METSÄNPEITTO! Olet harvoja tervejärkisiä ihmisiä tällä palstalla. Hatunnosto sinulle!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja metsänpeitto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

metsänpeitto

Vieras
Olet suorastaan ihmeellisen loistava ihminen, nainen ja äiti. Ja niin älykäs! Ja kaunis!

Olet inspiraationa meille kaikille :flower: On varmasti rankkaa, kun koko palsta on sinulle kateellinen. Sinun kaltaisiasi tarvitaan enemmän!

Ja ultramariini kans :flower: :D Niin ja sit napsahteleva kans, ja alma puunaula et co. Jaa niin ja toi leniah ja merianna kans :whistle:

(Eikun pitiks mun ensin siis niinku kirjautua ulos, vai hä? :whistle: :laugh: :laugh: Sori, on vähän väsy emmää oikeasti ole ilkeä :xmas: )

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Lapsellista hommaa,etten sanoisi.

Aivan selvää loan heittoa tuota aloittamaani ketjua kohtaa.

Olen siis äiti-ihminen ja se nuori tyttö on aivan joku muu.

En minä maininnut mitään mistään toisesta ketjusta, kunhan kehuin itseäni kun kukaan muu ei sitä tee :o :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
metsänpeitto! Sulla on jotenkin hieno nimimerkki. Mistä se tulee? :)

"Metsänpeittoon joutunut ihminen ei enää kuule linnunlaulua tai muita metsän ääniä, ja hänelle tulee omituinen, vieras olo. Tuttu metsä saattaa muuttua vieraaksi ja erilaiseksi, kuin se on ennen ollut. Jotkut metsänpeittoon joutuneet jähmettyvät paikalleen pystymättä liikkumaan tai puhumaan, toiset taas kulkevat läpi tuntemattomaksi muuttuneen seudun. Metsänpeittoon joutuneen väitetään katoavan näkyvistä, eivätkä muut löydä häntä, vaikka kulkisivat ohi. Metsänpeittoon joutunut saattaa näyttää kiveltä tai kannolta.Jotkut pääsevät pois metsänpeitosta, toisten taas kerrotaan kadonneen iäksi."

... mutta alunperin tulee erään lempikirjailijani vanhan teoksen nimestä :D Sattui vaan olemaan osuva nimi, minulle siis.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
metsänpeitto! Sulla on jotenkin hieno nimimerkki. Mistä se tulee? :)

"Metsänpeittoon joutunut ihminen ei enää kuule linnunlaulua tai muita metsän ääniä, ja hänelle tulee omituinen, vieras olo. Tuttu metsä saattaa muuttua vieraaksi ja erilaiseksi, kuin se on ennen ollut. Jotkut metsänpeittoon joutuneet jähmettyvät paikalleen pystymättä liikkumaan tai puhumaan, toiset taas kulkevat läpi tuntemattomaksi muuttuneen seudun. Metsänpeittoon joutuneen väitetään katoavan näkyvistä, eivätkä muut löydä häntä, vaikka kulkisivat ohi. Metsänpeittoon joutunut saattaa näyttää kiveltä tai kannolta.Jotkut pääsevät pois metsänpeitosta, toisten taas kerrotaan kadonneen iäksi."

... mutta alunperin tulee erään lempikirjailijani vanhan teoksen nimestä :D Sattui vaan olemaan osuva nimi, minulle siis.

Vau! :)

Yhteistyössä