V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Mr:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Mr:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Hän ei sitä kanna,synnytä eikä ole lapsen kanssa 1,5vuotta kotona. Joten valitettavasti hän joutuu siitä puolisonsa kanssa päättämään. Helppohan se on vaan heittää rojut kojuun.
Kuule, olisin todellakin valmis olemaan lapsen kanssa kotona jos vain joku lapsen kanssani tekisi! Vauvakuumetta olen potenut minäkin eikä hellitä ajatus omasta perillisestä.
Jos kerta haluat miehen tienaavan niin itse valitset kotona olemisen! Voithan itsekin mennä tienaamaan isän jäädessä kotiin jos sinulla rahan suhteen enemmän kunnianhimoa kuin miehelläsi! Kyllä noilla tuloilla kaksi lasta menee siinä missä yksikin. Kaikki on suhteellista.
Valitettavasti miehet ei voi imettää..pienen lapsen kuuluu olla äitinsä kanssa ainakin sinne vuoden ikään asti.
No onko se aika nyt niin tuskallista?
Ei se varmaan kaikkien mielestä ole,mutta mulle ei sovi olla kotona täysin ilman sosiaalista ja älyllistä stimulaatiota maito-automaatiina,siivoamassa,laittamassa ruokaa yms. Joillekkin se käy ja joistain se on kivaa,ei oo mun homma
Et vaikuta olevan ylipäätään kovin kypsä äidiksi.