Miehellä riittää vientiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Adalmiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Adalmiina

Vieras
Mä oon aina ollu aika pinnallinen ihminen jolle se kumppanin ulkonäkö on tärkeää. Kun tapasin nykyiseni hän ei ollu ollenkaan sellanen ihminen joka ois vastannu mies ihannettani. Aikoinaan sitten eksyttiin samoille jatkoille ja juteltiin paljon ja vietettiin se viikonloppu yhdessä. Viikko sen jälkeen tajusin, että taidankin olla ihastunut tähän mieheen. Sitten nähtiin taas sattumalta ja nyt on yhteistä taivalta takana pari vuotta. Ensimmäistä kertaa elämässäni ihastuin ensin miehen luonteeseen. Mies ei ole mikään mr finland ei todellakaan, mutta itse pidän häntä söpönä. Ihmetyttääkin, että miten tällä miehellä voi olla vientiä niin kauheasti. Naiset suorastaan pyörii tämän miehen ympärillä. Mies on aikoinaan kohdellut naisia huonosti näin olen kuullut, ja välillä tuntuu muakin kohtelevan miten sattuu. Jokatapauksessa kyllä hän osaa hyvinkin kohdella. Hän on sanonut, että olen ensimmäinen josta hän välittää oikeasti ja jonka kanssa haluaa olla. Hänellä ei ole ennen mua ollut mitään vakavaa juttua kenenkään kanssa. Alussa ihmiset varoittivat hänestä, mutta koska en tuntenut ihmistä niin en välittänyt niistä jutuista. Kukaan ei uskonut, että hän olis mun kanssa viikkoa kauempaa ollu. On siinä sit ihmiset joutunu perumaan puheensa. Olivat tottuneet näkemään hänet aina eri nais seurassa. Niin siis miksi nämä naiset pyörii tämän miehen ympärillä ja ihan selvästi yrittävät iskeä miestä jopa mun silmien alla? Osa tietää varsin hyvin, että me ollaan yhdessä ja silti tekee näin. Mies on kyllä erittäin hyvää ja hauskaa seuraa, mutta en usko, että näiden tyylikkäiden naisten makuun ulkonäöllisesti:D Ajattelin vain kun nämä naiset näyttää niin pettyneiltä jos mies ei osoita kiinnostusta. Tuli mieleen eräs juttu nuoruusvuosiltani. Eräs mies oli musta hyvin kiinnostunut, mutta mä en siitä enempää kuin kaverina. Mies oli aika nörtti. Tämä mies alkoi sitten seurustelemaan kauniin naisen kanssa. Siinä oli ihmettelemistä monella. Olin sitten jotenkin surullinen kun sain kuulla ja nähdä, että he ovat yhdessä. Tajusin, että ei mies nyt niin pahan näköinen ole ja saattaisin ollakkin kiinnostunut, mutta kiinnostus tuli vasta kun miehellä oli jo toinen. Tästä siis aikaa jo melkein 10 vuotta. Voisiko olla niin sitten, että nyt kun mun miesystävällä on joku siis minä niin ihmiset ei ymmärrä miten hänellä voi olla joku?

Monet naiset ihastuvat miehen luonteeseen, joku "ei niin hyvännäköinen" voi olla hauska ja ulospäinsuuntautunut ja itsevarma ja huokua sitä ulospäin. Sanoisin kyllä varoituksen sanan siitä, että kirjoitat ettet ymmärrä miten miehellä voi olla vientiä kun ei ole hyvännäköinen. Suhtaudut silloin häneen alentavasti ja se saattaa kostautua. Itselläni on tästä kokemusta. Nyt olen miehen kanssa, jonka tyyppiseen en olisi koskaan uskonut ihastuvani mutta kun rakastuin päätä pahkaa, niin hän on edelleen minulle se kaikista parhaimman näköinen maan päällä. Ja myös se on totta, että naiset usein haluavat enemmän miestä, jolla on naisystävä. Se on joku kilpailuvietti. Itse ajattelit "nörttikaveriasi" kohtaan, että hän ei ole sinun arvoisesi. Kun tajusit että joku muu hänet ottaa mielihyvin, tajusit olleesi vain pinnallinen. Itsellänikin on nuoruudesta samankaltaisia kokemuksia. Toisaalta voithan ajatella miehesi tilannetta niinkin, että ottajia hänellä olisi, mutta hän haluaa olla vain sinun kanssasi. Sinä olet voittaja ;)

Monet naiset ihastuvat miehen luonteeseen, joku "ei niin hyvännäköinen" voi olla hauska ja ulospäinsuuntautunut ja itsevarma ja huokua sitä ulospäin. Sanoisin kyllä varoituksen sanan siitä, että kirjoitat ettet ymmärrä miten miehellä voi olla vientiä kun ei ole hyvännäköinen. Suhtaudut silloin häneen alentavasti ja se saattaa kostautua. Itselläni on tästä kokemusta. Nyt olen miehen kanssa, jonka tyyppiseen en olisi koskaan uskonut ihastuvani mutta kun rakastuin päätä pahkaa, niin hän on edelleen minulle se kaikista parhaimman näköinen maan päällä. Ja myös se on totta, että naiset usein haluavat enemmän miestä, jolla on naisystävä. Se on joku kilpailuvietti. Itse ajattelit "nörttikaveriasi" kohtaan, että hän ei ole sinun arvoisesi. Kun tajusit että joku muu hänet ottaa mielihyvin, tajusit olleesi vain pinnallinen. Itsellänikin on nuoruudesta samankaltaisia kokemuksia. Toisaalta voithan ajatella miehesi tilannetta niinkin, että ottajia hänellä olisi, mutta hän haluaa olla vain sinun kanssasi. Sinä olet voittaja ;)

En pysty sanomaan, että mies on hyvän-näköinen koska sitä hän ei ole. En edes tiedä montaa hyvän-näköistä. Tämä on taas tämä määrittelykysymys miten eri sanat määritellään. Mies on kyllä hyvin suloinen ja söpö mun silmissä. Moni ei vaan tajua mitä nään hänessä.

Viimeksi muokattu:
Aika monet naiset eivät välitä miesten ulkonäöstä yhtä paljon kuin miehet naisten ulkonäöstä (tai naiset omastaan), joten minä en ihmettele yhtään, että miehelläsi on vientiä kun kerran kerroit hänen olevan hyvää ja hauskaa seuraa! Se on monille meistä paljon, paljon tärkeämpi tekijä kuin miehen ilkonäkö. Mutta meitä on erilaisia, en väitä että sinun mieltymyksesi (ulkomuotoon) olisi mitenkään väärin. Tietenkin nainenkin saa haluta hyvännäköisiä miehiä. Kiva silti kuulla että nyt osaat pitää miehestä sisäisten ominaisuuksien perusteella (aika hyödyllinen kyky sitten kun alkaa vähän vanheta...).

Ja mitä tuohon varattujen vientiin tulee, olen huomannut, että varatut ihmiset (koskee sekä miehiä että naisia) ovat usein rennompia vieraiden seurassa kuin sinkut, joten ei ihme jos se viehättää ihmisiä. Sinkut ovat usein vähän enemmän varuillaan, koska joutuvat miettimään minkälaisen vaikutelman antavat itsestään, "luuleeko tuo nyt että olen siitä kiinnostunut jos puhun sille, tai jos olenkin kiinnostunut niin en saa antaa liian innokasta vaikutelmaa...". Varatun ihmisen on kuitenkin tehtävä selväksi vieraille, että on varattu, ja saatavilla ainoastaan kaveruuteen. Inhottavia nuo naiset, jotka tieten tahtoen yrittävät iskeä miestäsi silmiesi alla, hyi!

Voihan olla, että vaikka sinä et pidä häntä niin kovin hyvännäköisenä, niin monet muut pitävät. Eri makuja katsos ihmisillä, kuten vaikka vaatteiden ja sisustuksen suhteen. En minäkään näe mitään ihmeellistä brad pittissä tai leonardo dicapriossa tms. näissä joita miljoonat naiset palvovat.

Voihan olla, että vaikka sinä et pidä häntä niin kovin hyvännäköisenä, niin monet muut pitävät. Eri makuja katsos ihmisillä, kuten vaikka vaatteiden ja sisustuksen suhteen. En minäkään näe mitään ihmeellistä brad pittissä tai leonardo dicapriossa tms. näissä joita miljoonat naiset palvovat.

Voihan se olla juuri noin. Alussa en pitänyt häntä edes mitenkään söpönä, mutta kas kummaa yhtenä päivänä huomasin kuinka suloinen hän on. Ikinä en häntä ole rumana pitänyt. En vaihtaisi häntä keneenkään toiseen. Itsekkään en ymmärrä miksi niin moni nainen kuolaa jonkun Brad Pittin, Johnny Deppin tai Tom Cruisen perään. Mun silmää ne ei ainakaan miellytä, mutta jokaisella on oma makunsa. Leonardo Dicapriota taas olen aina pitänyt söpönä.

Viimeksi muokattu: