Menkat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pelokas"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Pelokas"

Vieras
Okei mulla alko joulukuussa ruskeaa tuhrua ja sitä tuli vähemmän mitä esim. menkkojen lopussa on. Ja ruskea loppui ennen menkkojen alkua, eli sitä kesti muutamia päiviä eikä sitä aina tullut. Ja menkat tuli joulukuussa normaalisti. Tammikuussa tuli kans ruskeaa tuhrua samallailla ja menkat tuli normaalisti, mutta nyt helmikuussa ei ole tullut menkkoja niinku on pitänyt tulla. Nyt on ollut rytmissä menkat jotka on alkanut aina 7 pv, mut nyt ei ole tullu paitsi tänään tuli ihan vähän ruskeaa. Mistä voi johtua? Eikä ole mitään muita oireita ku tuota ruskeaa tuhrua.

Käytätkö jotain hormonaalista ehkäisyä? Mulla Yatz ja Yasmin pillerit teki tuollaisia välivuotoja, koska niiden hormoonit eivät riittäneet pitämään limakalvoa koossa.

Toivottavasti ei ole mitään vakavaa kun olen itse miettinyt kaikki vakavat jutut jo läpi. Ja sen takia varmaan menkat myöhässä ku stressaan ihan likaa tästä jutusta. Ja muutenki alkanut stressaan joulukuussa ja sen jälkeen alkoi ruskeata tulemaan,

[QUOTE="Tuulihattu";25658691]Käytätkö jotain hormonaalista ehkäisyä? Mulla Yatz ja Yasmin pillerit teki tuollaisia välivuotoja, koska niiden hormoonit eivät riittäneet pitämään limakalvoa koossa.[/QUOTE]

En käytä e-pillereitä.

[QUOTE="Pelokas";25661626]Ja voikos nenäntukkeus vaikuttaa jotenki? Kun se alkoi joskus pari viikkoa sitten jos ei ole alkanut jo kolmas viikko.[/QUOTE]

Eikä siis ole muuta ku nenä tukossa siis ei kuumetta eikä mitään. Aika ihmeellistä sinänsä.

[QUOTE="Pelokas";25664839]Mitä tämä voi olla? Testin mukaan näyttää negaa, että en voi olla raskaana.[/QUOTE]

Tarkoitan vaan et mikä mulla oikeen on ku tullut sitä ruskea tuhrua eikä menkkoja näy.