Miehellä netissä ilmoitus!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
len seurustellut nyt 4 kk miehen kanssa jonka tapasin netissä. Kaikki on sujunut ihan hyvin, mutta jo pari kk sitten huomasin että ukolla on vieläkin se sama ilmoitus siellä palstalla ja säännööllisesti käy sitä katsomassa. En tiedä miksi en ole sanonut asiasta mitään, mutta nyt alkaa tuntua siltä että on mitta tullut täyteen.

Keksittekö mitään muuta järkevää selitystä sille ilmoitukselle kun että etsii vieläkin parempaa seuraa??

järkyttävää touhua!! nyt loppui kyllä nettideittailut multa.. just tuo että ne samat tyypit on pyörinyt siellä sivulla jo monta vuotta, joko eivät oo tavannu ketään tai sit aina pitävät vaan sitä profiiliaan käynnissä..-

Kurjaa. Kysy mieheltä. Ehkä pelkää (tai ei ole varma) ettei teistä tule paria. Tai ei ole tosissaan sun kanssa jne. Vaikea sanoa, mutta kyllä musta olis asiallista poistaa ilmoitus kun te kerran tapailette, tai sitten pitää sopia mikä teidän suhde on. Mutta yhteen pitäs keskittyä ja jos se ei onnistu, laittakoon sitten ilmoituksen takaisin nettiin.

Ehkä mies ei ole oikein selvillä sinusta ja suhteenne tilasta, ajattelee että te vasta tapailette ja ei ole mielestään luvannut olla kanssasi "yksinoikeudella".

no mä en välittäisi, mun mielestä 4kk on aika vähän aikaa seurustella jonkun kanssa...Sitten jos olisin ollut vaikka vuoden jonkun kanssa, ja keskustellut miehen kanssa että ollaan "yksinoikeudella" eikä tapailla muita ja hänellä olisi vielä ilmoitus netissä niin sitten olisin varmaan aika vihainen....
Mutta tässä tapauksessa en olisi vielä...jos ette ole puhuneet asiasta että te ette enää tapaile muita, vaan olette ihan yhdessä, niin ei sulla ole oikeus olla vihainen asiasta...siis mun mielestä...Kyllähän sä voit ohimennen kysyä asiasta....

mun poikaystävällä oli ilmoitus jonka mun kaveri löysi.Kysyin kundilta minkätakia oli sen sinne laittanut, ei se siihen osannu oikeen mitään sanoa, uteliaisuudesta kuulema. Luulis että riittää kun saa kadulla katsastaa vastaantulijoita. Muutan alko olla mulle vähän liian uteliasta sorttia!

Mulla myös kokemusta siitä ettei oteta ilmoitusta pois vaikka tapaillaan minua. Ja niinhän se olikin että ilmoitus oli siellä sen takia josko löytyis jotain parempaa. No löytyi toki, minulle :D
Itse otin ilmoituksen pois heti kun alettiin tapailla nykyisen kanssa.

Mun kokemuksen mukaan noi on just noita jotka ei aikuisenakaan osaa sitoutua vaan leikkii siellä netissä ihan kun teinit irc galleriassa. Kyllä hälytyskellot pitäis alkaa soimaan jos mies ei ota parinviikon intensiivisemmän tapailun jälkeen hommaa edes puheeksi tai poista profiilia. Mikä ihme siinä deittailussa sitten oikein on idea? Tavata uusia naisia jatkuvasti??

Yhteistyössä