Siis mikä kumma mua vaivaa.. Muutaman päivän jo ollu menkkakipumaista kolotusta ja jomotusta. Mutta ei mulla pitäis menkat olla alkamassa kun vasta kaks viikkoa sitte oli. Tyttö on nyt 3kk ja kahdet menkat jo ollu synnytyksen jälkeen. Ja ihan normaalilla kierrolla menny normaaliin aikaan. Voiks tää olla vielä jotain synnytyksen jälkeistä jotain? Ei mulla kyllä oo synnytyksen jälkeen ollu mitään tällasta jos alkuviikkojen jälkisupistuksia ei lasketa. Vai onks mulla joku ovis tai jotain? Vai oonko mä taas paksuna?
Mitä kropassa tarkkaanottaen tapahtuu kaks viikkoa menkkojen jälkeen/kaks viikkoa ennen menkkoja? Lämpöä ollu pari päivää 37,5 mut ei oo millään tavalla muuten kipee olo.
Syön tällä hetkellä minipillereitä (cerazette).. Jos oon paksuna ni onks ne haitallisia alkiolle?
Kauheesti kysymyksiä.. :ashamed:
Mitä kropassa tarkkaanottaen tapahtuu kaks viikkoa menkkojen jälkeen/kaks viikkoa ennen menkkoja? Lämpöä ollu pari päivää 37,5 mut ei oo millään tavalla muuten kipee olo.
Syön tällä hetkellä minipillereitä (cerazette).. Jos oon paksuna ni onks ne haitallisia alkiolle?
Kauheesti kysymyksiä.. :ashamed: