Mie olen kyllästyny

Alkuperäinen kirjoittaja Quoute:
No mut sun viestit eti vaikuta kauheen järkeviltä kun hoet vaan että vittu kun vituttaa. Vaikee sitten avautua kokonaan kun kerran pitää avautua....ja miks ylipäänsä kerrot täällä asioita jos aina saat shittiä niskaas?

Koska en keksi muutakaan? Koska kuitenki tältä palstalta löytyy niitäki jotka ei hypi silmille? Kelpaako vai tartteeko lisää perusteluita?
Ei ne perskärpäset hyvänä päivänä hetkauta pätkääkään mut jos on valmiiksi jo helvettiäki tuskasempi olo niin se on niin upeaa ku tulevat kimppuun...

Älä välitä muiden sanomisista tekemisistä.Yritä antaa olla anna mennä tuhka tuuleen.Eikö sun nyt pitäisi keskittyä ja välittää vain uudesta liitosta ja miehestä.

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
:hug: Mihin olet niin kyllästynyt?

Elämään, exään, yhteen ämmään joka kokee elämäntarkotuksekseen raportoida sille kusipäälle kaikki minun liikkeet ja tekemiset, sille että eräs paskiainen keksii mitä vaan päästäkseen minusta.... Siinä syitä nyt näin ALUKSI...

Höh, on kyllä inhottavaa :o . Mutta älä sinä pilaa omaa päivääsi, saati elämääsi tommosten takia. Mulla on vaikea exä ja sen nyxä, mutta mitä niitä miettimään. Pääasia että oma elämä menee suht hyvin. Ei mun pää kestäis jos pitäis vielä niiden hullutuksetkin jaksaa. On hyvä olla itsekäs, se mun on täytyny opetella ihan :) :hug:

:hug: Mihin olet niin kyllästynyt?

Elämään, exään, yhteen ämmään joka kokee elämäntarkotuksekseen raportoida sille kusipäälle kaikki minun liikkeet ja tekemiset, sille että eräs paskiainen keksii mitä vaan päästäkseen minusta.... Siinä syitä nyt näin ALUKSI...

Höh, on kyllä inhottavaa :o . Mutta älä sinä pilaa omaa päivääsi, saati elämääsi tommosten takia. Mulla on vaikea exä ja sen nyxä, mutta mitä niitä miettimään. Pääasia että oma elämä menee suht hyvin. Ei mun pää kestäis jos pitäis vielä niiden hullutuksetkin jaksaa. On hyvä olla itsekäs, se mun on täytyny opetella ihan :) :hug:

Hetken aikaahan se jo näytti vielä viime vuonna siltä että siitä idiootista olisin päässy, mut paskat, tulee takas kaupunkiin ja tekee elämästä helvettiä...
Seuraavasta osumasta se äijä kyllä pääsee takas pahnoille kuivumaan. Seuraava kerta on viimenen jonka siedän.

Jos saa udella, niin mikä on exäsi nimen alkukirjain?
Tai mitä teki jouduttuaan vankilaan?
Kysyn vain ihan siitä syystä, että musta tuntuu, että meillä on jokseenkin samoja tuttuja...

Alkuperäinen kirjoittaja tästä läheltä:
Kysyn vain ihan siitä syystä, että musta tuntuu, että meillä on jokseenkin samoja tuttuja...

Enpä taida sanoa. Sillä nyt ei ole minkään sortin merkitystä mulle vaikka oliski samoja tuttuja.

Alkuperäinen kirjoittaja Näpykkä:
Sä oot sitten ihana kun sä eka muka avaudut ja sitten et kuitenkaan kerro mitään muuta kuin että vittu kun vituttaa ja mitään ei voi ja kappas, saata aikaiseksi pitkän ketjun ihmettelijöitä ja kyselijöitä...taidat vaan hakea huomiota ja pitää mielenkiinnon yllä itseesi.

Haista vittu. Eipä muuta.
Kerron mikä vituttaa niin sitte joku hemmetin vieras tulee aukomaan päätänsä. Täydellinen noidankehä. Ihan sama mitä teen niin ei se kelpaa täällä palstalla tietyille perskärpäsille sitte mitenkään.

Oikein isoniso jaksu :hug: . Jospa se v.itutus pian menee ohi ;)

vittu, siis sulla on aina kaikki asiat päin persettä... milloin on mitäkin ja ollaan sekaisin tai vankilassa tai ihan mitä vaaan... äitee on käymässä ja ryyppää samalla, samoin siskot ja mitä vielä. aina pakko hakea sitä huomiota täältä... no pakko täältä jos ei muualta saa.

Enpä taida sanoa. Sillä nyt ei ole minkään sortin merkitystä mulle vaikka oliski samoja tuttuja.

No voi sentään, kamalasti vaan anteeksi. Hitto vie että pittää aikuisen ihmisen olla töykeä. :o
Mutta sellainen kai olet, mätäne huoliis sit vaan. Ois ollu vaikkapa kiva mahdollisesti joskus nähä, jos uudetvanhat tuttavat olisivat kelvanneet, mutta eipä toki väkisin.

No voi sentään, kamalasti vaan anteeksi. Hitto vie että pittää aikuisen ihmisen olla töykeä. :o
Mutta sellainen kai olet, mätäne huoliis sit vaan. Ois ollu vaikkapa kiva mahdollisesti joskus nähä, jos uudetvanhat tuttavat olisivat kelvanneet, mutta eipä toki väkisin.

sori mut sillon ku minua vituttaa, minua vituttaa, mitään pahaa en tarkottanu. en halua täällä palstalla hirveästi exän tietoja julkistaa, joku sille sitte juoruaa koska sitä alasakkia täälläki pyörii, tiedän sen... Siinäpä onki sitte soppa valmiina.

sori mut sillon ku minua vituttaa, minua vituttaa, mitään pahaa en tarkottanu. en halua täällä palstalla hirveästi exän tietoja julkistaa, joku sille sitte juoruaa koska sitä alasakkia täälläki pyörii, tiedän sen... Siinäpä onki sitte soppa valmiina.

Ymmärrän oikein hyvin pointtisi, mutta ihmetyttää ettei aikuisella ihmisellä tunnu olevan käytöstapoja, vaikka kuinka vituttaisi. :o Että miksei vaan voinut sanoa heti, ettet halua palstalla mitään tällaista sanoa.

Että jollakin on huono elämä. Rutiruti ja valivali 24/7. Aina vaan jaksaa valittaa. Ei tämä elämä ole kaikille muillekkaan aina niin helppoa mutta appajee ku hyytihyppystä vähän ketuttaa niin se on sitten elämä seis ja oksat pois ja kellään muulla ei koskaan ole yhtä kamalaa. ONKO PAKKO AINA RUTISTA? Vois se elämäki vähä helpottaa ku ei ihan joka asiasta nykäsis noin kovia pultteja!

Alkuperäinen kirjoittaja äly:
Että jollakin on huono elämä. Rutiruti ja valivali 24/7. Aina vaan jaksaa valittaa. Ei tämä elämä ole kaikille muillekkaan aina niin helppoa mutta appajee ku hyytihyppystä vähän ketuttaa niin se on sitten elämä seis ja oksat pois ja kellään muulla ei koskaan ole yhtä kamalaa. ONKO PAKKO AINA RUTISTA? Vois se elämäki vähä helpottaa ku ei ihan joka asiasta nykäsis noin kovia pultteja!

Kuka sinua on kieltäny valittamasta jos elämäs on vituillaan? Niin saisit sinäki sitä kaipaamaas huomiota... Eikä täällä palstalla tartte kenenkään elämän pysähtyä siihen jos teen avauksen jossa kerron että minua vituttaa. Juu-u, muillaki saattaa asiat olla huonosti, olenko muuta väittäny?

Ymmärrän oikein hyvin pointtisi, mutta ihmetyttää ettei aikuisella ihmisellä tunnu olevan käytöstapoja, vaikka kuinka vituttaisi. :o Että miksei vaan voinut sanoa heti, ettet halua palstalla mitään tällaista sanoa.

Tästä läheltä, älä välitä vaikka sait tosi töykeen vastauksen. Minusta olit ihan asiallinen :hug: Mistäpä tuon olisi arvannut, että hyytis ensin kertoilee ummet ja lammet elämästään ja sitten jos vähän kysyy lisää, niin yhtäkkiä ei uskallakaan kertoa ja paukauttaa jotain ilkeää :o

Joskus tuntuu että sä hyytis nautit kurjuudestasi, siitä että voit kertoilla millaisissa porukoissa olet kulkenut ja mitä tehnyt ja nähnyt. Ja niin pieneltä paikkakunnalta olet, että jos joku haluaa sua kytätä niin olet jo sen verran kertoillut että onpa kumma jos ei ole tunnistettu-mutta nyt yhtäkkiä se olisikin "vaarallista" tulla tunnistetuksi?

Alkuperäinen kirjoittaja äly:

Kuka sinua on kieltäny valittamasta jos elämäs on vituillaan? Niin saisit sinäki sitä kaipaamaas huomiota... Eikä täällä palstalla tartte kenenkään elämän pysähtyä siihen jos teen avauksen jossa kerron että minua vituttaa. Juu-u, muillaki saattaa asiat olla huonosti, olenko muuta väittäny?

Ärsyttää vaan tommonen jatkuva tyhjän rutina mitä säkin harrastat. Ja vielä useemman kerran päivässä. Kun sen sun elämän ei tartte olla semmosta rutinaa ku ottasit ittees niskasta ja laittasit elämäs kuntoon!

Yhteistyössä