A
aaarghh
Vieras
Tämän kokeneena en voi ymmärtää naisia tai miehiä jotka yrittää painostaa puolisoaan hankkimaan lisää lapsia jos tämä ei halua. Tilanne on siis tämä meillä on yhteistä historiaa takana jo vuosia,mutta lapsia on vain yksi koska yhteisestä sopimuksesta näin päätimme. Nyt sitten miehelle on ilmeisesti iskenyt vauvakuume! Joka ikinen kerta kun olemme sänkyhommissa niin mies yrittää päästä hommiin ilman ehkäisyä ja on kovin pettyneen oloinen kun huomautan ettei saa mitään ennenkuin kondomi on paikallaan. Nyt sitten sattui tän vauvakuumeilun huippu. Oltiin hommissa ja mä tavallaan olin miehen päällä,mies ei siis ollu mun sisällä..siinä hommailtiin ja miehen vehkeet oli tosi lähellä mun strategisia paikkoja..ni eiköhän tämä yhtäkkiä tule! Sen verran mä miestä tunnen,että nyt se tulee ja keskesin siirtyä sen verran että tavara lenti ihan jonnekkin muualle ku minne mies oli suunnitellu eli lakanoille. Noh tän episodin jälkeen sitten juteltiin niitänäitä ja tokasin et pitää varmaan vaihtaa lakanat,mies siihen totesi että "niin kato siellä ne raukat ui kun sinä et anna niille elinmahdollisuutta"Jumankeuta..vai en anna elinmahdollisuutta,siihen totesin että niin pitkään kun herra tienaa alle 4000egee kuussa ja minä joudun sen lapsen odottamaan,synnyttämään ja kasvattamaan niin meille ei tule lisää lapsia..sen jälkeen ei olla mitään harrasteltu ja pitää kattoo seuraavan kerran ettei mies rupee kekkuloimaan!