Merikukka Forsius on raskaana !!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Just
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Jospa eroskin sen takia että mies painosti aborttiin :whistle:

no jotain tällasta minäki ajattelin...mutta ei ei,kyllä täällä mammat tietää että tämä on taas jotain meri-kukan juonittelua,joo-o näin se kyllä on :kieh: :saint:

Hihii...taitaa kyniä miehen puhtaaksi. Miespolo :)

joku laittoi että miten M-K onnistuukin eroamaan juuri kun tulee raskaaksi. Entäs jos mies ei ole halunnut lasta ja M-K on halunnut. Jospas ristiriidat on tullutkin juuri lapsen hankkimisesta? M-K jättänyt itse ehkäisyn pois?
En tiedä, mutta ihan sama..ei oikeasti voisi vähempää kiinnostaa :D
Onnea M-Klle ja isälle myös...kuka lie sitten.... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Taitaa aika harvan yhteenlasketut tulot miehensä kanssa olla edes lähelläkään kansanedustajan tuloja.

Kateus taas painaa naista.

No ei ne mielestäni kovin isot ole, jotain muutamia kymmeniä tuhansia. Jos kuluttaa todella paljon kuten merikukka, ei ne riitä alkuunkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Taitaa aika harvan yhteenlasketut tulot miehensä kanssa olla edes lähelläkään kansanedustajan tuloja.

Kateus taas painaa naista.

No ei ne mielestäni kovin isot ole, jotain muutamia kymmeniä tuhansia. Jos kuluttaa todella paljon kuten merikukka, ei ne riitä alkuunkaan.

Muista pari artikkelia lukeneeni hänestä, ja on jäänyt kuva, että käyttää todella paljon rahaa.
Kyllähän jo lapsenhoitaja palkkaaminen omaan taloon, kun on vain yksi lapsi, on ... vähintään harvinaista, vaikka onkin kansanedustaja. suurin osa käyttää kuitenkin isovanhempia ym. hyväkseen.

Suomessahan palkasta menee iso vero, joten en usko hänen elävän tuolla palkallaan lähellekään. Niiden juttujen perusteella joita olen lukenut.

Niin mikä tässä nyt on lapsellista, miksei Meri-´Kukka F. saisi olla raskaana??? Onhan monet teistäkin vähänväliä.
Hienoahan se on, että se Dan saa sisaruksen samankaton alle. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Niin mikä tässä nyt on lapsellista, miksei Meri-´Kukka F. saisi olla raskaana??? Onhan monet teistäkin vähänväliä.

Vaikea ymmärtää, että joku haluaa tehdä lapsia noin lyhyen tuntemisen jälkeen.

Kaikki ei kuule halua miestä, vaikka lapsen haluaakin.
Forsius varmasti oli vauvakuumeessa, ja siksi sen ukkelin kanssa alunalkaenkin. :)

Kyllä mun mielestä lapsia pitäisi "hankkia" vasta sitten, kun on puolisonsa tuntenut vähän pidempään ja suhde on varmalla pohjalla. Kyllä muuten paheksutaan, jos joka lapsella on eri isä, mutta tässä kohtaa tehdään poikkeus...?

Alkuperäinen kirjoittaja viekkis:
Kyllä mun mielestä lapsia pitäisi "hankkia" vasta sitten, kun on puolisonsa tuntenut vähän pidempään ja suhde on varmalla pohjalla. Kyllä muuten paheksutaan, jos joka lapsella on eri isä, mutta tässä kohtaa tehdään poikkeus...?

Miksi lapsien tekemiseen tarvitaan suhde?
Se kai on pääasia että mies tutustuu lapseensa.

Forsius varmasti oli vauvakuumeessa, ja siksi sen ukkelin kanssa alunalkaenkin. :)

ok.
Mutta mutta... rehellinen ihminen kertoo sitten, että haluaa miehen siitosoriksi. Miksi sitten meni kihloihin?

No voi sen noinkin ajatella, mut mun mielestä lapsi kuuluu perheeseen, jossa on molemmat vanhemmat.

ok.
Mutta mutta... rehellinen ihminen kertoo sitten, että haluaa miehen siitosoriksi. Miksi sitten meni kihloihin?

Mistäs minä tiedän. Jotkut ihmiset on niitten helyjen perään. Siksi kai. ??

No voi sen noinkin ajatella, mut mun mielestä lapsi kuuluu perheeseen, jossa on molemmat vanhemmat.

Mun mielestä taas ei mitenkään välttämättä. :)

Mun mielestä taas ei mitenkään välttämättä. :)

Mielestäni on ihan ok tehdä lapsi yksin. Tosin, lasten elättäminen tänä päivänä on todella kallista. Puhutaan jopa maksullisesta peruskoulusta ja lukiosta ym. kun halutaan maksaa isoja eläkkeitä ja kustantaa vanhuksillle miljoonilla viimeinen elinvuosi. Joten jostain on karsittava, ja nykyään peruskoulukin on kallista. koko ajan kerjätään rahaa johonkin.

Joten aika harvalla on varaa elättää montaa lasta yksin. Miksi hänelle ei yksi riittänyt?

Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Jahas sitä on saatu melaa mekkoon, louhittu ja rangottu ja nyt on telekkä pöntössä.. :xmas:

:laugh: :D

d050.gif

Alkuperäinen kirjoittaja mantelisuklaa:
No just just... Aikasmoinen "kiertopalkinto" tuntuu olevan tai sitten kylmän laskelmoiva ( elareita ajatellen )... :whistle:

Jaa, kuinkas usein saa mies nimen kiertopalkinto? Paljonkos Merikukalla sitten on ollut partnereita? Oli pitkään naimisissa sen ensimmäisen miehen kanssa. Sitten Hjallis ja tapaillut muutamaa. On kai aika normaalia, että ei heti löydä pidempää suhdetta? Rohkeaa, ettei jättäydy kokonaan yksin, vaikka pidempää suhdetta ei ole onnistunut löytämään.

Elarit, hei, mietitkö tosissasi, että Merikukka hankkii lapsen, jotta saisi elarit??? Tiettävästi kansanedustajien palkka on aika kiitettävä. Ja onko täällä niin kateellista porukkaa, että tuomitsee Merkukan, jos ex kykenee maksamaan enemmän kuin minimit tai ei sitäkään???

No, mun kielenkäytössä kyllä mieskin saa nimen kiertopalkinto... ):whistle: Ja jos ei sulje medialta korviaan, on kyllä jokainen varmaan kuullut, että M-K:aan on liitetty monenkin miehen nimi... ;) Ja etenkin Hajlliksesta eroamisen jälkeen. Ja nuista elareista... Tarkoitinkin nyt lähinnä niiden elarien suuruutta, en sitä että ylipäänsä saa niitä... :D Tai sitten MK on tosiaan vaan pyrkyri, joka koittaa päästä lapsen avulla "rikkaisiin naimisiin" ja turvata tulevaisuutensa, jos ei enää ensi kaudella satukaan pääsemään eduskuntaan... ;)

Yhteistyössä