sellaista pyytelee asentamaan... eihän vaan menee koneet jumiin... huonoja kokemuksia aiemmista versioista...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja caferacertar:3pvää yritetty asentaa, ei toimi :headwall: :headwall: vanhaakaan ei saa enää takas. Kaikki jutut testattu mitä on sanottu vaikuttavan toimivuuteen, muttei pelaa. kele sentää |O
Siis asennettu on mutta ei ala kirjautuun sisään
Alkuperäinen kirjoittaja caferacertar:3pvää yritetty asentaa, ei toimi :headwall: :headwall: vanhaakaan ei saa enää takas. Kaikki jutut testattu mitä on sanottu vaikuttavan toimivuuteen, muttei pelaa. kele sentää |O
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja caferacertar:3pvää yritetty asentaa, ei toimi :headwall: :headwall: vanhaakaan ei saa enää takas. Kaikki jutut testattu mitä on sanottu vaikuttavan toimivuuteen, muttei pelaa. kele sentää |O
Kerro mulle, miten sait vanhan pois? :xmas:
Mulla on uusi ja hyvin toimii mutta toi vanha pyörii tossa ärsyttämässä...
Alkuperäinen kirjoittaja caferacertar:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja caferacertar:3pvää yritetty asentaa, ei toimi :headwall: :headwall: vanhaakaan ei saa enää takas. Kaikki jutut testattu mitä on sanottu vaikuttavan toimivuuteen, muttei pelaa. kele sentää |O
Käynnistä valikko auki, sieltä asetukset ja ohjauspaneeli. Sieltä sitte kaivelet vanhan mesen tiedot. Kysyy muuta tai poista, niin valitset poista. Sit se vähä aikaa poistaa, mun piti käynnistää kone uudestaa, ni sit katos. Kaikil ei välttämättä tarvi uudeleenkäynnistystä.
Kerroppa sää miten sait uuden toimimaa =) ko menee hermot kun kaikki käyty läpi mitä mahdollista käydä ni ei siltikään toimi
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja caferacertar:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja caferacertar:3pvää yritetty asentaa, ei toimi :headwall: :headwall: vanhaakaan ei saa enää takas. Kaikki jutut testattu mitä on sanottu vaikuttavan toimivuuteen, muttei pelaa. kele sentää |O
Käynnistä valikko auki, sieltä asetukset ja ohjauspaneeli. Sieltä sitte kaivelet vanhan mesen tiedot. Kysyy muuta tai poista, niin valitset poista. Sit se vähä aikaa poistaa, mun piti käynnistää kone uudestaa, ni sit katos. Kaikil ei välttämättä tarvi uudeleenkäynnistystä.
Kerroppa sää miten sait uuden toimimaa =) ko menee hermot kun kaikki käyty läpi mitä mahdollista käydä ni ei siltikään toimi
Mä vaan latasin sen ja jo toimi.
(olipas apua) :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Entäs jos avaat uuden tilin.
toimiiko se?
(mä muuten en saa sitä vanhaa pois, koska sitä ei ole mulla koneen mukaan enää. :xmas: )
Vaikka se on. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja caferacertar:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Entäs jos avaat uuden tilin.
toimiiko se?
(mä muuten en saa sitä vanhaa pois, koska sitä ei ole mulla koneen mukaan enää. :xmas: )
Vaikka se on. :headwall:
avasin, ei toimi, kokeilin muilla tileillä, ei toimi.
Laita työpöydältä roskakoriin, ja käyppä sitte kattoon se poista/muuta sovellus juttu
Alkuperäinen kirjoittaja annnas:Meillä ei ole edes pyytäny asentamaan![]()