Mennäkkö vaiko eikö mennä?menisitkö sinä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmittaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmittaa

Vieras
Olin perjantaina viihteellä ja tapasin kivan miehen siellä.
Juteltiin,tanssittiin ja molemmilla oli mukavaa.
Ollaan siis sinkkuja molemmat.
No,se olis halunnut mukaan sen luo yöksi,mutta mä en ollut valmis menemään vielä sinne.
Sitten se pyysi että tule lauantaina sen luokse ja jäädä yöksi.
Okei,koko päivän eilen sit jännitin ja odotin sinne menoa ja mun piti kuuden aikaan mennä sen luokse.
Tulee viesti viideltä että miten olis siirretäänkö huomiselle sun tuloo kun pitäs kaverin bileisiin lähtee?
Mä vastasin että täytyy miettiä tulenko ja milloin.
Mua veetutti se että sille tulikin toinen meno vaik oltiin sovittu tapaaminen.
Nyt se sit aamuyöllä soitti baarista ja äsken soitti että tulisinko sen luokse jne...
Meni mieleenkiinto jotenkin kokonaan,empähän taida lähtee.

kuulostaa.. sori vaan.. sellaselta joka kokeilee keneltä lohkee lovee herkimmin..joskus sattu kohalle tllanen..en juossut kun käski...

nyt sen jäliltä on neljö yh äitiä lapsineen..itse naimisissa ja monen lapsen äiti..kunnolliselle miehelle..en sellassen ..*älä nyt tuukkaan on bieleet.. tuu sit kun on krabbe aamu ja haluttaa..* :x

kiinnostunut vaan saamaan sut sänkyyn. Kävi baarissa kattomassa olisko jotain parempaa ja kiinnostavampaa ja kun ei tärpännyt, niin jatkaa taas hetken vonkaamista. Yök mikä äijä! Älä vastaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Jos pelkkää seksiä haluisin niin mikä ettei. Harvemmin on ensi treffien jälkeen ollut heti halu vakavampaan suhteeseen eikä pikku "iloittelusta" oo mitään haittaa :D

Juu jos molemmilla on pelkkä seksi mielessä. =)

Kait mä olen niin tiukkis kun en haluu sänkyyn heti eka tapamisen jälkeen.
Olisin vaan halunnut jutella ja kahvitella jne....Ei seksiä ja mä en vaan pysty meneen sänkyyn ihmisen kanssa ketään en yhtään tunne.
Vaikka olenkin 35vuotias niin mulla on vaan yhteensä 3kpl seksikumppaneita elämäni aikana.

Yhteistyössä