Menkkamaisia kipuja vaikka raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sini

Vieras
Mulla on menkat muutaman päivän myöhässä ja en ole vielä päässyt testiä ostamaan. Mulla on vaan koko aika tunne että menkat alkaa ja alavatsa kipuilee välillä samanlailla kuin aina menkkojen alkaessa niin onko kellään ollu noita kipuja ja tuntemuksia vaik oliskin raskaana?

Sen verran vinkkaan, että mulla just tänään todettiin pissatulehdus, jonka ainoat oireet on menkkamaiset kivut.

Eli "menkkakivut" ei välttämättä johdu menkoista (mutta mulla siis menkat ei kuuluiskaan vielä olla tulossa)

Itsellä ensimmäisen raskauden alussa oli menkkamaisia kipuja, jopa ehkä tavallista enemmän. Vuotoa oli myös yhtenä päivänä hieman, joten kuljin "varmuuden vuoksi" side pöksyissä pari kolme päivää ennenkuin sitten tein testin. Joten mahdollista kyllä on.

Toisessa raskaudessa ei taas ollut minkäänlaisia kipuja, vasta pahanolon tunne (="yökötys") ja kahvin hajun & maun muuttuminen epämiellyttäväksi sai tekemään testin vasta joskus rv 5 tai 6. (epäsäännöllinen kierto)

Nuo kivut on ihan normaalia.

Minäkin, joka olen jo konkari raskaanaolossa, kuljin päivän side pöksyissä. Tuntui, että menkat alkaa justiinsa. Tein sitten testin kuitenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Sini:
Mulla on menkat muutaman päivän myöhässä ja en ole vielä päässyt testiä ostamaan. Mulla on vaan koko aika tunne että menkat alkaa ja alavatsa kipuilee välillä samanlailla kuin aina menkkojen alkaessa niin onko kellään ollu noita kipuja ja tuntemuksia vaik oliskin raskaana?

Kyllä oli. Ihan samanlaisia kipuja oli heti alkuraskaudessa ja odottelin vain, että milloin ne menkat alkavat vaikka testit näyttivätkin pelkkää plussaa. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Sini:

Olihan noita melkein rv 8 asti :) Nyt menossa rv 26+4 ja tänään viimeks kävin veturin sydänääniä kuuntelemassa.

Tilaa kotitesti.fi. Mie tilasin eilen, tulivat tänään, vaikka siellä luki että toimitusaika 4pv.. :whistle: Enpä kyllä taidakaan testailla kun muuttu vuoto normi menkkavuodoksi, vaikkakin kivuttomaksi. viimeksi oli pirun kipeet...