metsola vaatteet huutiksessa kalliimpia kuin uutena verkkokaupassa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en tajua!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en tajua!

Vieras
Onko ihmiset menny sekasin. Kattelin verkkokauppojen hintoja metsola ja me&i vaatteista, siis uusista ja vertasin niitä huutiksen jopa huonokuntoisiin käytettyihin niin edullisemmin posteineen saa verkkokaupasta uutena. kertokaa mulle miks ihmiset ostaa saman kalliimmalla käytettynä huutiksesta? palautteiden toivossa?!?
 
Koska noiden verkkokaupossa ei ikinä ole kaikkia kokoja ja kuoseja jäljellä. Eihän me&i-verkkokaupassakaan ole oikeasti koskaan mitään, kunhan pitävät kuvia esillä siellä. Älä sä suotta ota stressiä noista. Ei ole sulta pois, eihän.
 
Heh. koko maailmahan näitäkin juttuja lukee joo. Sua vaan harmitta kun sul ei oo varaa ostaa noin kalliita vaatteita. :D

meillä lapset ei käytä kuin metsolaa ja me&i vaatteita. ajattelin myydä niitä eteenpäin, ajattelin että eikai käytetystä juuri kun euro tai kaksi, vaikka ovat todella hyväkuntoisia...mutta vilkaus huutonettiin, niin huomaan olevani kohta aika rikas :D kun alan tyhjentää lastemme pieniä vaatteita...
 
Sievästi käytetty, ei kontattu, frotee jo ohentunut, langannousuja löytyy, jossakin saumassa reikäkin eikä vetoketjukaan tainnu toimia enään moitteettomasti, kyseessä haalari koossa 80cm" ja hp. 80e!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ovh tollekkin haalarille ollu jotain 30e luokkaa, mikä näitä ihmisiä vaivaa??
 

Yhteistyössä