MERKKAAKO ULKONÄKÖ KUINKA PALJON?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KASTEMATO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KASTEMATO

Jäsen
20.06.2006
143
0
16
Mä tässä mietin että olenko mä täysin pinnallinen=????? :(
Muhun on ihastunut maailman mukavin mies, joka varmaan toisi kuun taivaalta jos vain sattuisin pyytämään...
Tämä mies vaan ei ole mitenkään sen sorttinen millainen mun mies maku on..
ei sitten pätkääkään... päin vastoin...

Mulle tuli oikein paha mieli ja nolous itseäni kohtaan... Ainahan mä olen halunnut miehen joka oikeesti ja aidosti välittää musta... ja nyt kun sellainen olisi tiedossa niin mä mietin sen ulkonäköä....

Mikähän siinä on ettei saa taottua itselleen päähän, että jos haluaa olla onnellinen niin ei kannata ottaa vierelleen sitä tummaa pitkää ja lihaksikasta, joka tiedostaa olevansa hyvä saalis.....

arghh että ihminen voi sitten olla tyhmä! |O

Totta kai ulkonäölläkin on väliä, ihan turha sitä on kieltää. Se, millainen ulkonäkö ketäkin sitten sattuu kiehtomaan on asia erikseen.
Mutta jos sä et ole mitenkään ihastunut siihen mieheen niin ei kai mitään suhdetta kannata aloittaa, vai meinaatko että jos se olisi tumma pitkä ja lihaksikas niin sitten ihastuisit. Tuskin se ihan niinkään menee... ei kaikki ihmiset vaan kiinnosta..

Kyllä varmasti monille on ulkonäöllä väliä. Jos mies on kaikinpuolin ihana, mutta ulkonäkö ei miellytä... niin voiko se sitten toimia? Kun varmasti se vaikuttaa suhteeseen. Mä olen varmasti kanssa jollain tapaa pinnallinen ihminen, sillä katson monesti aina ensin ulkonäköä :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Miksi ap olet kirjautunut viimeksi 19:40 ja tämän aloituksen olet tehnyt 19:34?

:o :laugh:
No yleensä sitä pitää kirjautua ennen kuin voi mustana alotuksia tehä... :whistle:

Mustana tehnyt aloituksen ja kirjautunut 6 minuuttia sen jälkeen

Jos kirjautui välillä ulos ja heti sitten takaisin?!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mustana tehnyt aloituksen ja kirjautunut 6 minuuttia sen jälkeen

Jos vaikka oli kirjautuneena aiemminkin, vaihtoi sitten vaikka selainta ja kirjautui uudelleen. Tai joku sulki selaimen välillä? Meillä käy niin aika useasti, että lapset napsauttelevat selaimet kiinni.

Mutta siis ap kysymykseen. Onhan ulkonäöllä tutustumisvaiheessa merkitystä. Mutta te olette nyt tutustuneet - kai, kun mies on kivaksi havaittu. Suhteessa minusta kaikki muut tekijät ovat ulkonäköä tärkeämpiä, ja kuka takaa, että ulkonäkö säilyy? Jättääkö joku rakastamansa miehen, jos tämä vaikka kaataa kuumaa vettä päälleen ja saa elinikäiset palovammat sen vuoksi ja näyttää "hirviöltä"? Ihan älyttömän karrikoitu esimerkki, mutta ehkä siitä saa jotain irti ;)

Ei ulkonäöllä ole väliä.

Mutta sinä et kyllä ole ihastunut mieheen, jos sinä epäröit miehen ulkonäön takia suhteen toimivuutta, kun oikeasti ihastuu, ei se ulkonäkö OIKEASTI merkitse mitään (ulkonäkö merkitsee vain siihen, että kenen kanssa hakeudumme tutustumaan, koska se on vain ensivaikutelman antaja), joten ei sitä väkisin tarvitse vain sen takia alkaa suhdetta rakentamaan, kun tietää miehen olevan turvallinen valinta.
Tämän teoriani puolesta puhuu myös se, että vaikka olisi todella hyvännäköinen henkilö, luonne on kuitenkin se, minkä takia siihen juttelemaan jäädään, ei se ulkonäkö.

Jos olisit ihastunut niin se ulkonäkö ei edes mietityttäisi. Ihmismieli vain hakee konkreettisia syitä sille, miksi et yksinkertaisesti tunne "sillä tavalla" tätä miestä kohtaan. Ei se perimmäinen syy tosiaan ole se ulkonäkö vaan kokonaisuus tässä ihmisessä. Hän on ihastunut sinuun, mutta sinä et häneen. Olet ilmeisesti hiukan hukassa, kun olet ehkä ihastunut tämän miehen ihastumiseen, mutta et itse mieheen. On ihanaa jos joku on ihastunut sinuun, mutta se ei ole kyllä syy alkaa väkipakolla suhteeseen jos omat tunteet ei ole heränneet. Miehessä on varmasti paljon hyvää, mutta hän ei yksinkertaisesti vain ole sinulle se oikea. Ei siitä voi ottaa huonoa omaa tuntoa. Vai oletko muka valmis sitoutumaan mieheen ilman kunnon tunteita vain siksi, että hän olisi sinulle hyvä? Se on vaikeaa ja myös erittäin epäreilua tätä mukavaa miestä kohtaan. Kyllä hänkin ansaitsee kumppanin, joka aidosti rakastaa ja on hänelle hyvä.

Onko ulko näöllä todella nii paljon merkitystä.... itse seurustellu vuoden.... olen ihan hyvän näkönen, sain kasvohalvauksen.... pitäskö minun nyt ajatella että minulla on parasta ennen päiväys mennyt...?????? mieheni kyllä rakastaa minua vaikka olenkin vajavainen....

Mutta jospa olisinkin sinkku... olisiko minun ihan turha haaveilla miehestä...????? ihan vain ulkonäön perusteella, koska kasvoni puoliskot ovat eri paria?????????????

ei mulla ole ulkonäollä ollut vaikutusta muuta kuin se että osaa huolehtia hygeniasta,puhtaista vaatteista ja ajaa partansa.
mutta tärkeämpää mulle on ollut suutelu taito ja huumorin taju.
moni kakku päältä kaunis mutta sisältä paha.

Onhan ulkonäöllä jotain väliä, mutta myös jokaisesta ihmisestä löytyy jotain kaunista, kauniit silmät, kaunist hymy, jne. Sanokaa vaikka et on tyhmää, mut näin mä sen asian ajattelen. Mun poikien isä ei oo mikään Brad Pitt, ja monet onki ihmetelly, miks mä sen matkaan aikanaan lähdin. Mulle ko ihminen oli kaunein, sanoi muut mitä tahansa, ja kauniita on myös meidän lapset.
Se riippuu paljon myös siitä, miten asioita ajattelee..

Alkuperäinen kirjoittaja KASTEMATO:
Mä tässä mietin että olenko mä täysin pinnallinen=????? :(
Muhun on ihastunut maailman mukavin mies, joka varmaan toisi kuun taivaalta jos vain sattuisin pyytämään...
Tämä mies vaan ei ole mitenkään sen sorttinen millainen mun mies maku on..
ei sitten pätkääkään... päin vastoin...

Mulle tuli oikein paha mieli ja nolous itseäni kohtaan... Ainahan mä olen halunnut miehen joka oikeesti ja aidosti välittää musta... ja nyt kun sellainen olisi tiedossa niin mä mietin sen ulkonäköä....

Mikähän siinä on ettei saa taottua itselleen päähän, että jos haluaa olla onnellinen niin ei kannata ottaa vierelleen sitä tummaa pitkää ja lihaksikasta, joka tiedostaa olevansa hyvä saalis.....

arghh että ihminen voi sitten olla tyhmä! |O

Jospa siinä onkin jotain muuta. Mun mielestä pitää kuunnella vaistojaan. Itse hylkäisin miehen, joka ei tunnu minusta puoleensavetävältä heti ensitapaamisella (sisältää juttelun, sillä kun suunsa aukaisee, voi olla ihan turn off)... Jos ei ole kemiaa, sitä ei ole. Sinkkuaikana myös vierastin miehiä, jotka olivat liian jotain- liian täynnä itseään, liian lipeviä tai liian ihastuneita minuun. Kaikki ylitsepursuava pelotti, niin sanotusti.

Musta ulkonäöllä on merkitystä. siis musta on ihana katella mun miestä ja ihailla sen kroppaa, eikä se silti tarkota sitä että se ulkonäkö olis kaikki. useesti se on kyllä niin että jos tykkää toisesta oikein kovaa, niin sitten tykkää sen ulkomuodostakin vaikka se olis millanen, ei vaikka ollenkaan oman tyyppinen. että oliskos ongelma siinä että se mies tykkää susta kovaa ja se imartelee sua, mutta sä et tykkää siitä? sillä sekään ei ole hyvä paketti...

Tottakai ulkonäöllä on merkitystä.Välitänhän minä omastakin ulkonäöstä,miksipä en siis miehen.
Onhan noita mukavia "ei hyvännäköisiä" tullut vastaan muutama, mutta kun ei nappaa niin ei nappaa.Ei sille mitään voi!
Omassa ukossa kiinnitin kyllä ekaks huomion ääneen!*kuolaa* :whistle:

On muuten tällaisiakin tullut vastaan että olen ystävystynyt "ei niin hyvännäköisen miehen/pojan kanssa, ja vähän ihastunut jälkeenpäin kun olen huomannut kuinka hieno ihminen tämä on..silti se "jokin" on jäänyt puuttumaan..

Yhteistyössä