Mie olen kyllästyny

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Niin totaalisen kyllästynykyllästynykyllästynyvitt*untunu raivoissani ja rupean kohta hajottaan paikkoja tässä kämpässä jos ei muuten meinaa helpottaa.... Koko elämä ihan päin pyllyreikää taas, eikä mieskään tietenkään voi olla kotona että sille sais avautua..... Että edes vähän helpottais... Joten te saatte kestää minun kiroilua ja pään aukomista, ja näppäimistö minun raivokasta takomista... :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: |O |O |O |O |O |O

Niin. Elämä on sieltä ja syvältä, jos niin päättää, tai lilluu vaan surkeudessa. Jotakin tarttis tehdä, ja hyytis, sun pitää se jokin tehdä ihan itse. Tissit kaarelle ja toimeen, niin johan elämänlaatu kohenee. Ruikuttaminen ei oikeasti toimi, noin niin kuin pidemmän päälle.

Joo eihän mulla koskaan ole mitään muuta ku ongelmia vaan :headwall: Tai sitte kukaan ei huomaa minun teksteistä muuta kuin ne ongelmat vain. Juu ihan sama... :snotty: Se on hyvä että ketään muuta ihmistä tässä maailmassa ei ikinä mikään vituta. Että olenki ainoa. |O

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Joo eihän mulla koskaan ole mitään muuta ku ongelmia vaan :headwall: Tai sitte kukaan ei huomaa minun teksteistä muuta kuin ne ongelmat vain. Juu ihan sama... :snotty: Se on hyvä että ketään muuta ihmistä tässä maailmassa ei ikinä mikään vituta. Että olenki ainoa. |O

Et ole.

On myös sellainen ihmisryhmä joilla hymy ei hyydy vaikka sydän märkänis.

Täydellisten äitien palstalla ei saa vittuilla eikä vituttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:

Et ole.

On myös sellainen ihmisryhmä joilla hymy ei hyydy vaikka sydän märkänis.

Täydellisten äitien palstalla ei saa vittuilla eikä vituttaa.

Niinpä. Vaikka täälä ois kuinka täydellisiä äitejä en siltikään aio esittää muuta ku mitä olen, jos vituttaa niin sitte vituttaa ja voin sen sanoa suoraan omana ittenäni...
Ja tämänkertaseen vitutukseen en voi ite vaikuttaa mitenkään joten siitäki on turha kitistä että pitäis asialle tehä jotain, tekisin jos voisin. Nyt ei auta muu ko istua ja odottaa... |O

Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:
Mut vastahan sä pari päivää sitte sait mieheltäs sen romanttisen tekstarin. Eikös sen pitäs kantaa jo monta päivää eteenpäin.. ;)

Miehessä ei nyt ole mitään vikaa mut sille mie kiukuttelen jos kiukuttaa, se saa aina asiat näyttämään paremmalta ku mitä ovatkaan... Mut seki tulee vasta illalla enkä viitti puhelimitsekaan häiritä ku on isänsä kans sairaalassa...

Sä oot sitten ihana kun sä eka muka avaudut ja sitten et kuitenkaan kerro mitään muuta kuin että vittu kun vituttaa ja mitään ei voi ja kappas, saata aikaiseksi pitkän ketjun ihmettelijöitä ja kyselijöitä...taidat vaan hakea huomiota ja pitää mielenkiinnon yllä itseesi.

Alkuperäinen kirjoittaja Näpykkä:
Sä oot sitten ihana kun sä eka muka avaudut ja sitten et kuitenkaan kerro mitään muuta kuin että vittu kun vituttaa ja mitään ei voi ja kappas, saata aikaiseksi pitkän ketjun ihmettelijöitä ja kyselijöitä...taidat vaan hakea huomiota ja pitää mielenkiinnon yllä itseesi.

Haista vittu. Eipä muuta.
Kerron mikä vituttaa niin sitte joku hemmetin vieras tulee aukomaan päätänsä. Täydellinen noidankehä. Ihan sama mitä teen niin ei se kelpaa täällä palstalla tietyille perskärpäsille sitte mitenkään.

Kerron mikä vituttaa niin sitte joku hemmetin vieras tulee aukomaan päätänsä. Täydellinen noidankehä. Ihan sama mitä teen niin ei se kelpaa täällä palstalla tietyille perskärpäsille sitte mitenkään.

Anteeksi mutta missä viestissä olet kertonut vitutuksesi syyn??????

Alkuperäinen kirjoittaja Quoute:

Anteeksi mutta missä viestissä olet kertonut vitutuksesi syyn??????

Tarkotan näin yleensä. Jos kerron mikä hiertää niin heti siellä on joka tapauksessa joku kätisemässä jotain...

No mut sun viestit eti vaikuta kauheen järkeviltä kun hoet vaan että vittu kun vituttaa. Vaikee sitten avautua kokonaan kun kerran pitää avautua....ja miks ylipäänsä kerrot täällä asioita jos aina saat shittiä niskaas?

Yhteistyössä