Miehellä on nyt sitten yhdeltä aika sille syöpälääkärille

Kotiäiti Narniasta

Aktiivinen jäsen
14.01.2008
1 869
0
36
Menee siis sinne, kun perna poistettu reilu 2 vuotta sitten ja se leikkauskohta jotenkin krinnaa, vihloo ja oireilee. Arpi ei ole muuttunut. Tuntuu myös siellä sisällä mistä se poistettiin.

Imusolmukesyöpä siis josta on parantunut, mutta huolestuu tietysti herkästi tuollaisista. Perna poistettiin silloin ennen hoitoja, koska siellä oli kasvain ja perna oli suurentunut valtavasti. se oli jotain 20cm halkaisijaltaan kun normaalisti se on nyrkin kokoinen.

Mutta nyt kaikki peukut pystyyn, että se on ihan normaali ilmiö mikä sillä on siinä. En jaksa jos taas tulee paskaa niskaan. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja h:
onnea matkaan...itse eilen kävin lääkärissä ja en sen viisaammaksi tullut.....tutkimukset jatkuu

Kuten myös... Verikoe tuloksia saa jännittää vielä pari viikkoa :(

Ap.n miehelle pidetään peukkuja, että kaikki olis ok.

Kiitos vastanneille! :) Eiköhän tuo ihan normaalia ole, mutta minä olen sellainen, että jos mies huolestuu niin sitten mietin, että onkohan kyse vakavammastakin, kun toi mies ei juuri huolestu turhista. Minä taas huolestun vähän kaikesta. :|

Mies soitti - kaikki kunnossa!!!! :D :D

Lääkäri oli tutkinut ja sanonut, että ihan normaalia leikkauksesta johtuvaa... kiinnikkeitä ja arpikudosta mikä oireilee.

Sydänkin hakkaa nyt tuhatta ja sataa kun äsken juoksin puhelimeen.

Meinasin juuri kirjoittaa että äidillä on samanlaisia tuntemuksia paikassa jossa hänellä oli kohtu ja munasarjat, kiinnikkeet tekee inhottavasti kiusaa. Hyvä että mies kunnossa :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meinasin juuri kirjoittaa että äidillä on samanlaisia tuntemuksia paikassa jossa hänellä oli kohtu ja munasarjat, kiinnikkeet tekee inhottavasti kiusaa. Hyvä että mies kunnossa :)

Joo mä kyselin täällä aiemmin jo ja moni vakuutti, että kuullostaa ihan normaalilta vaikka vihmois vähän enemmänkin. Toi syöpätausta kuitenkin peläyttää ja siis se, että kun se perna poistettiin nimenomaan syövän takia.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Joo mä kyselin täällä aiemmin jo ja moni vakuutti, että kuullostaa ihan normaalilta vaikka vihmois vähän enemmänkin. Toi syöpätausta kuitenkin peläyttää ja siis se, että kun se perna poistettiin nimenomaan syövän takia.

Äidilläni oli kans syöpä, munasarjasyöpä. Kohtukin oli aika kamalassa kunnossa kun siellä oli greipinkokoinen kasvain.. onneksi hyvälaatuinen. Mutta toki syöpä tausta saa aina kaikkea epäilemään.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:
Mies soitti - kaikki kunnossa!!!! :D :D

Lääkäri oli tutkinut ja sanonut, että ihan normaalia leikkauksesta johtuvaa... kiinnikkeitä ja arpikudosta mikä oireilee.

Sydänkin hakkaa nyt tuhatta ja sataa kun äsken juoksin puhelimeen.

Hienó juttu!
Tuli ihan onnen kyyneleet silmiin

Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja sen torakka:
Hieno homma et kaikki kunnossa!!!Ite jännään onko siskolla kaik kunnossa...leukemiaepäily...

Voih! :hug: :hug: Eikö leukemiaepäily ole nopeasti tarkistettu? Minä olen ymmärtänyt näin, että kun se epäily on niin saman päivän aikana saadaan varmistettua asia.

Mitä oireita siskollasi on? Onneksi pahimman ei aina tarvitse tapahtua.

Meille taas kävi niin, että lääkäri vakuutteli koko ajan, että miehellä on jotain ihan harmitonta ja olematonta ja neljän päivän päästä siitä iskikin syöpädiagnoosin. :(

Yhteistyössä