Voitko auttaa? jos hilpasen ottaa tuosta meidän "nurmikosta" kuvan niin kerrotko tuleeko siitä ikinä mitään? :'(
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:En saa aijaahan sitä kuvaa :kieh:
mutta tuollast paskaheinää siinä kasvaa vaan ja nurmikkoa tosi tosi vähän, miks :'( ?
mutta tuollast paskaheinää siinä kasvaa vaan ja nurmikkoa tosi tosi vähän, miks :'( ?
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:En saa aijaahan sitä kuvaa :kieh:
Mä käytän tota, eikä koskaan ole kiukutellut
http://www.munkuvat.org/
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:kyl se kipis siitä, kun pääsette aikanaan sitä ajamaan.. mutta mistä ihmeestä siemenet on peräisin, et noin huonosti on lähtenyt??
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:kyl se kipis siitä, kun pääsette aikanaan sitä ajamaan.. mutta mistä ihmeestä siemenet on peräisin, et noin huonosti on lähtenyt??
Kaupasta :snotty: Masentaa koko paska :snotty:
voitko katsoa onko mun pimpula punainen?
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Minkä näköisiä rikkaruohoja?
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:kyl se kipis siitä, kun pääsette aikanaan sitä ajamaan.. mutta mistä ihmeestä siemenet on peräisin, et noin huonosti on lähtenyt??
no uutta siementä päälle syksymmällä sillä siitä pääsee..
ei sul oo hani pimpulaa ollenkaan??![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:kyl se kipis siitä, kun pääsette aikanaan sitä ajamaan.. mutta mistä ihmeestä siemenet on peräisin, et noin huonosti on lähtenyt??
![]()
EIH???????
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eiks Miä ole enemmän erikostunut traktoreihin ja poliisien nahkapamppuihin?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:kyl se kipis siitä, kun pääsette aikanaan sitä ajamaan.. mutta mistä ihmeestä siemenet on peräisin, et noin huonosti on lähtenyt??
![]()
EIH???????
ei oikeesti siinä näy mitään
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:kyl se kipis siitä, kun pääsette aikanaan sitä ajamaan.. mutta mistä ihmeestä siemenet on peräisin, et noin huonosti on lähtenyt??
![]()
EIH???????
ei oikeesti siinä näy mitään
![]()
Mä en tiedä kumpi pahempi, punainen pimpula vai että ei pimpulaa ollenkaan :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eiks Miä ole enemmän erikostunut traktoreihin ja poliisien nahkapamppuihin?![]()
Kyllä, myös hyvännäköisiin miesopettajiin ja niiden kyydissä olemiseenVahingossa tarttuu päähän välillä jotain puutarhanhoidosta :xmas: