miehellä jotain salattavaa????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :O :O :O
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
miettikääs nyt hetki omaa käytöstänne.

"Paitsi jos se tulee yhtäkkiä, vuosien jälkeen. Eri juttu on, kun on alusta asti ollu omat salasanat ym"

Eli toisinsanoen jos alussa on ollut asia A noin, niin myöhemmin se ei saa muuttua koska se on epäilyttävää?

Minun mielestä hälyyttävämpää on tehdä siitä "ongelma" kuin se että mies haluaa yksityisyyttä.

Ainahan on mahdollisuus ikäville asioille, mutta niitä voi olla ilman mitään merkkejäkään. Ja jos se miehesi haluisi pyörittää 100 naista niin eiköhän se keksisi vähän vähemmän epäilyksiä herättävän keinon kuten UUDEN SÄHKÖPOSTI-TILIN.

Alkuperäinen kirjoittaja by:
No jospa se haluaa vaikka yllättää sut jotenkin eikä haluu et luet sähköposteja ettei paljastu :)

Mut meilläkin on sähköpostit tossa yhdessä samassa sähköpostiohjelmassa kotona ni sen kun avaa voi kattoo toisenkin postit suoraan jos kiinnostaa. Enpä oo kyllä koskaan pyytämättä sen posteja kattellu.

en usko kyllä koska on kuulemma facebookinkin salasanan vaihtanut... ilmeisesti sama ku sähköpostin koska en ole koskaan käynyt siellä, se ei mulle kuulu mitä siellä on... Eikä kyllä sähköpostikaan, ainakaan enää....

Alkuperäinen kirjoittaja Kepsis:

"Paitsi jos se tulee yhtäkkiä, vuosien jälkeen. Eri juttu on, kun on alusta asti ollu omat salasanat ym"

Eli toisinsanoen jos alussa on ollut asia A noin, niin myöhemmin se ei saa muuttua koska se on epäilyttävää?

Minun mielestä hälyyttävämpää on tehdä siitä "ongelma" kuin se että mies haluaa yksityisyyttä.

Ainahan on mahdollisuus ikäville asioille, mutta niitä voi olla ilman mitään merkkejäkään. Ja jos se miehesi haluisi pyörittää 100 naista niin eiköhän se keksisi vähän vähemmän epäilyksiä herättävän keinon kuten UUDEN SÄHKÖPOSTI-TILIN.

mutta miksi ei jutellut mulle ensin vaan vaihtoi ne vaan? Kyllä se tottakai saa oman sähköpostinsa pitää jos niin tahtoo mutta koodit olis saanu antaa mulle....

Jos asia muuttuu vuosien jälkeen, niin onhan se epäilyttävää. Todellakin. Koska ennen se ei oo häirinnyt kumpaakaan, mutta nyt yhtäkkiä toinen haluaakin yksityisyyttä sellaisessa asiassa, joka ei oo moneen vuoteen haitannut. Tai siis ei oo koskaan haitannut.

miksi hänen pitäisi OMAN sähkopostinsa salasanan vaihtamisesta ilmoittaa sinulle? olkoonkin että on jotain pakettia tulossa, saathan sinä sen koodin pyytämällä niin voi sinulle sähköpostina lähettää, tuskin se ikuisiksi ajoiksi on nyt kadonnut...

Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Jos asia muuttuu vuosien jälkeen, niin onhan se epäilyttävää. Todellakin. Koska ennen se ei oo häirinnyt kumpaakaan, mutta nyt yhtäkkiä toinen haluaakin yksityisyyttä sellaisessa asiassa, joka ei oo moneen vuoteen haitannut. Tai siis ei oo koskaan haitannut.
Jospa joku sen kaveri on kirjoitellut henkilökohtaisia asioitaan sähköpostitse ja esittänyt toiveen, että ap:n mies olisi luottamuksen arvoinen ja pitäisi saamansa tiedot ainoastaan itsellään? Ja kuten Kepsis jo sanoi, salarakkaita varten on järkevämpää hankkia joku hotmail-meiliosoite kuin vaihtaa salasanaa varsinaiseen sähköpostiinsa.

Ihan sama juttu ois, jos miehellä alkaiskin olemaan yhtäkkiä joka ilta (tai vaikka joka toinen ilta) jotain omia menoja, joita ei oo koskaan ennen ollut. Enkä nyt tarkoita vaikka uutta harrastusta, vaan ympäripyöreitä juttuja joihin pitää mennä. Kyllä sellainenkin herättää epäilyksen, jos ei ennen oo sellasia menoja ollut. Samanlailla senkin vois selittää "yksityisyydellä".

Peesan täysillä! Taas asiasta tehdään isompaa kun se kenties todellisuudessa on....

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Jospa joku sen kaveri on kirjoitellut henkilökohtaisia asioitaan sähköpostitse ja esittänyt toiveen, että ap:n mies olisi luottamuksen arvoinen ja pitäisi saamansa tiedot ainoastaan itsellään? Ja kuten Kepsis jo sanoi, salarakkaita varten on järkevämpää hankkia joku hotmail-meiliosoite kuin vaihtaa salasanaa varsinaiseen sähköpostiinsa.

Musta ois kohtuullista kertoa siitä sit kumppanille, että kyse on tuollaisesta asiasta.

Musta ois kohtuullista kertoa siitä sit kumppanille.
Jospa mies on kuvitellut, ettei vaimolla ole ollut tapana miehen meilejä käydä lueskelemassa ja siksi ei ole tullut ajatelleeksi, että pitäisi asiasta erikseen informoida? Mutta asiahan selviää kysymällä.

Kyllä ainakin mun ystävät kirjoittavat joskus niin henkilökohtaisa meilejä, ettei tulis mieleenkään näytellä niitä miehelle. Ja sitä 'näyttelyä' mun mielestä tulee just siinä jos mies pääsee lukemaan mulle tulleet meilit.

Kyllä mä voisin sanoa, että tiedetään miehen kanssa toisistamme kaiken. Kun se ei kumpaakaan meistä haittaa, eikä tarvita tuollaista yksityisyyttä, niin hyvä näin. Kyllä mekin käydään kavereiden kanssa esim. laivalla, ilman toista. :)

Minäkin pidän tärkeänä, että toinen pidetään ajantasalla ystävyyksistä, kavereista ja näiden kanssa käydystä yhteydenpidosta. Jos toinen ei sitä sanasta sanaan pääse seuraamaan, niin mielelläni kertoilen missä milloinkin mennään.

Silloin kun ihastuin, oli vaikea sanoa miehelle, että olen tutustunut yhteen tyyppiin. Ja kun mies ihastui, hän salasi minulta sen, että tutustui mielenkiintoiseen ihmiseen ja kävi päivittäistä keskustelua tämän kanssa. Sen jälkeen ollaan sovittu, että kertoillaan toiselle jos on erityistä tapahtunut ihmissuhteissa. Tarkoittaa jos jonkun kanssa ollaan enemmän tekemisissä kuin muiden kanssa, toisella on oikeus tietää.

Ap:n mies on niin salamyhkäinen, että mitä ilmeisemmin haluaa jättää jotain kertomatta. Muuten olisi ensin neuvotellut puolison kanssa siitä, että jospa laitan omat salasanat.

Ettei tässä jutussa tilanteessa olisi vain kyse seuraavanlaisesta asiasta.

Mies on umpirakastuneena suostunut aivan kaikkeen mitä ap sanoo. Jopa tähän älyttömyyteen, että aivan kaikki salasanat ovat yhteisiä. Nyttemmin hän on tajunnut tuon säännön älyttömyyden ja vaihtanut salasanat. Olisi ehkä ollut fiksumpaa edes ilmoittaa siitä ensin, mutta toisaalta häntä on varmasti ottanut päähän oma vuosia jatkunut tossuutensa.

Jos kyseessä olisi pettäminen, niin miksi mies ei tehnyt uutta spostia, josta toimia?

Kyllä mä ainakin koen, että mulla on yksityisyyttä, vaikka mies tietääkin salasanani ja toisinpäin. Luotan siihen, ettei mies sähköpostejani käy lukemassa ja toisinpäin, ellei ole tarve.

Alkuperäinen kirjoittaja ajattelepa ite:
Ettei tässä jutussa tilanteessa olisi vain kyse seuraavanlaisesta asiasta.

Mies on umpirakastuneena suostunut aivan kaikkeen mitä ap sanoo. Jopa tähän älyttömyyteen, että aivan kaikki salasanat ovat yhteisiä. Nyttemmin hän on tajunnut tuon säännön älyttömyyden ja vaihtanut salasanat. Olisi ehkä ollut fiksumpaa edes ilmoittaa siitä ensin, mutta toisaalta häntä on varmasti ottanut päähän oma vuosia jatkunut tossuutensa.

Jos kyseessä olisi pettäminen, niin miksi mies ei tehnyt uutta spostia, josta toimia?

Paitsi eiks AP sanonu et mies alunperin ehdotti, et salasanat on yhteisiä

Vaaditt mieheltä että antaa ne uudet salasanat sinulle luottamuksen vuoksi, niin toisaalta et ole itse valmis luottamaan mieheen niin paljoa että sallisit hänen pitää salasanat van itsensä tiedossa?

Alkuperäinen kirjoittaja rr:
Kyllä mä ainakin koen, että mulla on yksityisyyttä, vaikka mies tietääkin salasanani ja toisinpäin. Luotan siihen, ettei mies sähköpostejani käy lukemassa ja toisinpäin, ellei ole tarve.

Mäkin luotin tuohon aikoinaan, mut sit mies meni ja penkoin koko mun koneen, sähköpostit, luki facebookin kaikki viestit jne. kun oli saanut päähänsä että petän häntä... No mitään ei tietenkään löytynyt, mutta petyin miehen käytökseen (siihen ettei hän luottanut minuun) niin paljon että vaihdoin kaikkialle uudet salasanat ja laitoin Windowsinkin salasanan taakse, ihan vain kostoksi!

Alkuperäinen kirjoittaja fd:
Paitsi eiks AP sanonu et mies alunperin ehdotti, et salasanat on yhteisiä

Niinpä. Kaikki sotii sitä vastaan, että kyse olisi ihan tavallisesta toiminnasta. Tapahtuman yhtäkkisyys, salailu, ja asioista puhumattomuus kysyttäessä. Jos on meneillään sähköpostien vaihto jännittävän ihmisen kanssa, ei se välttämättä sen kummempaa ole, mutta olisi aika kertoa puolisolle siitä ihmisestä ennen kuin menee liian jännäksi.

Ap:n kannattaa ihan suoraan kysyä, onko syynä joku henkilö. Vastauksista ja reaktioista voi sitten päätellä kuinka asiat on. Selityksen on hyvä olla tarkempi kuin se, että et sinä tarvitse salasanaani.

Alkuperäinen kirjoittaja qq:
Alkuperäinen kirjoittaja rr:

Mäkin luotin tuohon aikoinaan, mut sit mies meni ja penkoin koko mun koneen, sähköpostit, luki facebookin kaikki viestit jne. kun oli saanut päähänsä että petän häntä... No mitään ei tietenkään löytynyt, mutta petyin miehen käytökseen (siihen ettei hän luottanut minuun) niin paljon että vaihdoin kaikkialle uudet salasanat ja laitoin Windowsinkin salasanan taakse, ihan vain kostoksi!

No toi on kyllä typerää,Mistäpä mäkään voin tietää, etteikö jo olisikin penkonut kaikkia postejani ym läpikotasin mutta eipä tässä nyt voi muuta kun luottaa niin kauan kunnes toisin todistetaan. Ja niin kauan koen, että yksityisyyteni on tallella :)

Kyllä mä sitä selvitän vielä tänään että mikä siihen on syynä. Alkoi oikeen ahdistamaan että mikä siellä voi olla niiiin salaista että vaihtoon meni kaikki....

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Kyllä mä sitä selvitän vielä tänään että mikä siihen on syynä. Alkoi oikeen ahdistamaan että mikä siellä voi olla niiiin salaista että vaihtoon meni kaikki....

Meillä mies salailun lisäksi laihtui n 10 kg, menetti yöunensa ja halusi kummallisesti omaa aikaa ulkoiluun. Lisäksi oli yliherkkä tunteiltaan sängyssä. Kesti aikansa ennen kuin jaksoin ymmärtää, mutta tahto ratkaisee.

Muista kärsivällisyys ja jopa huumorintaju, niin säästytte ylimääräisiltä harmeilta. Ei se oikeasti ole edes maailmanloppu jos on ollut jotain syytä salailuun. Oma asennekin ratkaisee paljon, jos mies on ns. herkistynyt jollekin naiselle. Ja jos ei ole mitään vakavaa kyseessä , muista kertoa asiallisesti, että yleisestikin ottaen tuollainen toiminta herättää kummastusta, kun aikaisemmin on ollut eri tavalla.

Aikuisten suhteeseen kuuluu mielestäni se, että miehen on ymmärrettävä hämmentyneisyytesi. Jos ei ymmärrä, hänellä on kasvun paikka.

Naisella on aina oikeus olla epäileväinen, miehellä ei ole oikeutta yksityisyyteen, pointti on nyt ymmärretty. Ei sit jauheta enempiä.

Tajuatteko edes että kaikki on alkanut vain siitä että ko. henkilö on yrittänyt mennä toisen mailiin ja salasana ei ole ollut sama kuin joskus 4v sitten? Miten ois jos jätettäisiin ne epäilyt pois ja ihmettelyt kun ainoa epäilys asiassa on se että vanhaan mailiin ei päässytkään enää samalla sanasanalla joka ei edes ole asianomaisen oma maili... Palataan asiaan kun on vaihdettu lukot ovesta sanomatta...

Yhteistyössä