Merkkivaatteet, -kengät, -laukut yms...???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wilennna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

wilennna

Vieras
Tässä useita muotiblogeja seuraillesani tuli mieleen että mikä niissä merkkituotteissa oikein on?
Laadukaitta ja hyvännäköisiä vaatteita, aitonahkaisia kenkiä & laukkuja ym. saa halvemmallakkin ostettua. Itse ainakin ostaisi mieluummin monta asiaa sillä samalla rahalla minkä käyttäisi yhteen merkkituotteeseen... Useimmista vaatteista tms. ei tunnista niiden olevan jotain merkkiä, saatikka sitten että nykypäivänä kopioita näkee joka toisen ihmisen kantavan (joo, totta kai aidossa on laadukkaat materiaalit, ompeleet jne tunnistettavissa, mutta eihän kukaan kai käy esim. joka vastaan tulevan laukkua tutkiskelemassa lähietäisyydeltä..) Eihän siinä tietysti mitään jo rahaa niin paljon ettei enää tiedä mihin kaikkeen sitä käyttäisi, mutta mistä esimerkiksi opiskelijat repivät rahaa näihin merkkiostoksiinsa??

Oon saanu lahjaksi merkki kenkiä ja laukun. Ei niitä jokapäivä ostella ja kyllä mä niissä kengissä aikakin huomaan selvän eron feikki versioon nähden, on tosi hyvät jalassa vaikka korkoa on reilusti. Monet opiskelijat saa vanhemmilta lahjaksi tai sitten asuu vielä kotona ja käy töissä eikä tarvitse maksaa asumisesta mitään niin rahaa jää. Ja osamaksullakin saa tilattua :D

Yhteistyössä