Miehellä korkkarit? Kyllä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja galluppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tulkaa vaan rohkeasti kaapeistanne ulos.Kyllä sen näkee kuinka miehet kuolaavat korkkareitten perään.Kysymyshän on vain hyvännäköisistä kengistä.Ei siinä ole mitään laitonta.Kyllä korkkari näyttää yhtä hyvältä miehenkin jalassa.Ei ne siinä pilalle mene.

Hankin vastikään 4 1/2" stiletot. Olen kopsutellut niillä kotini parketïlla muutaman viikon. Tekee oikein hyvää selän verenkierrolle, kun joutuu oikaisemaan itsensä. Varpaat ovat kyllä kovilla. Lisäsin vielä vähän korkoa ja nyt on jalassa 5" pleaserit. Vastaisku laskeville koroille. Eikun rohkeasti kokeilemaan miehet!!!

Juttelin yhden kenkäkaupan myyjän kanssa pari päivää sitten joka kertoi ettei ole ollenkaan harvinaista, että miehet ostavat itselleen korkkareita. Tämä tapahtui Tukholmassa, en tiedä miten on Suomessa.

Kivahan se on tepsutella tyylikkäissä korkkareissa kotosalla.Seksikkäät kengät.Siihen vielä pitsiä ja satiinia pippelin peitoksi,on seksi yhdistelmä.Huom,olen hetero!Herkkuja heteroillekin.

Alkuperäinen kirjoittaja sohfvfvis:
Kivahan se on tepsutella tyylikkäissä korkkareissa kotosalla.Seksikkäät kengät.Siihen vielä pitsiä ja satiinia pippelin peitoksi,on seksi yhdistelmä.Huom,olen hetero!Herkkuja heteroillekin.

Transun alku olet.

Alkuperäinen kirjoittaja OLiivi_:
Alkuperäinen kirjoittaja sohfvfvis:

Transun alku olet.

En osaa sanoa ,mutta sille asteelle kyllä jääkin,jos on edes sitä alkuastettakaan.Olen vaan tällainen kokeilunhaluinen,utelias HETERO.

Tuossa illan hämärissä lähti päässä pyörimään ajatus, miten 5 tuuman Pleaserit pelaavat ulkosalla. Eikun hyvin pitkälahkeiset farkut jalkaan ja korttelia kiertämään. Olo on aika huima, kun pituutta on jo 190 cm ja askeleet kopisevat mahtavasti asfaltilla. Korkkareilla eteneminen ulkosalla on aikamoista sipsuttelua. Mutta jo puolessa välissä kierrosta iski kauhu. Mitä, jos tulee naapuri vastaan, ei sitä voi pakoonkaan syöksyä eikä ottaa piikkareita jalasta. No loppu hyvin kaikki hyvin. Kukaan ei tullut vastaan ja onnellisena varpaat punottaen ja kantalaput tohjona rojahdin eteisen sohvalle.

Minusta on tullut korkkari riippuvainen.Sanokaa mikä näissä kengissä on tällasta ihmeellistä vetoa?Kotona ollessa sipasen seksit korkkarit jalkaani ja käyskentelen tyylikkäästi korot kopsaen.Naiset kertokaa korkokengissä oleva salaisuus.

Korkkarit on on ihan mukavat jalassa. Tulee niitä pidettyä monestikkin kotona. Ite en taas osaa kävellä ollenkaan alle 7cm koroilla parhaillaan on ollut 13cm, ja niilläkin kävely sujui helposti vielä. Luotto kenkä myyjäni jopa kateellinen minulle kuinka helposti kävelen korkeillakin koroilla ilman kummempaa harjoittelua.

Nyt meitä kaappien perältä löytyy herkuttelijoita.Korkokenkä on todella jotain.Sen perään kuolaavat miehet sekä naiset.Jotain niissä on.Kertokaa korkkareihin liittyvä salaisuus.Olen aivan tavallinen hetero,silti korkkarit ja satiini seksi alkkarit viehättää.Samoin naisilla.He siis saavat herkutella viimisen päälle.Miksei me miehetkin.Saavat naisetkin hekumoida.

Juu viimeksi eilen tuli pitkästä aikaa herkuteltua ja tultua töistä kotiin korkkareilla autolla ajaen ja samalla käytyä matkan varrella ulkoilemassa niiden kanssa. Pitää kai nytkin laittaa jalkaan kunhan tulee koira käytettyä ensin ulkona. http://www.kenkameklari.fi/paco.htm Tuollaisia saappaita olen harkinnut ostavani mitkä ovat tuossa toisena vasemmalta päin. Mustana tosin.

Tehdään uusrenesanssi.Otetaan naisilta herkkuja pois.Muutetaan ajatusmallia siihen suuntaan että kengät on sukupuolettomia.Muutenkin miesten pukeutuminen on todella aneemista.Kaikilla samanlainen kostyymi.Lahkeet puolimetriä liian pitkät,kaikilla samanlainen,värinen palttoo.Ainut ero,ravatti ,siinä ehkä jotain eroja.Naisille pukeutumis variaatioita mieletön määrä.Odotan mielenkiinnolla kenkäsuunnittelijoiden ajatuksia.Samoin seksiasiantuntijoiden ajatuksia korkokengistä.Myöskin jalkalääkäreitten lausuntoja.

Kyllä tästä kohta taas lähdetään korkkareilla kävelemään tuonne kartanolle kun töistä pääsee. Tuo ajatus että kengät olisi sukupuolettomia olisi kyllä hyvinkin mieluinen. ;)

Olen nyt käyttänyt 5" korkareita päivittäin kotikenkinä. Vähän outoa, mutta yöllä vaivana ollut ala-selän kipu on hellittänyt. Ilmeisesti korkojen käyttö muuttaa selän painopistettä ja se tehoaa. Tietysti on korkkareilla myös oma estettinen efektinsä: ne ovat myös miehen jalassa tosi mageen näköiset. Korkkareiden kanssa ei voi mitenkään käyttää tavallisia sukkia. Sukkikset antavan koko komeudelle viimeisen silauksen. Siitä vaan muutkin kokeilemaan. Vastaisku ja vallankumous feminismiä vastaan voi alkaa!!!

Miksei naiset ota kantaa tähän korkkariasiaan?Kyllä kenkämaailma on parhaimmillaan taidetta parhaasta päästä.Kenkien suunnittelijat ovat aikamoisia lahjakkuuksia samoin kuin valmistajat.

Ihmettelen suuresti mikä tarve teillä on kinuta täällä hyväksyntää "harrastuksillenne". Mulle on ihan sama, mitä itse keskenänne harrastatte, mutta onko ihan pakko yrittää perustella toimintaanne ties millä, historialla, terveydellisillä syillä, mukavuudella jne., kun lopulta kysymyksessa on seksuaalisen kicksien hakeminen. Tiedän, tästä tulee taas kauhea älämölö, ettei asia ole niin. Mutta aika vaikea mun on muuta funktiota keksiä. Jos tuo fetissi ottaa vallan noin totaalisesti, niin kannattaisiko hakea apua ammattiauttjilta. Tai sitten vaan tyytyä ihan itsekseen tekemään sitä, mikä tuntuu hyvältä. Henkilökohtaisesti mua ei häiritse tai inhota pätkääkään, jos mies käyttää korkkareita. Mutta pitääkö siitä täällä huutaa?

Hassua.Mies korkkareissa,aivan mieletöntä.Fetissitouhua ja mitä muuta.Kysymyshän on vain hyvännäköisistä kengistä ja ne ovat olevinaan naisten yksityisomaisuutta.Fetissi,fetismi,onhan meitä ihmisiä joka lähtöön.Ei pidä tuomita ihmistä jonkun mieltymyksen takia.Muussa tapauksessa naiset pitää julkisesti julistaa fetisseiksi korkkareittensa takia.Heelfun taisi ottaa hikeä.Ota vaan iisisti.Kyllä vuosien päästä mieskorkkaritkin aivan normaalia kamaa.Johan nytkin hiusvärjäyksiä,poninhäntää,meikkiä miehillä.Skottimiehet hameissaan.Korkkarit jees.

Iltasanomissa kuvia naisten pukeutumisesta.Madonna oli kuvassa.Samoin Minna Parikan suunnittelemat kengät.Siis aivan sikäseksikkäännäköiset kengät.Siinä teksti,Madonnalle sopivat.Noin hyvännäköiset ferrarit sopivat vaikka ruotiukolle.Ohessa miesten kenkämuotia,ladat vastaan ferrarit.Ferrareissa hintalappu,260 euroa.Jos olisi joutavaa rahhoo,ostaisin tollaset herkut koipiini.Edelleenkin heterona,olenko fetissi vai en,samantekevää.

Kuka muu teitä miehiä estää laittamasta päällenne mitä ikinään haluatte, kuin te itse. Ei ole lailla kiellettyä pitää mitä hepeniä tahansa, vai onko? Vai oletteko pelkureita, jotka eivät kestä ympäristön negatiivista suhtautumista ja siksi tyydytte tylsiin vaatteisiin.
Pitkät housut naisilla oli skandaali ennenvanhaan, mutta rohkeat naiset käyttivät silti niitä kunnes niistä tuli joka naisen vaatetus. Samoin lyhyet hameet, syvä kaula-aukko, rintsikat, korsetit, korkkarit, meikit plus muut naisten vaattet ja hepenet ovat alussa kohdanneet kovaa vastustusta ympäristön taholta. Poikkeavasti pukeutuneet naiset kohtasivat syrjintää, haukkumista, halveksimista, päälle syljeskelyä ym. kurjaa kohtelua. Mutta rohkeat naiset ovat pitäneet päänsä ja tänä päivänä naiset voivat pitää yllänsä lähes mitä tahansa, kun taas miehen vaatetustapa on tosi rajoittunutta. Oppikaa miehet rohkeutta naisilta jos haluatte pukeutua vapaammin. Itse olette rajanne rakentaneet.