mennäkkö hakemaan lähete ortopedille vai ei... mielipide...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hivenenhullu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hivenenhullu

Vieras
pähkäilen tässä... pitäisikö mennä vai ei... satutin olkapään töissä.. kävin lekurissa joka antoi pitkän saikun 10pvä ja sanoi että jos ei ole parantunut saikun loppuun mennessä niin sitten ortopedille lähete, koska sitten voi olla et on olkapäässä joku nivelkalvo revennyt?
no olen levännyt ja koittanut välttää olkapään käyttöä.. oksutauti ja oikean puolen hartian totaalinen jumitus auttoi siinä tehokkaasti.. mutta nyt kun hartia aukes ja käsi taas liikkuu niin havaitsin olkapäässä jomottvaaa kipua kun sitä vähänkään enemmän liikuttaa... :(
pitäiskö nyt sitten mennä jatkotutkimuksiin vaiko ei..
ja ens iis muutoin pähkäilis mutta kuulun niihin ihmisiin että jos ei oel varmaa teitao että jotain isompaa on mennyt rikki niin hävettää mennä turhaan lääkäriin...

niin kait se on.. mulla vaan alkaa tää pähkäily aina.. alun perinkin toi lekuriin meno oli pähkäilyn tulos kun mietin että ei se satu NIIN paljon ettei sitä kestäis... nytte sama homma... kun se vaan jomottaa liikkeen jälkeen ja sitte isommissa liikkeissä/hankalemmissa asennoissa vähän vihlasee

vähän nyt ongelma asenne mulla.. ei voi sattua kun ei vertakaan tuu... :ashamed: :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kannattaa mennä, etenkin kun oot töissä loukannut.

niin, sitäkin mietin kun en itse joudu maksumieheksi... että vaikak olisikin ns. turha reissu niin en itse siinä rahaa häviä... ja onhan toi olkapää suht tärkeä osa... ja huonompi hommahan se on tietty jos alkaa pitemmällä aikavälillä enempi vaivaamaan... :|

Tottakai menet sen tutkituttamaan, jos se töissä on mennyt. Voi vaikka ruveta pahastikin vaivaamaan joskus myöhemmin, kaiki menee sitten omaan piikkiin, kun sitä ei ole kunnolla tutkittu.

Yhteistyössä