Mie vaan en liho.

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Alkukesän sairastelut tiputti minun painon 43 kiloon ja vaikka nyt olen "terve" ja syön ko possu niin paino ei nouse. Ei millään. Ja nyt sitte jouvun maanantaina taas sairaalaan ihmeteltäväksi MIKSI se ei nouse. Minun normipaino kuitenki on vähintään se 50 kiloa, teininä olen painanu viimeksi tämän verran mitä nyt... :/ Verikokeissa kävin alkuviikosta ja niistäki nyt taas vaihteeksi tullu jotaki sanomista, ei kuulema mittään vakavaa mut kuitenki, hb on vieläki vain satasen pinnassa, normiarvo mulla 125-135. Saa nähä... Rupeaa vituttaan. Pääasia kuulema on ettei paino ole laskenu entisestään ja ruoka maistuu ja olen voimistunu muuten, josko vaan ois alku sitte hankalaa...

*lappaa sipsiä naamaan kera kaakaon* :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja elämä kantaa:
lisää ruokaöljyä ruokien sekaan

Salaattiin lurautan aina ruokaöljyä. Joku ravitsemusterapeutti pisti minut listaamaan viikon syömiset ja totes että mulla on ihanteellinen ruokavalio, lihottamiselle tärkeänä plussana kaikki herkut mitä mätän naamaan (ei saa kuulema jäähä tavaksi ) mutta tiä sitte missä on vika...

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Alkuperäinen kirjoittaja elämä kantaa:
lisää ruokaöljyä ruokien sekaan

Ei auta... solahtaa läpi.

Proteiinia ja kovaa treeniä? Ainoa, jolla minä saan lainkaan massaa.

Lihaksista mulla kai tuo vähänenki paino koostuu :D Liikun tosissaan paljon, enempää en tällä hetkellä saa ees tehä ko mitä jo teen, toipilas vielä olen.

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Et liho, koska energiansäätelyjärjestelmäsi ei ole paskana.

Mitä vikaa siinä on?

Vika on se että mie olen luuta ja nahkaa (ja niitä lihaksia ) ko esim vielä vuosi sitte mulla oli sitä pehmeyttäki. En mie halua olla tämmönen. Ja mies on huolissaan, kuulema kuihun silmissä.

Syö 30 päivää mcdonaldsilla. Se riittää.

Et liho, koska energiansäätelyjärjestelmäsi ei ole paskana.

Mitä vikaa siinä on?

Vika on se että mie olen luuta ja nahkaa (ja niitä lihaksia ) ko esim vielä vuosi sitte mulla oli sitä pehmeyttäki. En mie halua olla tämmönen. Ja mies on huolissaan, kuulema kuihun silmissä.

Syö 30 päivää mcdonaldsilla. Se riittää.

Viime viikolla kävin hesellä kolmesti. Kahella kertaa kerrosateria ja yhellä kertaa mega-ateria. Lauantaina puntariin oli pärähtäny 100grammaa lissää ja nyt neki on taas kavonnu :xmas:

Josko minun mahassa on teleportti johonki... jonku toisen mahaan....?

Mulla on ihan sama vika, en vaan liho. Ensi kuulle aika KYS:iin, joku vika oltava. Mä syön kun possu, noudatan ohejita kirjaimellisesti ja enmmänkin, mutta grammaakaan en saa painoa :/

Painoa nyt 45kg ja pituutta 168cm. Mä näytän ihan kamalalle..

Alkuperäinen kirjoittaja t:
Lisää hiilareita. Perunaa, pastaa, hedelmiä... siis nykyisten syömisten lisäksi.

Mut voinko mie syyä enemmän ko mitä nyt jo syön, ko veän itteni joka aterialla ähkyyn ja välipalojaki napsin minkä kerkeän... :ashamed: Perunamuusi ja spagetti kuuluu minun lemppariruokiin, hedelmistä en pysty syömään ko banaania ja pääryynää, muille olen allerginen. :/ Salaatista en oo pystyny luopumaan vaikka se ois varmaan aika kätevä tapa saaha läskiä luitten päälle. :D

Mulla on ihan sama ongelma ja ruokavalioon kuuluu paljon perunaa, pastaa, hedelmiä ja herkkuja. Pikaruokaloissa tulee käytyä melkein kerran viikossa, mutta mitään vaikutusta painoon ei ole. Mitään kevyttuotteita meillä ei käytetä, vaan täysrasvaisia jogurtteja, juustoja, täyslihaa, rasvaista kalaa yms. Painoindeksi on jämähtänyt 18 eikä siitä mihinkään liiku. Mies on onneksi samaa maata, joten ei kiusata toisiamme syömisillämme.

Alkuperäinen kirjoittaja Sama:
Mulla on ihan sama vika, en vaan liho. Ensi kuulle aika KYS:iin, joku vika oltava. Mä syön kun possu, noudatan ohejita kirjaimellisesti ja enmmänkin, mutta grammaakaan en saa painoa :/

:hug: Mie olen muutenki niin lyhyt ja pienirakenteinen niin en onneksi näytä kamalalta, mut en kyllä hyvältäkkään. Olen jo alkanu pukeutuun löysiin vaatteisiin ettei jokatoinen huomauttais ko minun vyötärö on liian kaponen ja maha liian littana ja kylkiluutki alkanu näkyä, mut kaikenlisäksi mie INHOAN tässä kropassa olemista!

Lisää hiilareita. Perunaa, pastaa, hedelmiä... siis nykyisten syömisten lisäksi.

Mut voinko mie syyä enemmän ko mitä nyt jo syön, ko veän itteni joka aterialla ähkyyn ja välipalojaki napsin minkä kerkeän... :ashamed: Perunamuusi ja spagetti kuuluu minun lemppariruokiin, hedelmistä en pysty syömään ko banaania ja pääryynää, muille olen allerginen. :/ Salaatista en oo pystyny luopumaan vaikka se ois varmaan aika kätevä tapa saaha läskiä luitten päälle. :D

No saatko ujutettua voita lisää ruokiin? Paistat voissa, lisäät pottumuusin päälle nokareen jne? Kevythömpötykset jätät kauppaan, ostat täysrasvaisena juustot yms.

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Mulla on ihan sama ongelma ja ruokavalioon kuuluu paljon perunaa, pastaa, hedelmiä ja herkkuja. Pikaruokaloissa tulee käytyä melkein kerran viikossa, mutta mitään vaikutusta painoon ei ole. Mitään kevyttuotteita meillä ei käytetä, vaan täysrasvaisia jogurtteja, juustoja, täyslihaa, rasvaista kalaa yms. Painoindeksi on jämähtänyt 18 eikä siitä mihinkään liiku. Mies on onneksi samaa maata, joten ei kiusata toisiamme syömisillämme.

Meillä mie ja ukko ollaan luultavasti huvittava näky, mie olen tirppana ja ukko on melkein kaksmetrinen, reilu satakilonen lihaskimppu. Pitäsköhän sen ettiä oman kokonen vaimo :laugh:

No saatko ujutettua voita lisää ruokiin? Paistat voissa, lisäät pottumuusin päälle nokareen jne? Kevythömpötykset jätät kauppaan, ostat täysrasvaisena juustot yms.

Perunamuusiin laitettaan aina iso pala voita jo tekovaiheessa, lihat paistettaan voissa, aamusin mies paistaa mulle munakkaan voissa, kevythömpötyksiin en ole koskaan uskonu... Maidonki juon tuoreeltaan lehmästä lypsettynä, eli on takuuvarmaan rasvasta :D Päivittäin mie vedän pullaa, mokkapaloja, suklaalevyjä, sipsiä, suolakeksejä, popcornia, leipää leipää leipää ja vielä kerran leipää kera voin ja juuston ja kinkun ja meetvurstin, jäätelöä mennee enemmän ko laki sallii... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Sama:

:hug: Mie olen muutenki niin lyhyt ja pienirakenteinen niin en onneksi näytä kamalalta, mut en kyllä hyvältäkkään. Olen jo alkanu pukeutuun löysiin vaatteisiin ettei jokatoinen huomauttais ko minun vyötärö on liian kaponen ja maha liian littana ja kylkiluutki alkanu näkyä, mut kaikenlisäksi mie INHOAN tässä kropassa olemista!

Niinpä.

Ja ajatelkaapa, mulle natkutetaan siitä että syö nyt nälkökurki,syä. MINÄ SYÖN!!

Todella moraalitonta alkaa laihoja haukkumaan, kun lihavaakaan ei saa. Mikä se musta tekee vapaata riistaa??

Yhteistyössä