metsolat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja metsolafani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
minä minä minä!!!! :wave:

suosikkihahmosta en tiiä...varmaan ne vanhukset...no nyt en muistakkaan kummankaan nimeä.. eiku Annikki ja Antti vai??

vhs:llä on, mutta dvd:stä en tiiä... sais tulla kyl telkusta uusintana!!! =)

minäkin tykkäsin Eevasta. Itse oon myös tavannu häntä esittävän Katriina honkasen :) Hänellä on koskettavia ja hyviä lauluja. toivottavasti tulisivat uusintana. Tietääkö joku missä metsoloita on kuvattu?

Alkuperäinen kirjoittaja fani:
minäkin tykkäsin Eevasta. Itse oon myös tavannu häntä esittävän Katriina honkasen :) Hänellä on koskettavia ja hyviä lauluja. toivottavasti tulisivat uusintana. Tietääkö joku missä metsoloita on kuvattu?

tiedän missä kuvattu,mutta en muista :D kerron kun tulee mieleen. isä oli niitä tekemässä,ja mäkin joskus kuvauksissa mukana taustalla :Dite olin ihan pentu vielä sillon :D

Minä!! Kirjat oon lukenu varmaan 5x, ja oon sanonu että dvd:lle jos tulee ni ostan, maksoi mitä maksoi!! Kirjastosta oon joskus lainannu vhs:llä, mut omiksi ehdottomasti haluaisin.

Metsolat telkkariin!! :wave:

Antti ja Annikki oli mun suosikit =)

Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Minä!! Kirjat oon lukenu varmaan 5x, ja oon sanonu että dvd:lle jos tulee ni ostan, maksoi mitä maksoi!! Kirjastosta oon joskus lainannu vhs:llä, mut omiksi ehdottomasti haluaisin.

Metsolat telkkariin!! :wave:

Antti ja Annikki oli mun suosikit =)

no muistinhan mä sittenkin ne vanhusten nimet oikein... :)

:wave: mie kanssa katoin. ja eeva ja sitte ne vanhemmat elikä annikki ja antti oli miun suosikit. sais kyllä tulla dvd:lle että pääsis taas kattomaan :D

Meillä on dvd:llä metsolat,jostain
tuo mies ne jaksot imutti...
Tosin siitä on jo vuosi tai pari aika.

Mouhijärvellä on kuvattu ainakin sekä sappeen hiihtokeskuksessa.
Hoikka niminen paikkakin löytyy kainuusta mutta ei liity mitenkään
ko sarjaan.

Yhteistyössä