menossa huomenna hesaan, mitä tekemistä?????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hellu77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hellu77

Jäsen
09.06.2007
175
0
16
Niin tuota meidän tuuria :headwall: Päästään huomenna lähteen miehen kanssa kaksin viettämään päivää hesaan ja ollaan vielä yötäkin oikein... Mutta oltiin suunniteltu että mentäis käym. vaikka suomenlinnassa yms. ja istuttais kahviloissa ja nautittais ulkona olemisesta. MUTTA huomenna sataa siis vettä ja kaikki suunnitelmat uusiksi :/ Mitä vois hesassa tehdä tai minne mennä sade ilmalla?? Shoppailla emme nyt jaksa ja noi museotkaan ei oikein nappaa :whistle: Vinkkejä, vinkkejä nyt nopsaan!!??

No meette leffaan tai teatteriin. Vantaalla tiedepuisto Heureka on sisätiloissa, ja sinne pääsee näppärästi junalla. Isoissa ostoskeskuksissa, siis esim. Kampissa, Kämp-galleriassa, Forumissa jne. voi istua sisällä katsomassa ihmisvilinää. Kiertoajelullekin voi mennä, ratikka 3:lla matka kiertoajelu ei maksa juuri mitään, bussikiertoajelut ovat sitten kalliimpia. Jos meette ratikalla, niin voitte jäädä pois ainakin Tuomiokirkolla ja käydä sisässä, se on mahtava paikka. Temppeliaukion kirkollakin voisitte käydä.

Tuossa nyt muutama idea. Minä menisin mielelläni myös taidenäyttelyyn.

No kokopäivää ei jaksais istuskella kahviloissakaan.... Olin just viime su. tyttökaverin kanssa shoppailu ja kahvittelu reissulla hesassa. Ne museot tosiaan ei meitä niin kiinnosta. Tai minua nyt ehkä pikkasen ,mutta ei miestä :whistle: Perskules kun harmittaa, ihan sama vaikka ei aurinko paistais kunhan ei tulis vettä :kieh: Lintsille mennään lapsien kanssa varmasti myöhemmin.... ja mä nukahdan varmaan jos mennään leffaan..... onpa ny hankalaa :headwall: :headwall:

Yhteistyössä