Mie "unohdin" meitin 1-vuotiaan - mutta en sentään hukannut häntä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Mutta siis laittelin vaatehyllyjä kuntoon, lisäilin nuo pienen tytön vaatteet sinne ja otin sit isommilta pieniä pois jne, niin jotenkin mie tässä aivosumussa otin kaikki 80-86cm vaatteet pois kaapista ja laitoin "liian isoja" hyllylle odottamaan vauvan kasvamista :o :ashamed:

Sit ihmettelin, että onpas omituista... yhden lapsen vaatteet tuli hyllykköön lisää, ja silti siinä on enemmän tilaa, kun mitä aiemmin.
Kunnes mulle sit valkeni, että mie olin poistanut kaikki tuon 1-vuotisen vaatteet :/
Vahinkohan ei siis sinällään ollut iso, mutta sanonnan mukaan "tyhmä paljon työtä tekee - viisas pääsee vähemmällä"... kun ne piti sit kaivaa uudestaan esiin ja asetella omille paikoilleen.

Onneksi nyt oli kuitenkin vaan kysymys vaatteista - vielä toistaiseksi ainakin mie oon muistanut kattaa lautasen jokaiselle suulle, että ei meillä ketään oo ruuatta jätetty B)

Alkuperäinen kirjoittaja Veela:
Pakko kysyä tässä, että miten ihmeessä sä pärjäät sen porukan kanssa siellä? :D Niin pieniä ja nyt vielä vauvakin. Enkä sano pahalla, vaan mielenkiinnosta. :)

En mie tiiä... Tässähän tää menee.
Siis on päiviä, jolloin tuntuu kaikki takkuavan ja sit päiviä, jolloin kaikki menee kuin rasvattuna.
En mie tiiä... rutiinisti, jota sit sopivasti rikkoo pienet kommellukset ja sen sellaiset, ettei mee liian tasaisen tappavaksi :D

Eli ilmeisesti joku silminnäkijä oli kuitenkin loppuvuodesta oikeassa, kun oli sinut nähnyt jossain kaupassa - kehtasit vitsailla, mitä jos olisinkin raskaana hieman ennen... Mahtava juttu!

Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Saat teidän elämän kuulostamaan jotenkin niin idylliseltä :heart:

Noh... Siitä on idylli kaukana jos mie kerron, että kun mie olin saanut nuo kaapit ja hyllyt osittain järjestykseen, niin imettäessäni vauvaa meitin liki 3-vuotinen meni ja "auttoi" äitiä... purkamalla 3 alinta hyllyä omasta komerostaan pitkin lattiaa ja istui siellä alahyllyllä, kun mie menin sit katsomaan touhuja lastenhuoneeseen imetettyäni vauvan.

Tuo oli ehkä ihan oikeasti kyllä auttamis-tarkoituksessa tehty - kun juurihan hetkeä aiemmin mie siis olin itse kiskonut ne vaatteet siihen lattialle.
Että kaikkea sitä kannattaa lasten nähden / kanssa alkaakin tekemään :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Onnea!:
Eli ilmeisesti joku silminnäkijä oli kuitenkin loppuvuodesta oikeassa, kun oli sinut nähnyt jossain kaupassa - kehtasit vitsailla, mitä jos olisinkin raskaana hieman ennen... Mahtava juttu!

Oli oikeassa, mutta olin päättänyt että en raskauttani paljasta.
Vähän mie siitä jutusta kyllä osittain mielenikin pahoitin... siis kun ko kirjoittaja selvästi tiesi, että en ole asiaa palstalla kertonut ja meni sen sit ihan asiakseen paljastamaan.
Aattelin vaan, että ois edes y-viestillä kysynyt tai tullut nokikkain juttelemaan - mutta mitäpä noista enää.

Niin ja kiitos onnitteluista, kaikille. Jos tuon kaiken onnittelumäärän saisi säkkiin joita me ollaan saatu, niin meillä ois painava säkki onnitteluja kukkuroillaan, eikä varmasti huolta huomisesta - eikä ylihuomisestakaan :hug:
(Eikä niitä olekkaan, ainakaan nyt.)

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnea!:

Oli oikeassa, mutta olin päättänyt että en raskauttani paljasta.
Vähän mie siitä jutusta kyllä osittain mielenikin pahoitin... siis kun ko kirjoittaja selvästi tiesi, että en ole asiaa palstalla kertonut ja meni sen sit ihan asiakseen paljastamaan.
Aattelin vaan, että ois edes y-viestillä kysynyt tai tullut nokikkain juttelemaan - mutta mitäpä noista enää.

Niin ja kiitos onnitteluista, kaikille. Jos tuon kaiken onnittelumäärän saisi säkkiin joita me ollaan saatu, niin meillä ois painava säkki onnitteluja kukkuroillaan, eikä varmasti huolta huomisesta - eikä ylihuomisestakaan :hug:
(Eikä niitä olekkaan, ainakaan nyt.)

Niin, joillekin tuottaa tyydytystä että voi vaikuttaa siihen, kuinka paljon joku paljastaa itsestään - se mielestäni on jokaisen itse valittavissa. Siksi en halua mustana kirjoitella, koska joidenkin mielestä se antaa oikeuden ruveta analysoimaan henkilöitä ja heidän elämäänsä, mikä on harmi. Keskustelupalsta kun on vain kuitenkin keskustelupalsta... Nostan kyllä teille hattua, kovin monesta ei meistä tuohon olisi, tuntuu että teidän lapset on saaneet ison rikkauden sisarlaumastaan.

Yhteistyössä