Mie NIIN arvasin...

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
...että ko tekeminen loppuu, iskee tyhjyys. Tässäkö se nyt oli? :snotty:

Ollaan siis tännään muutettu tavarat meän uuteen taloon ja päivä menny järjestellessä jne... Ja mie supernainen olen nauttinu ko on ollu tekemistä ja kello on menny etteenpäin siivillä, ollu niin kiva päivä. Nyt mie nökötän täällä talossa keskellä olkkaria ja ihmettelen... Itkuki pääsi. Onhan tuota tavaroitten paikoilleen laittoa vielä eessä mutta ko tännään ei voi tehä ennää mittään, semmoset hommat on tehty mitä tehä voi tälle päivää.

Tyhjä olo. Tulis mies nyt kauppareissulta niin saisin sille märistä.. Kissatkaan ei viihy ko palaavat takas tien toiselle puolelle missä ovat asunu pitkälle toista vuotta... :$ Ja veli tykkää huonoa :D Häätää ne aina pihalle ko ilmaantuvat sisälle sinne :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alota joku kiva tekeminen, joku kirja tai askartelu tai projekti.

Ompelut ja muut olen joutunu unohtaan nyt ko näön kans isoja ongelmia... Lukeminen ei ole oikein minun hommaa... :ashamed: Saatan lukea sivutolkulla ja hoksata etten ole kuitenkaan LUKENU, vain "lukenu"... :ashamed: :ashamed:
Noh, huomenna pääsee hetkeksi muihin maisemiin ko mennään taas pohjosta kohti muutamaksi päiväksi :D

Aivan uskomatonta että touhuilet muuttoa ja kaikkea, vaikk vasta toivut aivokasvain leikkauksesta. En voi kuin hämmästellä, miten reippaasti vaan jatkat elämää. Joko on muisti palautunut? Jäikö jotain pysyvää ongelmaa?

Alkuperäinen kirjoittaja supernainen olet:
Aivan uskomatonta että touhuilet muuttoa ja kaikkea, vaikk vasta toivut aivokasvain leikkauksesta. En voi kuin hämmästellä, miten reippaasti vaan jatkat elämää. Joko on muisti palautunut? Jäikö jotain pysyvää ongelmaa?

Jotku asiat on vaan pakko tehä vaikka ei huvittais. En mie yksin ole koko muuttoa hoitanu sentään :o Ei se toipuminen taija onnistua jos vaan makkaa paikoillaan surkuttelemassa, pakko se on elämää jatkaa. Vaikka reippaasta taitaa olla kaukana, mut eipähän se tekstistä välity millä mielin olen. :|

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1629333 Tuolta voit lukea sivulta kaks minun muistista asiaa, pysyviä ongelmia ei pitäis jäähä mut senpä näkkee...

Eiköhän kaikilla ole aina niitä tyhjiä hetkiä.. Istut ja ihan levähtelet vaan..

ja mitä pelkoosi tulee, ihan ymmärrrettävää, mutta mieti vaikka sitä, että miehes
kyllä on vierelläs ja huolehtii että heräät. Eikös niin ?

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Kyllä kai tämä tyhjyys tästä haihtuu ko saa miehen ja vaavin kotia ja jääkaappiin muutaki ko maitoa :D Telkkarin toimintaan ja sohvatyynyt ulkoa tuulettumasta :heart:

miksei sitä tyhjyyttä vaan voi ottaa vastaan ja antaa sen tulla ja pohtia mistä se tulee ja mistä se kertoo ja huomata, että se menee kyllä ohi....miksi yrittää juosta sitä tunnetta karkuun tekemällä kaikkea?

Alkuperäinen kirjoittaja kerro:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Kyllä kai tämä tyhjyys tästä haihtuu ko saa miehen ja vaavin kotia ja jääkaappiin muutaki ko maitoa :D Telkkarin toimintaan ja sohvatyynyt ulkoa tuulettumasta :heart:

miksei sitä tyhjyyttä vaan voi ottaa vastaan ja antaa sen tulla ja pohtia mistä se tulee ja mistä se kertoo ja huomata, että se menee kyllä ohi....miksi yrittää juosta sitä tunnetta karkuun tekemällä kaikkea?

En tiiä. Mie inhoan tyhjyyttä ja hiljasuutta ja tylsyyttä. Mie olen ylivilkas ja muutun apaattiseksi heti ko ei oo tekemistä. Ihan synkkään masennukseen asti... :ashamed:

Yhteistyössä