Menkat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mirkku*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja karismaako:
Jaa'a..Riittääköhän sulla kahvi ja pulla?

On näköjään kaffeelle tulossa usempikin "karismaattinen" henkilö.

Juu, mutta kyllä mä aina erotan aidon ja kopion tosisistaan.. Meillä ei sitä paitsi tarjoilla kahvia senkin päältä, et tälläiset karsiutuu sit heti alkuunsa.

Alkuperäinen kirjoittaja pit.:
Juu, mutta kyllä mä aina erotan aidon ja kopion tosisistaan.. Meillä ei sitä paitsi tarjoilla kahvia senkin päältä, et tälläiset karsiutuu sit heti alkuunsa.

Senkin viisastelija, vaikka kyllä senkin ymmärtää että senkin päältä tarjottu kahvi ei maistu kahville, vaikka sitä Ville joisi!

Alkuperäinen kirjoittaja Työnantaja:
Soon karismaako taas työviikko alkamassa huomenna. Aika monta kahvitaukoa siis edessä.. ;-)

Töitäkin välillä. Mistä työnantajanne teille oikein maksaa?

Hienoa, että virkaveli kantaa huolta yhteiskunnan hyvinvoinnista kiinnittämällä huomiota työajan käyttöön.

Ymmärtääkseni kritiikki kohdistuu nim. pit.:n ja allekirjoittaneeseen. Kuitenkaan en olisi kovin huolissani asian suhteen, koska esim.pit., vaikuttaa hyvinkin topakalta ja vastuuntuntoiselta, joten uskon hänen selviytyvän työtehtävistään moitteitta, mikä on pääasia. En siis puuttuisi työnantajana hänen toimintaansa.

Itselläni tässä ketjussa oli "avustajia". Ei tarvinnut kuin vähän alkuun pistää.

Ajatteles, jos olisi vaikka treffit sovittu, ja sinne olisi ilmestynyt kymmenittäin karismoja, sata pittiä ja heidän kaikkien työnantajat vahtaamaan työajan hyväksikäyttöä .. Olisi Hakiksen torin kahvilanpitäjällä ollut pullat loppu alle aikayksikön.

Kauhean tylsää tuntuu joissain työpaikoissa olevan, kun ei siellä saa edes kahvitaukoja pitää, ilman että joku huohottaa niskaan..

Kaikilla tärkeillä on muuten aina noita bodydoubleja, stuntmaneja yms. Miksei siis sinullakin ;-)

Kauhean tylsää tuntuu joissain työpaikoissa olevan, kun ei siellä saa edes kahvitaukoja pitää, ilman että joku huohottaa niskaan..

Työajalla netissä roikkumisesta oli puhe, ei kahvitauoista.
Pysytäänpä asiassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Työnantaja:

Työajalla netissä roikkumisesta oli puhe, ei kahvitauoista.
Pysytäänpä asiassa.

Aika harvassa lienevät työpaikat, joissa kahvitauot eivät kuulu työaikaan.

Muistaakseni, olimme aivan asiassa itsessään, ennenkuin rupesit sekaantumaan keskusteluun. Aika asiattomasti, vielä.

Muistaakseni, olimme aivan asiassa itsessään, ennenkuin rupesit sekaantumaan keskusteluun. Aika asiattomasti, vielä.

Kukahan tässä asiattomuuksiin on ajautunut?
Jos tarkkoja ollaan, niin menkkakalluppihan tämä ketju on. Mitenkäs siihen kahvitauot kuuluvat?

Alkuperäinen kirjoittaja huh-:
karismaako. on pit.
Kukas se kissan hännän nostaisi ellei kissa itse?

kÄVI rekkaamassa molemmat nikit yhtäaikaa vielä. Onko pit. kaikki kotona?

Ai katos ku huomasitkin. Jooo kotona ooon,... Juu, täällä mä vaan juon sidukkaa ja vedän röökiä ja hätistelen mukuloit jaloista pyörimästä. Miestäkään ei oikeasti oo, olen vaan yhen rekkakuskin vakipano..Mulla on todettu böömilöinen hyppykuppa, tanskalainen tippuri ja saksalainen sankkeri.

Monta muutakin nikkiä olen rekannut, ettei tule tylsää. vähän vainoharhainen olo kyl välillä, täytyy myöntää, ku en pysy itse itseni perässä enää.

Karpolta tulee ens viikol ohjelma mun asuinolosuhteista ja suomalaisen sosiaaliturvan pettämisestä. Aion laittaa siinä ohjelmassa vireille kansalaiskeräyksen mun kuntoutusta varten. Mä aattelin, että tonne Malediiveille voisin lähtee vaik kolmeks viikoks kuntoutumaan. Otan ton karismaako. -nikkini mukaan, niin voin sitten höpistä siellä itsekseni hyvässä seurassa.

Alkuperäinen kirjoittaja kysynpähänvaanjoutessani:

Kukahan tässä asiattomuuksiin on ajautunut?
Jos tarkkoja ollaan, niin menkkakalluppihan tämä ketju on. Mitenkäs siihen kahvitauot kuuluvat?

Tässä mielestäni kyllä ihan asiallisesti yritin keskustella, tosin varsinaisen asian vierestä.

Meillä ei rapise kuukautissuojat eikä kortsun kääreet. Rapisee vaan koirat kynnet parketilla.

Mutta jatkakaa te kalluppia.

Laita googleen haku : kuukautiskuppi, niin löydät erittäin hyvän/ekologisen/hygieenisen/ edullisen tavan huolehtia kuukautisistasi. Itse luin tästä kupista paikallislehdestä ja kiinnostuin sen verran että tilasin itselleni sellaisen. Päivääkään en ole katunut enkä vaihtaisi enää siteisiin mistään hinnasta! Siteet tuntuivat tosiaan ikäviltä pitää ja varsinkin kesällä käyttö on ikävän epähygieenistä. Tätä suojaa ei edes huomaa, meinaa itseltäkin unohtua koko kuukautiset.
Suosittelen kaikille naisille lämpimästi!

Meillä ei rapise kuukautissuojat eikä kortsun kääreet. Rapisee vaan koirat kynnet parketilla.

Mutta jatkakaa te kalluppia.

Oot siis niin vanha, ettei mitään nesteitä valu? Ja ukkoa ei ole tai jos on, niin ei seiso?

Myös minä törmäsin sattumalta kuukautiskuppiasiaan. Pähkäilin varmaan puoli vuotta, mutta loppujen lopuksi tilasin sellaisen itselleni. Nyt olen käyttänyt kuppia muutamien kuukautisten aikana (itse asiassa tälläkin hetkellä), ja asia on juuri niin kuin Erittäin kätevä sanoi: kuukautiset voi lähes unohtaa.

Nyt voin nukkuakin alasti kuukautisten aikana, voin saunoa, uida ja mikä ihaninta, sain heittää ne kauheat hiostavat siteet roskikseen. Enää kesäkuukautiset eivät ole kauhistus. Ainakin omalla kohdallani kuppi on paljon luotettavampi kuin tamponi, joka myös kuivattaa limakalvoja. Rahaa säästyy ja samalla myös luonnonvaroja. Suosittelen!

Yhteistyössä