierto olikin vain 21päivää, mutta siitä se sitten normalisoitui.

Jälkivuotoa saattoi olla tuokin. Siinä saattaa olla joskus pitkiäkin taukoja. Kiinnittymisvuoto ei kestä noin kauan, eikä ole noin runsasta. SE on vain muutamia tippoja verta.

Yhteistyössä