Mie tykkään isosta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DakotanEmo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

DakotanEmo

Vieras
Sitten kun minä pääsin kauppaan niin kokeilin ja tunnustelin, mutta kun ei meinannut mikään kelvata! \|O Ja loppujen lopuksi aikani siinä punnittuani otanko mustan vaiko punaisen niin päädyin mustaan. Ja kun pääsin autoon vihdoin kokeilemaan sitä niin se maistui ihan hirvittävälle :x :'( Olin vähän pahalla tuulella, mutta nielin minkä pystyin ja ihan loppuun asti :ashamed: Ois pitänyt ottaa sittenkin se punanen \|O
Ja toinen homma! Päätin, että tänään mässään oikein kunnolla ja, että etsin isoimman jäätelön lisäksi koko kaupan suurimman karkkisäkin niin yllätys, YLLÄTYS!! Ei pahempia "nameja" voi maa päällään kantaa :'( . Arvatkaako olenko nyt ihan maissa :snotty:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 20:34 äitipeikko kirjoitti:
:hug: ehkä se määrä ei takaa laatua? :'(

Kyllä tällä kokemuksella alkaa pahasti jo näyttämään siltä :'( Ei hyvää mahan täydeltä :'( vaan ihan pikkasen :snotty:
Ois pitänt ottaa vaan se eskimon puikko :kieh: ja pätkis :snotty: :snotty:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 20:36 DakotanEmo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 20:34 äitipeikko kirjoitti:
:hug: ehkä se määrä ei takaa laatua? :'(

Kyllä tällä kokemuksella alkaa pahasti jo näyttämään siltä :'( Ei hyvää mahan täydeltä :'( vaan ihan pikkasen :snotty:
Ois pitänt ottaa vaan se eskimon puikko :kieh: ja pätkis :snotty: :snotty:

ei kun oisit ostanut miehelle jotain namia, sitten kattonut vierestä kun se syö ne ja lopulta nuuhkinut käärepaperia. joku roti hei.

Toinen jäde! Joke mehujää \|O :x :x
Miksi hitossa mä kaivan kaikki ällöttävimmät aina hyllyistä ja altaista :snotty:

Toi Dumle kyllä oli hyvää kun sain maistaa äijältä :p Vähän helpotti :'(

Yhteistyössä