'MESE' YSTÄVYYS SEKSIÄ EHDOTELLEEN ROUVAN KANSSA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tervetuloa ihana sinkkuelämä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tervetuloa ihana sinkkuelämä

Vieras
Meillä on (tästä päivästä lähtien entisen)mieheni kanssa 'mese' yhteisessä käytössä. Olenhan minä aika hyvin sitä oppinut käyttämään, mutta osa jutuista on vielä ollut täysi mysteeri. Eilen ajankuluksi aloin katselemaan, mitä mikäkin juttu tarkoitti.

En edes tienyt_mikään tekniikan ihmelapsi kun en ole_että keskustelut tallentuvat 'viestihistoriaan'. Sen kummemmin ei ollut tarkoitus vakoilla_ainakaan mieheni kirjoituksia, kuten sanoin, yhteinen mese, molempien keskusteluja_tutkailin vain, että ahaa tämmönen on viestihistoria. Oho kuinka mielenkiintoisia keskusteluja löysinkään. Aika uusia keskusteluja, viikon kahden takaisia. Kyseisen ihmisen kanssa kun miehelläni ei pitänyt olla_hänen sanojensa mukaan_ juuri minkäänlaista yhteydenpitoa.

Tämä 'mesekaveri' oli nääs eräs neitokainen melkein naapurista. Viimevuonnakohan se oli, kun hän erosi aikaisemmasta miehestään... ja eipä aikaakaan kun oli mieheni puheiden mukaan ehdottanut miehelleni salaista seksisuhdetta. Omien puheiden mukaan miehelläni ei ole sensorttista mielenkiintoa tätä nuorehkoa naista kohtaan ja niimpä hän oli kieltäytynyt. Onhan hän kanssani kihloissakin. Aikaisemmin mieheni sanoi minulle, ettei tämä nainen ole minulle niin hyvä ystävä kuin luulen. Naista pidin ystävänä. Uskoin mieheni juttuihin varsin sinisilmäisesti, uskollisuuttaan kun vannoi ja laitoin naiseen välit poikki.

Nämä lähiaikoina käydyt mesekeskustelut, jotka sattumalta löysin pitivät sisällään mieheni tilitystä siitä, kuinka hirveä akka olen.

Huom! en kirjoita tähän nyt suoria lainauksia. Olen kuulemma raivohullu, sekoboltsi_pitkään olen ollut todella masentunut eli 'hullu kun joudun käymään psykiatrilla ja syömään lääkkeitä'_ ja siipeilijä, jonka kanssa on lähes mahdoton elääen anna kuulemma hänen koskaan tavata kavereitaan_hassu juttu kavereillaan hän kyllä käy useamman kerran viikossa ja kavereita vierailee täällä_ja perheenikin jäsenet ovat samanlaisia sekopäitä. Yhteistuumin he haukkuivat minut ja tämä naapurin leidi lohdutti miestäni. Tänään otin kissan pöydälle.

Mieheni siis hakee lohdutusta naiselta, joka ehdotti hänelle seksiä. Eihän tässä muuta, mutta hän kun hän antoi minun ymmärtää, ettei pidä naiseen yhteyttä. Sanoin etten enää voi uskoa, ettei ole muuta salattavaa enää.

Hassuja juttuja kun, kerrankin mieheni kalu joutui 'ihan vahingossa' vieraan naisen suuhun! Olin joutunut masennuksesta ja 'siitä johtuvista lieveilmiöistä' pöpilään. Mieheni oli juhlimassa_eli hänen tapauksessaan vetämässä perseet_vieraan naisen kanssa, joka kuulemma oli 'ihan kaveri vaan'. No mieheni kuulemma sammui ja tämä 'ihan kaveri vaan' olikin alkanut ottamaan suihin. No, omien puheidensa mukaan mieheni tokeni 'koomastaan' ja 'sankarillisesti' vihels pelin poikki! Ihan ku muka uskoisin! Ihan sinisilmäinen ole. Ajattelin, että olkoo nyt tämä kerta jos ei toisia tule.

(nykyään tämä rouva on parisuhteessa...pettääkö hän miestänsä on ihan totaalisesti hänen oma asiansa... mutta ompa kummaa kun raivostuin ihan totaalisesti mieheni ja hänen nettiystävyydestä, kun se minulta salattiin kaiken tämän jälkeen... ja kun noita mielestäni 'vähän arveluttavia tapahtumia' on ollut enneki...vaikkakin mieheni on omasta mielestään_puheiden perusteella_uskollisuuden perikuva!)

Aina kun jotain epäilyttävää sattuu, aina sama lässytys "Jos petän niin enhän mä siinä pelkästään sua petä, vaan itseäni", "mä en oo koskaan! pettäny sua. En nytkään, olin kaverieni kanssa, kysy vaikka niiltä". Ihan kun hänen kavereilla olis muka syy kertoo mulle totuus, jos se ei miestäni hyödyttäis. Kerranki mieheni selkä oli kynsitty naarmuja täyteen. Kaverikin 'todisti silmät kirkkaina' kuinka mieheni oli ollut siellä saunailtaa viettämässä ja hän oli mieheni selän pessyt, herkkää. Ja sitten he olivat lähteneet baariin ja ihan vaa omassa porukassa juoneet. Eihän miehelläni kuulemma ollut edes tilaisuutta pettää minua. Joo, niin varmaa!

Mä kuulemma syyttä olen vainoharhanen. Niimpä! Olkoon sitten niin. Ihana sinkkuelämä, tervetuloa!!! Juu, ei se sinkkuelämä ole aina niin helppoa, mutta parempi kuin tämä paska, salaisuuksia täynnä oleva helvetti.

'(nykyään tämä rouva on parisuhteessa...pettääkö hän miestänsä on ihan totaalisesti hänen oma asiansa... mutta ompa kummaa kun raivostuin ihan totaalisesti mieheni ja hänen nettiystävyydestä, kun se minulta salattiin kaiken tämän jälkeen... ja kun noita mielestäni 'vähän arveluttavia tapahtumia' on ollut enneki...vaikkakin mieheni on omasta mielestään_puheiden perusteella_uskollisuuden perikuva!)' NIIN SIIS NYT PUHUN TAAS SIITÄ 'NETTIYSTÄVÄSTÄ', EN TÄSTÄ 'BILEKAVERISTA'. menipäs sekavaksi

Tämä salaperäisyyttä tihkuva nettiystävyys oli viimeinen niitti, kun näitä hassuja sattumuksia on ollut ennenkin...esim. selkä kynsitty naarmuja täyteen baari-illan jälkeen ja "mitään ei tapahtunu" joten... vähän epäilytti...

Kerranki vahingossa kyrpä vaan kerran joutui toisen naisen suuhu ja siihe se silloin loppu enneku alkokaa, niin varmaa joo...ottaen huomioon että olin silloin viikkotolkulla 'pois kuvioista'...se kyseinen nainen on vielä mieheni nuoruusaikainen tyttöystävä...joten aika uskottavaa...

ehkä olen umpihullu...

Tämä salaperäisyyttä tihkuva nettiystävyys oli viimeinen niitti, kun näitä hassuja sattumuksia on ollut ennenkin...esim. selkä kynsitty naarmuja täyteen baari-illan jälkeen ja "mitään ei tapahtunu" joten... vähän epäilytti...

Kerranki vahingossa kyrpä vaan kerran joutui toisen naisen suuhu ja siihe se silloin loppu enneku alkokaa, niin varmaa joo...ottaen huomioon että olin silloin viikkotolkulla 'pois kuvioista'...se kyseinen nainen on vielä mieheni nuoruusaikainen tyttöystävä...joten aika uskottavaa...

ehkä olen umpihullu...

Sinua on nyt kohdeltu tosi sikamaisesti. Ymmärrän että olet tolaltasi. Hyvä kuitenkin, että asia tuli nyt ilmi. Parempi sinun on olla yksin, kuin tuollaisessa suhteessa.
Kauheaa, että aina löytyy joku heittelemään paskaa niskaan, masentuneelle se voi olla se viimeinen niitti. Tsemppiä sinulle!
terveisin marita, umpihullu.

En ymmärrä miksi ap:ta pitää hulluksi haukkua?! Mieshän tuossa on hullu idiootti sika paskiainen ollut. Ainoa aP:n hulluus on siinä, kun on uskonut edes ensimmäistä miehen selitystä. Ukko pihalle ja parempi elämä tilalle, ole seuraavalla kerralla viisaampi...

Mies on pettänyt ja huijanut eikä omaatuntoa ole paljoa kolkuttanut. Härskiä käytöstä ja tunteettomuutta, lisäksi mies on pelannut sinua hulluksi jottei joutuisi vastuuseen omasta käytöksestään. Sun kannattaisi tarkistaa mitä narsismista sanotaan.

Parempi elämä tilalle, tuosta suhteesta ei sulle koidu mitään hyvää. Olet tuolle miehelle vain hyödyke hänen elämässään. Miehen jättämiseksi riittää jo tuo mitä löysit mesestä, siitäkin jo käy ilmi ettei välitä susta pätkääkään.

Voimia, iloa sinkkuelämään ja onnea :)

Varsinaisesti en ole saanut miestäni pettämisestä kiinni niin että olis ihan vedenpitäviä todisteita. En näe varmoja todisteita siitäkään, että olisi uskollinen.

On vain noita miehen kertomia "Ihan kavereiden kanssa vaan olin, kysy vaikka niiltä" selityksiä, jotka ei kyllä enää mene ihan läpi.

Vähän jännä juttu, jos miehen koko selkä on baari-illan jäljiltä naarmuilla ja "mitään ei oo tapahtunu"..

Vielä yks tilanne, joka yhdistettynä näihin muihin juttuihin nostaa karvat pystyy. Ennenkuin löysin nämä mesekeskustelut, meillä oli mieheni 'mesekaverin' nykyinen poikaystävä kylässä. Tämä sanoi kivenkovan vakavana minulle, että mieheni on yrittänyt lämmitellä hänen tyttöystäväänsä. Mieheni veti aivan totaaliset raivarit samantien ja päätti samantien vetää tätä kylässä ollutta ystäväänsä turpiin. Ymmärrän kyllä, että siinä vaiheessa hermostuu mutta...ihmettelin kyllä äärimmäisen voimakasta reaktiota ja itsensä puolustelua... _Ja taas sama laulu "Jos mä pettäisin vaimoani, en pettäis siinä häntä vaan itseäni"._ Perustelen näkemykseni sillä, että jotain hämärää tässä on; miksi ihmeessä olisi tarvetta reagoida järjettömän voimakkaasti ja väkivaltaisesti ellei ole mitään salattavaa ja voi olla varma itsestään? Jos on kerran varma asiasta, niin mitä tarvetta on käydä teilaamaan toista ja hiljentämään samantien. Eikö silloin asia ole niin, että voi rauhassa totee "Ei asia ole niinkuin toinen väittää. Eihän ole mitään salattavaa.Väittäköön toinen älyttömyyksiä, jos siitä tulee parempi mieli."

Olette oikeilla jäljillä. Kyllä noista reaktioista voi päätellä jotakin.
Toivottavasti hän ymmärtää pyytää anteeksi ja sovitte asiasta.
Tai sitten te löydätte arvoisenne miehen.

Muuten miksi puolisoa ei päästetä kavereiden kanssa samoihin illanistujaisiin?

Nyt tuntuu entistä enemmän, että tässä mese ystävän ja mieheni ystävyydessä on jotain hämärää.. Kuten sanoin, meillä on ollut käytössä yhteinen mese ja aijemmin olin ystävä tämän mieheni läheiseksi ystäväksi osoittautuneen naisen kanssa.

Nyt tämä nainen on poistettu meidän meseluettelosta. Ikäänkuin en sais olla yhteyksissä tämän naisen kanssa ja mahdollisuuksia ottaa yhteyttä nyt kavennetaan. Olisikohan tällä naisella jotain kerrottavaa minulle?

Itseasiassa en halua kuulla. En usko, että nainen puhuis totta, jos mieheni ja hänen ystävyydessä olis enemmänkin kuin ystävyyttä. Hänellä on motiivi valehdella; hänen nykyinen suhde. Eihän olis kovinkaan hyvä juttu, jos nykyinen miesystävä sais tietää naisystävänsä ja mieheni välillä tapahtuneen jotakin...

Kuules nyt ap, eikö sinulle riitä jo se, mitä miehesi on tehnyt ja sanonut? Se on ihan sama, saatko varmuuksia miehesi mesesuhteista, miehen aiempi käytös ja suhtautumisensa suhun riittää eroamiseen.

Mielestäni sinulla on jo riittävästi syitä lähteä. Tuo mitä mies on sinusta puhunut siellä mesessä on riittävä syy. Ja nekin mitä hän on sinulle tunnustanut, vaikka onkin omien sanojensa mukaan viheltänyt pelin poikki. Jos ei vielä varsinaisesti olisi pettänyt, tuollainen tulee sen tekemään.
Et sinä voi parantua jos toinen noin sinua kohtelee. Huonommaksi olosi menee, usko pois.

Miksi enää etsit perusteluja ja kyselet mieheltä, kun sinun olisi pitänyt erota jo aikaa sitten? Vai etkö vieläkään usko että tyyppi on sika? Ekassa viestissä sanoit miestä exäksi, nyt vain mieheksi... Oletko niin tyhmä, että uskot vakuuttelujansa? Tapahtui aiemmin mitä tahansa, niin onhan nuo löytämäsi mesekeskustelut jo yksinään vähintäänkin riittävä syy heivata moinen olio pihalle.