Miehellä iso ihonalainenpatti sisäreidessä, mikä voisi olla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimoke
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaimoke

Vieras
Tänään tuo alkoi valittaa että sisäreiteen on ilmestynyt ihonalainen iso patti..ainakin miehen peukalonpään kokoinen. Tuntuu hieman muljuvankin ihon alla kun koskee, ei kuitenkaan ole kipeä tai arka. Mikähän mahtaa olla? Tuo patti on kuulemma ollut jo muutaman päivän, mutta vasta tänään vasta minulle kertoi.

Mun miehellä on useita isoja ihonalaisia patteja, halkaisijoiltaan noin 4 cm. Armeijassa niitä oli kai joskus tutkittu ja todettu et ovat ok, mut mies ei muista mitä ovat. Oon kyllä sanonut että kannattaisi käydä kuitenkin näyttämässä uudestaan, kun ovat olleet hänelle jo useita vuosi...

Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:
Ihan imusolmukkeelta kuulostaa kuvauksen perusteella :)

hmm..miten se voi noin ihmeellisessä paikassa turvota tuollalailla? olen aina luullut että imusolmukkeet turpoavat joko nivusissa, kaulalla tai kainalossa

Rasvapatti, paise? Mulla on ollut sellainen patti tuossa leuan kulmassa. Tuli muutamassa päivässä, mutta nyt 3 vuoden päästä on alkanut hävitä. Ekaksi oli aika huomattava, semmonen parin sentin läpimitalla. Karsee. Mutta nyt sitä ei enää huomaakaan. Kävin sitä näytättämässä eikä ollut mitään huolestuttavaa.

hyvä tietää :) mietin jo että pitäisikö tässä huolestua, mutta jospa se tosiaan olisi tuollainen kuvaamanne hyvälaatuinen paise. Malttaisi nyt olla vain ronkkimatta sitä koko aikaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja vaimoke:
Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:
Ihan imusolmukkeelta kuulostaa kuvauksen perusteella :)

hmm..miten se voi noin ihmeellisessä paikassa turvota tuollalailla? olen aina luullut että imusolmukkeet turpoavat joko nivusissa, kaulalla tai kainalossa

No niitähän on ihan ympäri kehoa, joka puolella, ja yksittäinen imusolmuke voi turvota ihan missä kohtaa tahansa. Toki siihen on aina jokin syykin.

Mulle tulee sellanen nivuseen kerran kuussa eli menkkojen aikaan, kun side hankaa. Rasvapatiksi sanoivat terv. keskuksessa. Muutan päivän aina oottelen ja sitten puhtaalla neulalla puhkasen ja puristan mädän ulos. Pysyy taas kuukauden poissa ja sitten sama juttu...

Yhteistyössä