Miehellä on ollut puoli vuotta toinen nainen!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmä

Vieras
Meillä on 2kk ikäinen poika, mies jäi kiinni lauantaina, kun järjesteltiin eilisiä ristiäisiä, oli hieman huolimaton ja jätti puhelimensa vartioimatta, joku naisen nimi vilkkui ruudulla ja hetken päästä tuli viesti minkä luin: "hei kulta, soita"

Taitaa ens viikonlopun työmatka olla ihan joku muu matka. Voi paska!!

Raskausaika meni aika paljon vuodelevossa ja sairaalassa, eipä ole ukko sit kiltisti ollut kotona :'( Miten tästä selvii? 12v ollaan oltu yhdessä.

Ap yrittää nyt keksiä, miten jatkaa. Ei ole kertonut, mutta miten sitten tietää, että puoli vuotta on jo jatkunut. On kertonut, mutta miten sitten ei tiedä onko vkonlopun työmatka "työmatka" vai ei.

Joo,no eipä sille mitään enää voi. Kysäseppä ukoltas,että haluaako vielä jatkaa vai ottaako sen uuden misukan. Eipä siinä voi sitten muuta kuin hyväksyä tilanne ja ottaa vastaan mitä tulee. Et sinä väkisin voi ketään suhteessa pitää.Ja parempi että lähtee nyt kun että teillä menee vuosia päin helvettiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Ei juma :o
Mitä mies sanoi kun jäi kiinni? Onko menossa kauaksikin "työmatkalle" ?

Koitti kieltää ja valehdella ensin, mut räjähdin äitinsä aikana niin paljon ettei voinut muuta kun tunnustaa.

Ruotsiin on kuulemma "työmatka" :/

Ei, auta muu kuin selvittää asiat. Parisuhdeterapeutti on hyvä apu, koska kahdenkesken voi mennä vain riitelyksi eikä asiat oikeasti selviä.
Mitä sinä haluat, mitä puolisosi haluaa. Erota vai jatkaa. Miksi tähän on tultu ja miten eteenpäin.
teillä on yhteinen lapsi, joten keskenään on toimeen jotenkin aina tultava, jotta lapsella olisi mahd. hyvät eväät elämään.
Olen pahoillani. Varmasti tunnet nyt paljon erilaisia tuntemuksia olethan tullut petetyksi. Tyhmä et kuitenkaan missään nimessä ole! Tunnemylläkässä ei kannata tehdä suuria ratkaisuja.
Voi selvitä. Olen selvinnyt, nyt hyvä suhde, mutta vaati paljon työtä, uskoa ja voimia!
Voimia tulevaan!

Alkuperäinen kirjoittaja OO:
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
kai sä laitoit ukon ulkoruokintaan? |O

Joo äitellensä meni ristiäisten jälkeen.

Ja mamma hoivaa poikaansa... voivoi..
Mut ei, koittakaa puhua asiat selviksi, helpottaa kummasti!

Mä en taida haluta puhua sen kanssa. Enkä taida pystyä enään koskaan luottaan siihen kusipäähän.

Alkuperäinen kirjoittaja Puhukaa:
Ei, auta muu kuin selvittää asiat. Parisuhdeterapeutti on hyvä apu, koska kahdenkesken voi mennä vain riitelyksi eikä asiat oikeasti selviä.
Mitä sinä haluat, mitä puolisosi haluaa. Erota vai jatkaa. Miksi tähän on tultu ja miten eteenpäin.
teillä on yhteinen lapsi, joten keskenään on toimeen jotenkin aina tultava, jotta lapsella olisi mahd. hyvät eväät elämään.
Olen pahoillani. Varmasti tunnet nyt paljon erilaisia tuntemuksia olethan tullut petetyksi. Tyhmä et kuitenkaan missään nimessä ole! Tunnemylläkässä ei kannata tehdä suuria ratkaisuja.
Voi selvitä. Olen selvinnyt, nyt hyvä suhde, mutta vaati paljon työtä, uskoa ja voimia!
Voimia tulevaan!

Mitä hittoa sitä enää puhumaan??? Ite on kantanut toisen lasta jne ja näin mies kiittää???

Mun neuvo on ainakin se, että ÄLÄ ANNA ANTEEKSI. Älä kuuntele lupauksia muuttumisesta ja siitä miten tämä oli ainut kerta ja ei enää koskaan jne.

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Sama vika Rahikaisella... sillä erotuksella, että meidän kuopus on kaksiviikkoinen

No niin. Onneks en siis ole ainoa. Kauanko teillä oli jatkunut? Miten sä sait selville? :( *halaus*

En tiedä tarkkaan kauanko on jatkunut, mutta ennen joulua mulla oli ekat epäilyt tästä miehen työntekijästä... sitten oli erinäisiä juttuja miksi epäilyt vahvistuivat ja joo, myönnän että luin miehen tekstareita kun epäilyt alkoi olla suuria. Sitä kautta sitten sain vahvistuksen ja mies lopulta myönsi että ovat ihastuneita ja olivatpa olleet kaksin baarireissullakin mun ollessa alle vuorokauden ikäisen vauvan kanssa synnärillä

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Puhukaa:
Voimia tulevaan!

Mitä hittoa sitä enää puhumaan??? Ite on kantanut toisen lasta jne ja näin mies kiittää???

Mun neuvo on ainakin se, että ÄLÄ ANNA ANTEEKSI. Älä kuuntele lupauksia muuttumisesta ja siitä miten tämä oli ainut kerta ja ei enää koskaan jne.

Jokaisen on tehtävä itse omat ratkaisunsa!

Sama vika Rahikaisella... sillä erotuksella, että meidän kuopus on kaksiviikkoinen

No niin. Onneks en siis ole ainoa. Kauanko teillä oli jatkunut? Miten sä sait selville? :( *halaus*

En tiedä tarkkaan kauanko on jatkunut, mutta ennen joulua mulla oli ekat epäilyt tästä miehen työntekijästä... sitten oli erinäisiä juttuja miksi epäilyt vahvistuivat ja joo, myönnän että luin miehen tekstareita kun epäilyt alkoi olla suuria. Sitä kautta sitten sain vahvistuksen ja mies lopulta myönsi että ovat ihastuneita ja olivatpa olleet kaksin baarireissullakin mun ollessa alle vuorokauden ikäisen vauvan kanssa synnärillä

Voi kamala. Että sellaset varpajaiset teillä. Mun olis pitänyt jo epäillä jotain kun alko oleen "ylitöitä" hieman liikaa.. Tällästä ei varmaan ikinä pysty antaan anteeks. Mä en halua koko miestä enään nähdä, sattuu niin paljon.

Miten sitä voikin olla niin sinisilmäinen??

Uusimmat

Yhteistyössä