Mie vaan en liho.

Monikaan ei ymmärrä että laihuus voi olla yhtä paha ongelma kuin lihavuus, ihmiselle itselleen. Ap, olet omien sanojesi mukaan vielä toipilas joten toivotaan että paino lähtee nousuun :)

Alkuperäinen kirjoittaja kysyn vaan:
AP:n bmi on yli 17.

Missä se ongelma on?

Johan mie selitin mikä se ongelma on. Mie en HALUA olla näin laiha, mie en tunne oloani hyväksi tämmösenä, mie en ole normaali oma itteni tämmösenä. Haluan olla se mikä olin vuosi sitte ja 10 vuotta olin sellasena pysynykki. Eli takasin sellaseksi on päämäärä...

itse oon ettinyt just samanlaisia ihmisiä kun minä olen... syön ku hevonen, paino ei lisäänny MILLÄÄN, vaikka söis koko ajan. Painan tosiaan sen 44-45 kiloa ja olen 161 senttiä pitkä ja ikää löytyy kohta 20 vuotta.
Ja en tosiaan ole itse tyytyväinen ulkonäkööni. Jotkut sanoo et olen söpö kun olen niin siro ja pieni mutta omasta mielestäni jo liian laiha.. Välillä saa kuulla myös "sähän olet tollanen anorektikko" tms ja se jos mikä on loukkaavaa... Suoraan sanoen ärsyttää niin paljon ku aina puhutaan ylipainosta, miksei koskaan puhuta alipainosta. Ja sen voin sanoa, että oikeesti se sattuu ja paljon jos joku sanoo vaikka just anorektikoksi. Inhottaa ku kaikki ihmiset ei ymmärrä sitä että myös laihuus voi olla erittäin arka ja kipeä asia, siinä missä ylipainoisuuskin.

[QUOTE="Tuija";22708726]Oletko lihonut ap? :)[/QUOTE]

Joo. Kyllä se paino tuossa syksyn mittaa nousi ihan normaaliin lukemaan, mut nyt oon taas päässy laihtumaan kiitos rakkaan sairauteni. Noh, ei oo aina kyllä ruokakkaan maistunu nyt viime viikkojen aikana, liekö jotaki asian kans tekemistä. Surkean pieni otus, niinku mies sannoo :D

Mikseihän muuten tissit pienene vaikka laihtuu? :xmas: Ne on ihan entisensä.

Mitä jos harrastaisit vähemmän seksiä miehesi kanssa. Sellainen kuluttaa paljon kaloreita. Kuivatuissa hedelmissä on paljon energiaa, ja ovat lisäksi terveellisiä, kuten myös erilaiset pähkinät.

Mulla oli ennen sama ongelma. No nyt kiloja on alkanut vähitellen karttua - MAHAAN! Eli muuten olen ihan yhtä tikku kuin ennenkin, mutta olen saanut lisukkeeksi pömppömahan. Oon alipainoinen edelleen, mutten tiedä viitsinkö edes yrittää lihottaa normaalipainoon, jos tässä kerran on tulos.

Et jos joku tietää miten saisi lihotettua itseään silleen tasaisesti niin että vyötärö kuitenkin säilyy hoikkana, niin olisin kiitollinen neuvoista.

No kertyispä mullekin tisseihin. Meni vähän huonommin välillä ja ruokahalu meni, tissit katosi ja niin katosi pehmeys kaikista muistakin kohdista. Nyt oon lihonut yli entisten mittojen, maha kyllä pömpöttää mut tissejä ei oo näkynyt. Liekö saan semmoisia (ainakaan kooltaan mahasta erottuvia) enää vaikka lihoisin miten.

Mulla auttoi ikä. Nuorena pystyin syömään mitä tahansa herkkuja ilman että kiloja tuli. Mutta annas kun neljäkymppiä alkaa lähestyä, niin johan alkaa karttuá kilot.

Tätä ootellessa. Niin se äitiki sano joskus muinoin ko olin teinirääpäle että parikymmentä vuotta ja alkaa tyttö lihoa :D Ei haittais, päinvastoin. Mut mie oon niin liikkuva ja levoton että melko varmaan se syöty ruoka kuluuki, ei kyllä ole sairaalassa makoilu kuitenkaan auttanu asiaa. Paitti sairaalaruoka on semmosta että sitä syömällä ei voi lihoa, se vaan on niin pahhaa.

Joo. Kyllä se paino tuossa syksyn mittaa nousi ihan normaaliin lukemaan, mut nyt oon taas päässy laihtumaan kiitos rakkaan sairauteni. Noh, ei oo aina kyllä ruokakkaan maistunu nyt viime viikkojen aikana, liekö jotaki asian kans tekemistä. Surkean pieni otus, niinku mies sannoo :D

Mikseihän muuten tissit pienene vaikka laihtuu? :xmas: Ne on ihan entisensä.

No sitten voitkin jouluna hyvällä syyllä ahmia herkkuja. :) Jospa se siitä lähtisi nousemaan. Mulla on sama "ongelma" tissien kanssa! :D

Yhteistyössä