menneisyyden vanki!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja magge82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

magge82

Uusi jäsen
04.02.2014
1
0
1
No tuleepa kysyttyä tätä anonyymisti. Kuinka naiset mielesi ailahteli raskauden aikana? Olen itse siis itse mies. Tämä on itselleni ensimmäinen lapsi.
Sitten tuohon menneisyyden vanki juttuun! Olen ollut entisissä suhteissa uskoton mutta nyttemmin kun löysin kyseisen kihlattuni niin en ole muita katseskellutkaa, eikä ole kiinnostanut yhtään! Se asia tulee aina välillä puheeksi negatiiviseen sävyyn ,Olen kyllä nuo haukut ansainnutkin myönnän koska tuo pettäminen on aivan järjetöntä, loukkaat muita ja petät samalla itseäsi! Olemme puhelleet avoimesti entisistä suhteista ja ne pettämis jutut ovat tulleet sieltä esiin vaikka kylläkin hän tiesi etukäteen jo jotain menneisyydestäni. Mitenkä saisin uskoteltua että muut ei kiinnosta?! Se kun sanotaan että oma rakas on kaunein niin se myös on sitä, hän on kuin enkeli silmissäni ketä en halua satuttaa! Onko joku muu ollut vähänkään vastaavassa asemassa? Tämä on se nainen mitä en halua menettää! Ps:jos joskus mietit että pettäminen kannattaa niin voin sanoa EI kannata, et saa mitään siitä niin paljoa irti mitä tulet menettämään! Se on kuin kivenheitto lampeen itse olet kivi ja edellä menee pettämisen aalto minkä läpi ei pääse ilman että et osu siihen. Selitä sitten että nyt on erilainen suhde kuin ennen, ketä sinua enää uskoo... sinulla on leima otsassa! Mies30+ ja rakastunut

Viimeksi muokattu:
Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä vasta 6kk, tiedän samanlaiset asiat hänestä jota naisesi tietää sinusta eli hän on pettänyt aikaisempia naisiaan monesti jne...

En vain pysty millään luottamaan täysin kun tiedän mitä mieheni on ennen tehnyt ja mietin että miksi olisin erilainen, miksi hän ei tekisi samaa minulle mitä muille. Hän hokee kuinka rakastaa minua ja myös näyttää sen selkeästi enkä voisi uskoa hänen pettävän.

MUTTA
Kerran minulle selvisi että hän oli useamman naisen kuviin kommentoinut kuinka kauniita nämä naiset ovat. Samalla selvisi että hän oli yksityisviestillä laittanut toiselle naiselle viestiä kuinka kaunis tämä on. Miksi yksityisviestillä jos tähän ei liity muuta?

Nyt olen vainoharhainen ja selaan hänen teksti- ja fb viestejä, puheluita jne niin usein kun pystyn ja tämä stressaa minua itseäni. Teen väärin miestäni kohtaan mutta jos hän pettää niin haluan tietää siitä ajoissa.

En ole raskaana eikä minulla ole lapsia mutta ymmärrän täysin naisesi tunteet.

Yhteistyössä