Miehellä on vauvakuume ja minua ahdistaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaarghh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Mr:
Hän ei sitä kanna,synnytä eikä ole lapsen kanssa 1,5vuotta kotona. Joten valitettavasti hän joutuu siitä puolisonsa kanssa päättämään. Helppohan se on vaan heittää rojut kojuun.

:laugh: Kuule, olisin todellakin valmis olemaan lapsen kanssa kotona jos vain joku lapsen kanssani tekisi! Vauvakuumetta olen potenut minäkin eikä hellitä ajatus omasta perillisestä.

Jos kerta haluat miehen tienaavan niin itse valitset kotona olemisen! Voithan itsekin mennä tienaamaan isän jäädessä kotiin jos sinulla rahan suhteen enemmän kunnianhimoa kuin miehelläsi! Kyllä noilla tuloilla kaksi lasta menee siinä missä yksikin. Kaikki on suhteellista.

Valitettavasti miehet ei voi imettää..pienen lapsen kuuluu olla äitinsä kanssa ainakin sinne vuoden ikään asti.

No onko se aika nyt niin tuskallista?

Ei se varmaan kaikkien mielestä ole,mutta mulle ei sovi olla kotona täysin ilman sosiaalista ja älyllistä stimulaatiota maito-automaatiina,siivoamassa,laittamassa ruokaa yms. Joillekkin se käy ja joistain se on kivaa,ei oo mun homma

Et vaikuta olevan ylipäätään kovin kypsä äidiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hän ei sitä kanna,synnytä eikä ole lapsen kanssa 1,5vuotta kotona. Joten valitettavasti hän joutuu siitä puolisonsa kanssa päättämään. Helppohan se on vaan heittää rojut kojuun.

:laugh: Kuule, olisin todellakin valmis olemaan lapsen kanssa kotona jos vain joku lapsen kanssani tekisi! Vauvakuumetta olen potenut minäkin eikä hellitä ajatus omasta perillisestä.

Jos kerta haluat miehen tienaavan niin itse valitset kotona olemisen! Voithan itsekin mennä tienaamaan isän jäädessä kotiin jos sinulla rahan suhteen enemmän kunnianhimoa kuin miehelläsi! Kyllä noilla tuloilla kaksi lasta menee siinä missä yksikin. Kaikki on suhteellista.

Valitettavasti miehet ei voi imettää..pienen lapsen kuuluu olla äitinsä kanssa ainakin sinne vuoden ikään asti.

Ei se varmaan kaikkien mielestä ole,mutta mulle ei sovi olla kotona täysin ilman sosiaalista ja älyllistä stimulaatiota maito-automaatiina,siivoamassa,laittamassa ruokaa yms. Joillekkin se käy ja joistain se on kivaa,ei oo mun homma

Juu näin on aika hyvä diagnoosi sieltä ruudun takaa! :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mielestäni tuo ei kerro kypsyydestä mitään. Ei kaikille sovi sellainen kotiäitiys, mitä suurin osa äideistä täällä kertoo olevansa.

Alkuperäinen kirjoittaja argh:
Pakko sanoo että provooo....

No ei todellakaan ole! Minulle ei hormonaalinen ehkäisy sovi,sen takia käytetään kondomia.

pyydä ei hormonaalinen kuparikierukka. ja kannattaa ehkä puhua asiasta ukkokullan kanssa. tosta ei mene kuin parisuhde pilalle. ei sillä ole väliä kumpi haluaa lisää lapsia. ei toista saa painostaa niitä tekemään.

onko sulla itsellä mitään tuloja? meillä mies tienää tuon rapiat 2000? ja minulla tulot 0-800? kuukaudessa mut silti lapsi tahdottais. ei ne kuitenkaan niin kalliita ole. jos nytkin saadaan rahaa helposti säästöön 500-1000? kuukaudessa niin kyllä sitä parikin lasta elättäis.

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Eikö sulla oo työpaikkaa? Saat 9kk ihan hyvät äitiyspäivärahat ja sit voit mennä taas töihin. Musta lapsen hankinnan ei pitäis olla rahallinen kysymys.

Jotkut haluavat tarjota lapsille muutakin kuin vain kaurapuuroa ja maitoa 4-vuotiaaksi asti ja ostaa muutakin kuin kirpputorivaatteita eli mielestäni on aika rahallinen kysymys.

Yhteistyössä