Mie teen varmasti kuolemaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PROVO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PROVO

Aktiivinen jäsen
31.03.2005
5 411
0
36
Useampana aamuna on jo huimannut, nyt on lisäksi oksettava olo ja pääkipua!!!

Mie niin inhoan olla sairaana ettei kukaan |O |O |O

Liekö jotain oksennustautia taas liikkeellä??? Siis sitä lopullista lajia.....

Alkuperäinen kirjoittaja baby2003:
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:
raskaana B)

Siinä olisikin selittämistä, kun ukko on steriloitu jo vuosi sitten :D sitä se ukkokin kyllä epäili :whistle: :whistle:

Mitä jos oiskin sterilointi pettäny :whistle: ?

Se olisi kyllä varmaan samalla kuolemantuomio minulle, en varmasti enää selviäisi raskaudesta niin rankka oli jo tuo edellinen :/

Mutta uskotaan ettei niin ole käynyt :)

Alkuperäinen kirjoittaja baby2003:
raskaana B)

Siinä olisikin selittämistä, kun ukko on steriloitu jo vuosi sitten :D sitä se ukkokin kyllä epäili :whistle: :whistle:

Mitä jos oiskin sterilointi pettäny :whistle: ?

Se olisi kyllä varmaan samalla kuolemantuomio minulle, en varmasti enää selviäisi raskaudesta niin rankka oli jo tuo edellinen :/

Mutta uskotaan ettei niin ole käynyt :)

Joo no toivotaan niin :hug:

Raskaus tuli kyllä mullkin ensimmäisenä mieleen...
Muistan kuinka reilu vuosi sitten osasin selittää kaikki raskausoireet muuksi... Olin ihmeellisessä mahataudissa, flunssassa ym. Niin ja ikää mulla yli kolmekymmentä, eikä edes ensimmäinen raskaus... :D

Mulla kanss aon pari päivää huipanut ja pääsattunut. välilä vähän huono olo. ja sitten ihan sekasin pää. välillä ärähdän ja välillä rupeen porailee. no luulen että menkat sieltä pian tulossa kun en yhtään oo niitä seurannut kun tän kierukan kanssa on vähän oudot menkat

jos joka kolotuksen, huimauksen ja huonon olon laskisi, niin en pääsisi ikinä edes sängystä ylös. nytkin useampi nivel ja lihas kipeä, kurkku kipeä samoin pää. Muuten, oireet voi johtua tosi tiukoista hartia/niskalihaksista

Useampana aamuna on jo huimannut, nyt on lisäksi oksettava olo ja pääkipua!!!

Mie niin inhoan olla sairaana ettei kukaan |O |O |O

Liekö jotain oksennustautia taas liikkeellä??? Siis sitä lopullista lajia.....
voisko johtuu helteistä..

niin ja hierontaa suosittelen minäkin. Minulla epäiltiin reumaan kun olin niin jumissa ja käsi ei toiminut jne. Sitten kävin säännöllisesti hieronnassa niin johan auttoi.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
menet sohvalle köllöttelemään. Mies hakee hyvän leffan vuokraamosta ja pitsaa ja karkkia ja lepäilet siinä. Mies hoitaa lapset. Olisiko tuosta apua?

Ainahan sitä olisi kivempi oksentaa pitsaa =) ja karkkia of course...

raskaana B)

niin., mutta voihan se sterilaatio pettää ;) itselläni oli nuo oireet n.6viikkoa sitten :p

Meidän suku on kyllä sikiäväinen, mutta ei toivottavasti niin sikiäväinen, että steriloidun ukon kanssakin vaan tulee lisää lapsia :D

mulla on ainakin niskat jumissa ja sehän aiheutta jotain ettei veri kierrä niin hyvin päähän. Mutta mistä tää älytön väsymys johtuu. nyt ihan lähi aikoina tullut. kokoajan väsyttää.jos joku porista niin tien todella halvan hierojan =)

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
mulla on ainakin niskat jumissa ja sehän aiheutta jotain ettei veri kierrä niin hyvin päähän. Mutta mistä tää älytön väsymys johtuu. nyt ihan lähi aikoina tullut. kokoajan väsyttää.jos joku porista niin tien todella halvan hierojan =)

en ole porista mutta lähipaikkakunnalta. hieronta TODELLA TEKIS TERÄÄ!

Alkuperäinen kirjoittaja sano nimi:
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:

en ole porista mutta lähipaikkakunnalta. hieronta TODELLA TEKIS TERÄÄ!

tunti maksaa 10e. mutta ei oo keltasiilla sivuilla koska tekee tätä vaan toiseksityökseen. iltaisin. 5-9. mä en tie saako täällä sanoa koko nimeä

Yhteistyössä