Merikukka kihlasi naisen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...vieras...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla ei ole mitään homoja ja lesboja ja sateenkaariperheitä vastaan. En vaan voi ymmärtää näitä keski-ikäisiä heterosuhteissa eläneitä perheenäitejä, jotka päättävät nelikymppisinä tykätäkin tytöistä... minna haapkylä, pirkko hämäl
inen ja nyt tämä... en ymmärrä miten on voinut elää niin piilossa muilta ja ehkä itseltäänkin.

Alkuperäinen kirjoittaja en käsitä;29937550:
Mulla ei ole mitään homoja ja lesboja ja sateenkaariperheitä vastaan. En vaan voi ymmärtää näitä keski-ikäisiä heterosuhteissa eläneitä perheenäitejä, jotka päättävät nelikymppisinä tykätäkin tytöistä... minna haapkylä, pirkko hämäl
inen ja nyt tämä... en ymmärrä miten on voinut elää niin piilossa muilta ja ehkä itseltäänkin.

Haapkyläkin alkanu tykkäämään tytöistä? Mulla on lähipiirissäkin yks tuollanen nelikymppisenäkin seksuaalisen suuntautumiseensa löytänyt...

Mutta kyllähän sitä voi tykätä molemmista? Yhtälaillako ihmettelet ylipäätään niitä nelikymppisiä perheenäitejä, jotka eivät yhtäkkiä tykkääkään puolisostaan vaan jostakusta toisesta?

Minä pidän sekä miehistä että naisista. Nuorena sitä vaan oli arempi ja meni yhteen miehen kanssa, kun se oli helpompaa. Nyt jos ero tulisi, niin varmaan seuraava kumppani olisi nainen.

Merikukka on viihtynyt aikaisemmin useamman eri julkkismiehen kainalossa. Esimerkiksi vuonna 2004 Merikukka ja liikemies Hjallis Harkimo menivät naimisiin. Liitto kesti vain alle vuoden, mutta tuotti Dan-pojan.

Vuonna 2007 Merikukka ja silloinen pääministeri Matti Vanhanen ryhtyivät seurustelemaan. Suhde kuitenkin päättyi pian.

Vanhasen jälkeen Merikukka ja Vihdin kunnanjohtaja Petri Härkönen kihlautuivat.
Kihlaus purkautui nopeasti, mutta Merikukka synnytti eron jälkeen Härköselle lapsen.

Onhan tossa kokonaista kolme suhdetta. Sekö on hulivili. Mikä on 30 tai 300 suhdetta omaava. Niitäkin piisaa. Uskomattomia kirjoittajia täällä. Miss'ähän mahdatte asua. Landella veikkaan.

Merkku on kiva ystävä tyttöystä vänsä nimi on Maria . Mennään Lego landiaankin nyt heinä kuussa hän on paras ystäväni hän on myös asuu Nummelassa ja ole tämän naapuri pian muuttavat yhteen mutta myös Nummelaan !:)

En vaan voi ymmärtää näitä keski-ikäisiä heterosuhteissa eläneitä perheenäitejä, jotka päättävät nelikymppisinä tykätäkin tytöistä... minna haapkylä, pirkko hämäl

En minäkään ymmärrä. Kannattaisi lasten takia elää loppuelämäkin heterona, kerta aikaisemminkaan ei ole ollut pakottavaa tarvetta lesboilla.

No itse olen tällainen melkein 40-v. En ole elänyt mitään piilossa, vaan tiennyt olevani bi, myös mies ja ystäväpiiri on sen tiennyt. Nyt sitten kun miehen kanssa on tulossa ero, niin todennäköisesti etsin nimenomaan naista kumppaniksi. Aina olen silti naisistakin pitänyt, eli ei tässä mitään isoa muutosta ole tapahtunut.

Kun vaan löytäisin sen naisen minäkin... yhteen olen tosi ihastunut, mutta en tiedä tuleeko siitä mitään...

Avioliitto ei alun perin ollut ainakaan yleisesti "romanttinen" ja rakkauteen perustuva vaan siihen liittyi sukuun, talouteen , yhteisön asettamiin vaatimuksiin yms. käytännön asioihin liittyviä kytköksiä. Nykyinen muutos johtunee kait siitä, että ihmiset voivat perustaa suhteitaan pelkästään rakkauden ehdoilla. Kai aikuiset ihmiset saa rakastua ja seurata tunteitaan, ei kait muut voi niitä määrätä, noin ainakin itse ajattelen. Eroaminen ei tietenkään ole varmasti kenellekään se alkuperäinen tavoite, oli uusi kumppani samaa tai eri sukupuolta. Eiköhän jokainen saa tehdä omat ratkaisunsa, en ymmärrä miksi minulla olisi oikeus päättää muiden elämästä.

Yhteistyössä