miehellä on huomenna varpajaiset...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Mies odotti intoa piukkana suunnilleen koko raskausajan tulevia varpajaisiaan. Suunnitteli ja jutteli kavereilleen niistä jo KAUAN sitten. Porukkaa piti tulla aivan älytön määrä ja paikka oli mietitty valmiiksi.

Viime viikolla mies alkoi epäröimään. Ensin mietti että jos vähän pienentäisi porukkaa...sitten mietti että jos sittenkin toisessa paikassa...sitten että jos sittenkin kolmannessa paikassa...sitten mietti että josko ei lainkaan pitäisi (johon mä puutuin ja totesin että pitää ehdottomasti)... sitten taas karsi porukkaa....

No. Kävipä sitten lopulta niin että huomenna mies menee meidän mökille kahden veljensä kanssa ja he siis kolmistaan viettävät 2 yötä mökillä ja juhlivat pojan syntymää:D . Hurjaa menoa, kertakaikkiaan :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos ei vaan malttaisi mennä? :heart:

No juu ei malttaisi tosiaan mennä, mutta mä sain puhuttua sen sitten ympäri :D . Elämänsä viimeinen mahdollisuus kuitenkin viettää omia varpajaisiaan.

Mä olen kyllä iloinen että viettää ne rauhallisesti veljiensä kanssa. Etenkin kun nuorimmainen veli lähtee Tanskaan pidemmäksi aikaa muutaman viikon päästä. Viettävät samalla siis myös veljen läksiäisiä =)

Mä taas en ymmärrä miksei mies saisi viettää varpajaisiaan. Tai oikeammin tosiaan niin että mä puhuin miehen ympäri menemään.

Mun mielestä tuo on kiva käytäntö ja ei olis haitannut vaikka olis ne isot bileet pitänytkin. Toki olen iloisempi tuosta että viettävät ajan kolmistaan veljiensä kanssa.

Juu voi olla että olen outo, mutta mä en ole koskaan ymmärtänyt että vauhkotaan varpajaisista ja miestä pidetään suunnilleen huonona isänä jos ja kun niitä viettää...

Alkuperäinen kirjoittaja luna:
onnea pojasta! Onko miehes muuten Turkkilainen? Nimimerkistä tuli mielee...

Kiitos onnitteluista =) . Mun mies on suomalainen kalpeanaama :D . Tuo nimimerkki on meidän vanhemman pojan lempinimi. Mies aina vääntelee sanoja ihan hassuiksi ja tää on yksi niistä hassuista. Ja siis kaukana meidän esikoisen nimestä :D

Yhteistyössä