Miehellä ei oo aikaa enää meille :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hassu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hassu

Aktiivinen jäsen
18.02.2005
1 100
1
36
Vaihtoi työpaikkaa ja sen jälkeen ei ole paljon kotona näkynyt. Aamusta iltaan töissä. :ashamed: Ollaan aina kahestaan pikkumiehen kanssa kotona. Harmittaa kovasti, tätäkö tää mun elämä sitten on...

Kiitos kun sain täällä purkautua :'(

Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
:( kurjaa.. voisko miehes lyhentää päivää..

No ei oikein voi. Hänen on pakko saada tulosta aikaan tai ei tuu palkkaa. Tykkäisi kuulemma olla meidän kans enemmän, mutta ei ole vaihtoehtoja.
En mä ajatellu, että se tämmöistä tulisi olemaan uudessa paikassa.

Istukaa alas ja puhukaa asiasta. Koittakaa järjestää niin, että sillä on aikaa teille myös niin, että sinä saat omaa aikaa. Meilläkin mies on hirveästi töissä, mutta just kun asiasta eilen puhuttiin - kun on työkuviot taas muuttumassa - niin todettiin molemmat, että niistä yhteisistä hetkistä sekä siitä, että myös minulla on omaa aikaa, pidetään kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Istukaa alas ja puhukaa asiasta. Koittakaa järjestää niin, että sillä on aikaa teille myös niin, että sinä saat omaa aikaa. Meilläkin mies on hirveästi töissä, mutta just kun asiasta eilen puhuttiin - kun on työkuviot taas muuttumassa - niin todettiin molemmat, että niistä yhteisistä hetkistä sekä siitä, että myös minulla on omaa aikaa, pidetään kiinni.

Oon yrittänytkin puhua, mutta... Mulla on kallis kuntokeskuskortti enkä ole päässyt sitä käyttämään pitkiiin aikoihin :( Mummitkaan eivät ota lasta että voisin mennä yksin jonnekin, eivät ymmärrä tilannetta.

Alkuperäinen kirjoittaja hassu:

No ei oikein voi. Hänen on pakko saada tulosta aikaan tai ei tuu palkkaa. Tykkäisi kuulemma olla meidän kans enemmän, mutta ei ole vaihtoehtoja.

Eli palkkaa ei makseta 8 h päivän perusteella? Toivottavasti miehesi ei tee ilmaisia ylitöitä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hassu:

Eli palkkaa ei makseta 8 h päivän perusteella? Toivottavasti miehesi ei tee ilmaisia ylitöitä.

En mä oikein osaa selittää minkälainen sen palkkaus on, mutta jollain tavalla on siis yrittäjänä ja saa provisiopalkan. Äh en mä tajuu.. :|

Anteeks,tää ei liity mitenkään tähän mutta mä luin tuon otsikon totaalisen väärin "miehellä ei seiso enää"tosi nolona*

Mutta asiaan.Meillä on ihan sama tilanne...kauhulla odotan päivää jona lapset kysyy isänsä kotona nähdessään että kuka tuo mies on.

Yhteistyössä