Miehellä on vauvakuume ja minua ahdistaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaarghh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aaarghh

Vieras
Tämän kokeneena en voi ymmärtää naisia tai miehiä jotka yrittää painostaa puolisoaan hankkimaan lisää lapsia jos tämä ei halua. Tilanne on siis tämä meillä on yhteistä historiaa takana jo vuosia,mutta lapsia on vain yksi koska yhteisestä sopimuksesta näin päätimme. Nyt sitten miehelle on ilmeisesti iskenyt vauvakuume! Joka ikinen kerta kun olemme sänkyhommissa niin mies yrittää päästä hommiin ilman ehkäisyä ja on kovin pettyneen oloinen kun huomautan ettei saa mitään ennenkuin kondomi on paikallaan. Nyt sitten sattui tän vauvakuumeilun huippu. Oltiin hommissa ja mä tavallaan olin miehen päällä,mies ei siis ollu mun sisällä..siinä hommailtiin ja miehen vehkeet oli tosi lähellä mun strategisia paikkoja..ni eiköhän tämä yhtäkkiä tule! Sen verran mä miestä tunnen,että nyt se tulee ja keskesin siirtyä sen verran että tavara lenti ihan jonnekkin muualle ku minne mies oli suunnitellu eli lakanoille. Noh tän episodin jälkeen sitten juteltiin niitänäitä ja tokasin et pitää varmaan vaihtaa lakanat,mies siihen totesi että "niin kato siellä ne raukat ui kun sinä et anna niille elinmahdollisuutta"Jumankeuta..vai en anna elinmahdollisuutta,siihen totesin että niin pitkään kun herra tienaa alle 4000egee kuussa ja minä joudun sen lapsen odottamaan,synnyttämään ja kasvattamaan niin meille ei tule lisää lapsia..sen jälkeen ei olla mitään harrasteltu ja pitää kattoo seuraavan kerran ettei mies rupee kekkuloimaan!

Miten paljon alle 4000?? Miten minä olen pärjännyt yh:na kolmen lapsen kanssa minimituilla?! Taitaa olla sinulla vaatimukset turhan lennokkaat. Tai sitten teillä on lapsia ennestään jo iso lauma. Silloin ymmärrän ettei lisää enää tarviis tulla.

ehkäpä jos puhuisitte asjasta kunnolla jos toinen muuttanu mieltä tms... , enipä tuommonenkaan sexillä pihtailu /kiristys nyt kovin fiksua...tai kypsää. Parisuhde siinä kärsii ,ja mielen pahottaa kumpikin .

hommaa vaik sit pillerit äläkä kitise. tolla kriteerillä meillä ois kaikki lapset jääny tekemättä. niit on 4 kipaletta ja todellakin isännällä on pienempi palkka ja minä minimi äippä rahalla

En jaksa lukea koko juttua, mutta eikö ap voi kääntää asiaa toisinpäin? et siis ymmärrä niitä naisia, jotka vauvakuumeisena painostaa miestä hankkimaan vauvaa, vaikka ei tee mieli. Voin kertoa, että aivan yhtä kamalaa seon olla siinä hirvittävän vauvakuumeen kourissa, kun toinen ei muka halua lisää lapsia (tai sitä ensimmäistä vielä). Että jos se painostus on kauheaa niin kauheaa on se ehdottomuuskin sille ettei lisää lapsia.

Alkuperäinen kirjoittaja argh:
Pakko sanoo että provooo....

No ei todellakaan ole! Minulle ei hormonaalinen ehkäisy sovi,sen takia käytetään kondomia. Mä arvasin että ää palsta on tänny hormonihuurusia akkoja jotka ei voi ymmärtää sitä ettei joku halua lisää lapsia. Ja kyllä mä muistan millaista se oli kun lapsi oli pieni ja millaista se odotusaika oli,ei kiinnosta käydä sitä rumbaa uudestaan. Teistäkö on ok,että vaikka ollaan sovittu ja puhuttu asia niin mies yrittää salaa tulla mun sisälle..on täälläkin porukkaa.

Meillä oli kans sama tilanne siinä mielessä että miehellä oli kova vauva kuume ja minulla ei.
Mutta jotenkin se mies vain sai minut sitten ylipuhuttua ja en kadu yhtään.
Voi tätä kasvavan masun riemua ja kaikkea mitä se uusi perheen jäsen tuo iloa ja muuta lisää meidän perheeseen.

Jos mä olisin tullu tänne itkemään että yyhyy mun mies on sika ei haluu lasta,mulla on vauvakuume ni kyllä varmaan sympatioita heruis vaikka mä suunnittelisin tulevani salaa raskaaksi!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No ei todellakaan ole! Minulle ei hormonaalinen ehkäisy sovi,sen takia käytetään kondomia. Mä arvasin että ää palsta on tänny hormonihuurusia akkoja jotka ei voi ymmärtää sitä ettei joku halua lisää lapsia. Ja kyllä mä muistan millaista se oli kun lapsi oli pieni ja millaista se odotusaika oli,ei kiinnosta käydä sitä rumbaa uudestaan. Teistäkö on ok,että vaikka ollaan sovittu ja puhuttu asia niin mies yrittää salaa tulla mun sisälle..on täälläkin porukkaa.

Ei ymmärräkään koska toiveissa on suurperhe, ainakin tällä matamilla. :) Rahoista viis.

Alkuperäinen kirjoittaja lapset on ilomme:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ei ymmärräkään koska toiveissa on suurperhe, ainakin tällä matamilla. :) Rahoista viis.

No onnea sinä!Mullapa ei.

Yhteistyössä