Miä en ymmärrä tuota miehen tapaa lähteä aamulla :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miä

Vieras
Nytkin sillä oli herätys kello 6 soimassa ja se lähti töihin 6.07 :O Miä en ikinä pystyis tuohon.. Tartten hitosti aikaa aamulla että päivä lähtee kunnolla käyntiin. Miun pitää saada lähteä ihan rauhassa vaikka se sitten tarkottaa että joudun heräämään ihan naurettavan aikasin.. Päivä menee ihan pilalle jos kiireessä pitää lähteä, oonko miä vaan omituinen? :D

meillä mies herää tunnin aikasemmin, lukee lehden ja keittää kahvit ja tekee eväänsä.
mulle riitti ennen perhettä lähtöön tuo 5min mutta nykyään ei kun pitää muksutkin pakata mukaan

no mä olen tuollainen, että herään aamulla kello 5.30 ja samontein menen navettaan. ja osa mun pojistakin on sellaisia, että ne lähtee suoraan sängystä töihin ja osa on sitten tullut isäänsä, jotka vaatii vähintään sen tunnin hereillä olon enen kuin mihinkään selviävät

Alkuperäinen kirjoittaja HyäkkäysVaunu;25037066:
Noin mäkin lähtisin (jos ei lapsia tarttis odotella, ne ei herää yhtä nopeasti).
Sisko herää aina 3h ennen lähtöä jotta ehtii heräämään :O

Miä heräsin 4.30 kun olin koulussa, lähdettiin siinä vähän ennen seittemää viemään poikaa hoitoon :whistle:

mies herää herää 7.30 ja lähtee 5min päästä töihin.mä en kans tajua miten voi lähteä syömättä jne..jos mulla esim. 8 lähtö,herään viim. puol 7 juon kahvit ja syön rauhas..

Haaa, mun miehellä sama homma. Ärsyttävää, jos sattuu nousemaan sängystä samaan aikaan. Siinä on aina pahasti tiellä. :kieh:

Itse heräsin töihin noin tuntia ennen pysäkille lähtöä, silti tuntui välillä, että tulee kiire.

Itte herään 6.15, torkutan 10min ja nousen 6.25. teen aamutoimet ja olen valmis lähtemään 6.35. Tässä vaiheessa hidastan ja istun vähän aikaa "tuijottamassa seinää" ja lähen autolla liikkeelle 6.45.

En sietäisi sitä hurjaa stressiä mikä tulis jos ois vain se 10min aikaa, mut toisaalta en myöskään jaksaisi istua tuntitolkulla juomassa aamukahveita. Ne juon muutenkin vasta töissä.

Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin se, että toinen laittaa kellon soimaan varttia aiemmin kuin tartteis herätä, jotta saa torkuttaa sen vartin. MÄ HALUAISIN NUKKUA SIIHEN SAAKKA KUN ON PAKKO HERÄTÄ PRKL! (Kiitos, helpotti.)

Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin se, että toinen laittaa kellon soimaan varttia aiemmin kuin tartteis herätä, jotta saa torkuttaa sen vartin. MÄ HALUAISIN NUKKUA SIIHEN SAAKKA KUN ON PAKKO HERÄTÄ PRKL! (Kiitos, helpotti.)
Tai pistää useamman kerran torkun päälle :headwall: Opiskeluaikaan oli tuollaisia kämppiksiä useampikin, parhaimmillaan kello pirahteli tasaisin välein parikin tuntia ja senkään jälkeen ei jaksanut vielä nousta ylös, vaan piti luennoilta vähän vapaata. Miksi ylipäätään laittaa kelloa soimaan.

Itse en varmaan ihan 7 minuutissa ehtisi, kun pitää saada jotain mahaankin ennen lähtöä. Jonnekin syömättömänä labraan jutussa voisi onnistua.

En ole yhtään aamuihmisiä. Aamulla aina torkun tunnin verran, koska mikään ei ole aamulla ihanampaa kuin se että herää kelloon, mutta saa vielä nukahtaa! Jos pitäisi nousta ensimmäisestä soitosta, tuntuisi se samalta kuin joku heittäisi sangollisen kylmää vettä päälle.

Koska haluan siis aamuisin nukkua mahdollisimman pitkään, en jää kuhnimaan aamutoimien kanssa. Pesut + meikkaus + hiukset + vaatteet, kaikki alle 30min ja ovesta ulos töihin!

Mä olen aamuisin kanssa tollanen pikalähtijä. Kello soi, niin nousen, pesasen hampaat, vedän vaatteet päälle ja hyppään autoon. Kun oli vielä päiväkoti ikäisiä lapsia ja jos oli mun vuoroni viedä lapset päiväkotiin, niin lähtö tietty oli hitaampaa, mutta itsekseen kun pääsee lähtemään, niin ei siinä kauaa mee kun on liikkeellä.