Miehellä paljon nettikavereita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "NAinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"NAinen"

Vieras
Onko teidän muiden miehillä paljon nettituttuja, kenen kanssa juttelee mesessä facebookissa ym.?Lähinnä jostain pelisivustolta tai keskustelupalstalta hankittuja.

Mun miehellä on paljon nettikavereita ja lähes kaikki naisia n.18-50v. päivittäin pitää yhteyttä jonkun kanssa ircissä tms. koneelta löytyy myös näiden nettikavereiden lähettämiä alastonkuvia. Häiritsisikö teitä tälläiset kuvat jos teidän miehellä olisi koneella tallessa? Njoo ehkä olen liian herkkä mutta mua kyllä hiukan häiritsee :D

Kyllä mua voi hieman häiritä jos siltä löytyis nettikavereidensa alastonkuvia koneelta.
Munki miehellä paljon facebookissa naispuolisia kavereita, joita mä en tiedä, mutta samaten mulla on miespuolisia joita mies ei tiedä. Mutta ne ovat vanhoja kavereita, tai kavereiden kautta uusia tuttavuuksia ja musta jos ihan jotain normaalia kuulumisia yms keskustelee chatissa niin on ok, mutta kyl voisin miettiä keskustelujen tasoa jos aletaan alastokuva lähettelee.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24441988:
Onkohan ne muikit ihan vapaaehtoisesti lähettäny niitä kuvia, vai onko ukkos pyytäny?

Joutuneet riisumaan nettiräsypokassa ja mies on sitten tallentanut webbikameran kuvaa.

Kysäsin niistä kuvista niin kyllä ne on kuulemma ihan itse lähettänyt, kaiketi ne on siltä ajalta kun ei oltu yhdessä joten eihän ne nyt sillein haittaa mutta häiritsee vaan hieman kun haluaa säästää niitä.Toki kone on myös täynnä näiden nettikavereiden kuvia, ihan tavallisia siis, ei alastonkuvia.

Yhteistyössä