Heipä hei! Olen 4-vuotiaan tytön äiti ja odotan toista. Löytyykö täältä äitejä/odottajia/äidiksi haluavia messengerin kautta tutustumaan ja vaihtamaan kuulumisia?!
Laita osoitteesi, niin otan yhteyttä
Heip! Tääl ois kans yks 21v äippä ja 1,8 vuotias poitsu ja toista alettiin just yrittää.... Osote ois kirsi.kantonen@pp.inet.fi ja muut kans voi ottaa ulös ton osotteen...........
Heipä hei!
Olen teidät kaikki laittanut listalleni, mutta useimpia en ole vielä kertaakaan tavoittanut messengeristä.
Kiitos kuitenkin kaikille vastanneille
Äippä23
Täällä la 24.12, äiti vm 79 isä 78, asutaan treella. Äippä päivisin seuraa vailla... Olen mesessä aina kun koneella Laittakaahan postia: Rigaroz@hotmail.com
Täällä yks kuumeilija. Vauvan kaipuussa hellittelyn kohteeksi "joutuvat" kavereiden lapset. Ikää 27 v ja asustelen Turussa. Minut saa lisätä messenger listoille siis osoite on onanna_x@hotmail.com
jos joukkoon viel mahtuisi =) 21 vuotias 3kk rinsessan äiti joka mieluusti vaihtaisi kuulumisia muiden kanssa! ei muuta kuin kaikki vaan mukaan jos kiinnostaapi =)
Olen 24-vuotias pienen poikavauvan äiti pohjoisesta. Olisi kiva keskustella messangerin välityksellä kanssasi, sekä muiden pienten lasten äitien kanssa. Muutkin voivat siis liittää minut yhteystietoihin, mikäli haluatte vaihedella kuulumisia arjen keskellä. Kuulemisiin!