R
Raspikurkku
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja KnicKKnacK:No kyllähän me tämä tiedettiin!Eli jos se kirkkain silmin valehteli tästä niin miten se lasten hyväksikäyttöasia..
![]()
Juu, se on ihan saman kaliiberin juttu, jos valehtelee omasta ihostaan tai kertoo oikeuskäsittelyssä jotakin lapsen hyväksikäyttöasiassa.
Jos minä valehtelen maitokaupan kassalle, että rusketukseni on aito, vaikka olisinkin levitellyt sen iholleni samaisesta kaupasta ostamastani purnukasta, se ei kai kuitenkaan tee minusta rikollista.
Totta kai MJ:n elämässä tapahtui kaikenlaista omituista, ja linjaan sopi hänen kuolemansakin, saati sitten kaikki mitä tapahtui tai väitettiin tapahtuneen sen jälkeen.
Tunnetko yhtään vitiligopotilasta? Minä tunnen muutamia vaaleaihoisia, ja heitä vaiva ei luonnollisesti varsinkaan talvisin juuri rajoita, mutta kesällä tapahtuukin sitten jotakin merkillistä, kun osa ihosta ruskettuu auringossa, mutta osa ei.
En minä sitä MJ:n vitiligoa pidä minään legendana, joskaan se ei mikään peruste kasvojen vaalentamishalullekaan ole, olisihan ihoa kai voinut ainakin meikillä tummentaakin, jos hän olisi halunnut olla tumma.
Tottakai MJ oli kaukana normaalista ihmisestä, mutta ei se mikään ihme ole. Täyttä totuutta (suuntaan tai toiseen) ei luultavasti ole meille tavallisille tarjolla koskaan, mutta kaikki merkit kuitenkin viittaavat mielestäni enemmänkin siihen, että MJ oli enemmänkin taiteilijasielu, hukassa, yksinäinen ja onneton, mutta ei pahansuopa tai rikollinen. Tämä kuitenkin mutuilia ja arvelua, enkä menisi rahojani asian puolesta likoon laittamaan.
Musiikki elää, eikä ole ainakaan huonoa.