Michael Jacksonin kodista löytyi ihon valkaisuaineita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja todsteita tyhmille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja KnicKKnacK:
No kyllähän me tämä tiedettiin! :D Eli jos se kirkkain silmin valehteli tästä niin miten se lasten hyväksikäyttöasia.. :whistle:

Juu, se on ihan saman kaliiberin juttu, jos valehtelee omasta ihostaan tai kertoo oikeuskäsittelyssä jotakin lapsen hyväksikäyttöasiassa.

Jos minä valehtelen maitokaupan kassalle, että rusketukseni on aito, vaikka olisinkin levitellyt sen iholleni samaisesta kaupasta ostamastani purnukasta, se ei kai kuitenkaan tee minusta rikollista.

Totta kai MJ:n elämässä tapahtui kaikenlaista omituista, ja linjaan sopi hänen kuolemansakin, saati sitten kaikki mitä tapahtui tai väitettiin tapahtuneen sen jälkeen.

Tunnetko yhtään vitiligopotilasta? Minä tunnen muutamia vaaleaihoisia, ja heitä vaiva ei luonnollisesti varsinkaan talvisin juuri rajoita, mutta kesällä tapahtuukin sitten jotakin merkillistä, kun osa ihosta ruskettuu auringossa, mutta osa ei.

En minä sitä MJ:n vitiligoa pidä minään legendana, joskaan se ei mikään peruste kasvojen vaalentamishalullekaan ole, olisihan ihoa kai voinut ainakin meikillä tummentaakin, jos hän olisi halunnut olla tumma.

Tottakai MJ oli kaukana normaalista ihmisestä, mutta ei se mikään ihme ole. Täyttä totuutta (suuntaan tai toiseen) ei luultavasti ole meille tavallisille tarjolla koskaan, mutta kaikki merkit kuitenkin viittaavat mielestäni enemmänkin siihen, että MJ oli enemmänkin taiteilijasielu, hukassa, yksinäinen ja onneton, mutta ei pahansuopa tai rikollinen. Tämä kuitenkin mutuilia ja arvelua, enkä menisi rahojani asian puolesta likoon laittamaan.

Musiikki elää, eikä ole ainakaan huonoa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Mietin uutisen luettuani aiemmin tänään ihan samaa, että miten paljon se sai sontaa niskaansa vaikka oli mitä todennäköisemmin ihan oikeasti sairas. Pilkattiin ihon vaalentamisesta jne :(

Sairas oli varmasti, mutta sairaudet keskittyivät ilmiselvästi latvaosastoon.

Jaa, sää tunsit hänet siis ihan henkilökohtaisesti? Median luomiin juttuihin kun ei järin ole uskomista tässäkään asiassa.

Ei mediakaan sentään ihan kaikkea pysty muokkaamaan oman mielensä mukaiseksi. Onko sinusta siis ihan normaalia, että mies leikkelee ensin kasvonsa oman siskonsa näköisiksi ja lopulta nenäkin on luhistumispisteessä? Uskotko, että lapset ovat biologisesti hänen omiaan? Roikottaako tervejärkinen aikuinen lastaan ikkunasta jalasta? Onko suuri kiinnostus pikkupoikia kohtaan aikuiselta mieheltä tervettä? Media ei ole näitä pedofiliasyytteitä temmannut tuulesta, vaan asianosaiset ovat itse kertoneet tapahtumista.

Kauneusleikkauksia en suosittelisi kenellekään, mutta en tiedä MJn todellisia motiiveja niihin leikkauksiin joita hän on tehnyt - en tiedä mitä on tehnyt, en tiedä miten paljon mediassa on niitäkin liioiteltu. Mutta jos olisi nenäänsä leikellyt ja sitten yrittänyt sitä korjailla, niin en sillä perusteella lähtisi sekopääksi sanomaan.

Ja jos ihminen on kiinnostunut lapsista, se ei tee hänestä pedofiiliä, edes miehestä. En tiedä tästäkään asiasta sen tarkemmin, kun median juttuihin en luota.

Se, ovatko lapset hänen omiaan biologisia vai ei, lienee sivuseikka? Adoptoihan moni muukin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mietin uutisen luettuani aiemmin tänään ihan samaa, että miten paljon se sai sontaa niskaansa vaikka oli mitä todennäköisemmin ihan oikeasti sairas. Pilkattiin ihon vaalentamisesta jne :(

Sairas oli varmasti, mutta sairaudet keskittyivät ilmiselvästi latvaosastoon.

Jaa, sää tunsit hänet siis ihan henkilökohtaisesti? Median luomiin juttuihin kun ei järin ole uskomista tässäkään asiassa.

Ei mediakaan sentään ihan kaikkea pysty muokkaamaan oman mielensä mukaiseksi. Onko sinusta siis ihan normaalia, että mies leikkelee ensin kasvonsa oman siskonsa näköisiksi ja lopulta nenäkin on luhistumispisteessä? Uskotko, että lapset ovat biologisesti hänen omiaan? Roikottaako tervejärkinen aikuinen lastaan ikkunasta jalasta? Onko suuri kiinnostus pikkupoikia kohtaan aikuiselta mieheltä tervettä? Media ei ole näitä pedofiliasyytteitä temmannut tuulesta, vaan asianosaiset ovat itse kertoneet tapahtumista.

Jos olisit oikeasti yhtään perehtynyt asiaan, tietäisit mm. että toisen MJ:tä syyttäneen pojan koko perhe oli huijareita ja olivat huijanneet julkkiksia ennenkin. Ja milloin on roikottanut lastaan jalasta, kyllä hänellä oli käsi tiukasti lapsensa ympärillä kun näytti häntä faneilleen. Ja jos olet nähnyt kuvia hänen lapsista niin pojat ovat niin Michaelin näköisiä kuin mahdollista. Älä kerro tarinoita jos et tiedä mistä puhut!

mun mielestä paris ja blanket on tumman miehen lapsia ihan selkeästi ainkain :) esikoinen on kyllä aika vaalea, mutta tiedämpä perheen jossa tumma isä ja vaalea äiti, ja esikoinen on ihan vaalea ihoinen ja nuorempi paljon tummempi.
jacksonin lapsina kasvaneet,olkoot biologinen isä kuka hyvänsä joka tapauksessa.

Jos olisit oikeasti yhtään perehtynyt asiaan, tietäisit mm. että toisen MJ:tä syyttäneen pojan koko perhe oli huijareita ja olivat huijanneet julkkiksia ennenkin. Ja milloin on roikottanut lastaan jalasta, kyllä hänellä oli käsi tiukasti lapsensa ympärillä kun näytti häntä faneilleen. Ja jos olet nähnyt kuvia hänen lapsista niin pojat ovat niin Michaelin näköisiä kuin mahdollista. Älä kerro tarinoita jos et tiedä mistä puhut!

mun mielestä paris ja blanket on tumman miehen lapsia ihan selkeästi ainkain :) esikoinen on kyllä aika vaalea, mutta tiedämpä perheen jossa tumma isä ja vaalea äiti, ja esikoinen on ihan vaalea ihoinen ja nuorempi paljon tummempi.
jacksonin lapsina kasvaneet,olkoot biologinen isä kuka hyvänsä joka tapauksessa.

Totta, ja kahden vanhimman äitihän on valkoihoinen, ja satun tietämään että esikoisella on valitettavasti myös vitiligo. blanket on muuten aivan saman näköinen kun MJ oli saman ikäisenä, mutta niin on kyllä princekin että mun ei tarvii epäillä heidän sukujuuriaan, mutta kuten sanottu sillä ei olisi mitään merkitystä.

Yhteistyössä