miehellä ollut menneisyydessä maksullinen nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahdistus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kun itse toimin parikymppisenä maksullisena neitinä, kaikki asiakkaani olivat ihan normaaleja miehiä. Suurin osa perheellisiä, vaimo ja vähintään yksi muksu odotti kotona miestään ja isäänsä työmatkalta kotiin. Ei se minusta mitenkään likaista ollut. Kävimme ravintoloissa, konserteissa ja drinkeillä, harrastimme seksiä kuten ne paljon puhutut normaalit ihmiset.

Ei me kaikki maksulliset (lopetin kyllä viisi vuotta sitten) olla kupan runtelemia ja kielitaidottomia ilolintuja. Enemmän minä asiakkaitteni kanssa keskustelin ja hengailin kuin harrastin seksiä.

Kun itse toimin parikymppisenä maksullisena neitinä, kaikki asiakkaani olivat ihan normaaleja miehiä. Suurin osa perheellisiä, vaimo ja vähintään yksi muksu odotti kotona miestään ja isäänsä työmatkalta kotiin. Ei se minusta mitenkään likaista ollut. Kävimme ravintoloissa, konserteissa ja drinkeillä, harrastimme seksiä kuten ne paljon puhutut normaalit ihmiset.

Ei me kaikki maksulliset (lopetin kyllä viisi vuotta sitten) olla kupan runtelemia ja kielitaidottomia ilolintuja. Enemmän minä asiakkaitteni kanssa keskustelin ja hengailin kuin harrastin seksiä.

Ihanaa, kyllä nuo ulkomaan huorat on ihan seksimielessä, ei niiden kanssa saa kuulemma edes kamalasti kommunikoida ja vartiat odottaa oventakana kun asiakas hoitaa hommat. Se on ihan asiakaskunta erilaista siellä, ehkä suomessa voikin valita mukavan luksushuoran roolin jos rahkeita riittää, käydä rikkaiden miesten laskuun drinkeillä , vaikka tuntivelotusmittari raksuttaa. Jos bulgariassa maksat 60-80e pelkästä puolentunnin panosta, niin kyllä mä sanon, että aika paljon saa suomessa pistää pöytään setelejä, että joku lähtee kahville ja drinkeille ja sitten vielä hässimään.

Itse (nainen) asuin n pari viikkoa Pattayalla, ja vietin iltaa siellä suomimiesten ja heidän maksullisten tyttöjen kanssa. Olin ihan ihmeissäni kun äijät oli jotain 25v, hyvinkäyttäytyviä ja ihan ok näköisiäkin. He vain sanoivat että he tulivat tänne pelkästään pitämään hauskaa. Piste. Ja hauskaa heillä olikin, ei se maksullinen tyttöystävä tarkoita pelkästään sitä panemista, vaan ne hengaili yhdessä koko ajan, se oli kuin tyttöystävä (hirmu hyvännäköinen ja siro sellanen), paitsi pelkästään leikillään.

Itse ainakin kadehdin niitä ja sanoin että jos ittekii olisin sinkku ja mies, niin aivan varmasti tekisin samaa :D

Hohhoijaa!!! Villi veikkaukseni on että ainakin ulkomailla (erityisesti Aasian maissa) työmatkoilla käyvät miehet käyvät maksullisissa naisissa 90 prosenttisesti. Ja ehkä 1 % sen tunnustaa.

Miten voitte olla noin sinisilmäisiä? En tietenkään hyväksy sitä parisuhteessa olevilta mutta jos se on tapahtunut ennen yhteenmenoanne niin mitä sitten?

Huoria on aina ollut ja tulee aina olemaan. Miksikö? Siksi koska kysyntää riittää.

Itse olen siis suomalainen nainen joka matkustaa paljon työkseen ja näkee ihan perheellisiä työkavereitaan työmatkoilla.

Korjaan hieman tota sun proentuaalista "faktaa" kun olen reppu"naisena" ollut tuolla Aasian maisa, miesvaltaisella alalla siis....mä sanoisin että sellanen 50% käy maksullisissa aktiivisesti (eli heillä on komennuksen ajan joko yksi maksullinen "tyttöystävä" tai sitten vaan randomilla). 25% kokeilee kännissä kerran ja loput 25% on vaimolle/tyttöystävälle uskollisia.

Tää on aika vakio (muistakaa että tuossa on kaikki miehet, niin sinkut kuin varatut), sen verran olen "parturi-ravintoloissa" istunut.

Mitä sitten? Noissa maissa naiset imee hyödyn surutta- Miehet ostaa vaateet, kännykät, skootterit ym ym. Naisten elintao nousee rajusti muutaman kuukauden aikana. Ja toisaalta taa länsimaisen pussissa tuo ei paljoa tunnu. Osa löytää tiensä tänne Suomeenkin.

Huora kultuuri on aika erilaista - meinaan suuri osa naisista on valmis maksulliseen seksii, vallankin länkkärin kanssa koska sen taloudellinen vaikutus on niin äärettömän suuri. Me nähdään että vain jonkun tasoinen "pohjasakka" toimii tuolla alalla. Aasiassa se on toisin. Mä puhun rakkaudesta rahaan, ne rakastaa sitä ja on valmiita tekemään sen asian eteen mitä vaan. Noissa maissa kun jo koulutuksen hankkiminen on asia johon kaikilla ei todellakaan ole mahdollisuutta. Puhumattakaan sellaiseen elintasoon missä me elämme.

ei kuulemma ole :) käynyt testissä siis. ei helv... mun mielestä kyseisen palvelun käyttäminen on vaan NIIN väärin, että en ois kuvitellut että tuo ois sellaiseen kyennyt!! ja tää kävi ilmi kun hän paheksui kaverinsa käytöstä joka juuri ulkomailta palasi, kun tuo kaveri oli tuollaista seuralaista käyttänyt reissunsa ajan. ja sitte ite ollut samanlainen!!! hyi v***u..

Miksi noiden palveluiden käyttäminen on susta väärin?

Ymmärrän kyllä harmistumisesi, mutta ei sille asialle mitään voi, eikä se varmaan miehellesi mitään merkitse. Itse tiedän kaveripiiristä yllättävän monta kundia, jotka käyttäneet palveluita, vaimot eivät tiedä asiasta, eivätkä varmaan saa ikinä tietääkään. Ei ne kundit sitä halua, kun ei se oo mitään merkinnyt.

Yhteistyössä