Kummitus

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mieheni Sanoi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mieheni Sanoi

Vieras
Hän sanoi, että ei koskaan petä.
Olen alkanut aavistelemaan silti kummia.
Voiko olla mahdollista, että vaikka on paljon koettu yhdessä, (yhteinen laina,omakotitalo ja koirat, ei lapsia )mies sanoo periaatteekseen elämässä sen, että ei petä (ja VIHAA kymmenen vuoden takaista ex-vaimoaan, joka petti häntä aikoinaan)
Silti , joskus puheissa ristiriitoja...ja aina naputtamassa tekstiviestiä jollekin..
Kuinka monelle on käynyt niin, että vaikka ei olisi IKINÄ uskonut, niin on mies pettänyt.
Eli mistä tulee ensimmäinen aavistus, ja kuinka paljon mies silti puhuu pehmoisia ja antaa seksiä, vaikka onkin uskoton?
Vaikka sänkyhalut ovat ennallaan, niin voiko miehellä silti olla suhde toisen naisen kanssa?
 
Minulle ilmesty vaan yht'äkkiä sellainen kummallinen olo miehestä, aina kun mies lähti ovesta ulos,tuli paha ahdistava olo miehestä.
Sanoin miehelle että miksi minua ahdistaa aina kun olet poissa? tulee niin kummallinen paha olo sinusta..
mies katso minua pelästyneesti ja käänti katseen minusta poispäin,eikä tiennyt mistä se mun paha olo oli kotoisin.
Vaistoni varoitti minua koko ajan,mutten halunut uskoa.
Mutta,olin kuitenkin koko aika oikeassa vaikka mies joskus suuttu ja haukku minua vainoharhaiseksi kun taas kerroin miten kummasti ahdistaa ja mies vanno, että rakastaa vain minua ja ei ole toista naista.

Kuuntelin kuitenkin vaistoani! ja päätin lähteä vakoilemaan miestä siskoni kanssa,ja sitten sain selville että mies petti minua jo 3 kuukautta ex-muijansa kanssa .
ja paha olo haihtu kuin ilmaan heti kun totuus tuli pinnalle.

Sisimmissäsi tunnet sen jos oma mies on pettämässä,jopa sen hetken kun se on panemassa sitä toista mutta, vain jos teillä on voimakas henkinen yhteys.muttet kuitenkaan halua vielä uskoa mutta vaistosi laittaa sinut kyllä toimimaan koska et voi torjua sitä tunnetta!se tunne haihtuu heti kun totuus tulee pinnalle.
Sen vaan tietää ja tuntee että nyt jokin mättää miehen suhteen.

Vaistosi ei ikinä valehtele sinulle,tämän olen oppinut!
 
...taas näitä elämää isompia ongelmia, jos ei siulla ole muuta ongelmaa, niin onpas asiat huonosti, maailma on täynnä oikeita Ongelmia, ja sinä vaivaat päätäsi moisella,kannattaisi puhua miehellesi ja kysellä mikä on homman nimi...

...aivan suotta olemaan parisuhteessa, jossa ei ole mitään...
 
Oliko sinunkin mies mustasukkainen silti sinusta?
Se nimittäin hämää, kun ajattelee kaikkia niitä kertoja, jolloin hän laittaa minut vannomaan? Sitä miettii toisen sanoja, ja välillä ajattelee, että mikä syy on pettää , ja silti samalla puhua niin.
Voi olla, että vaikka ei olisi pettänyt, niin jotain jättää sanomatta, ja sen vain yleinen ruumiinkieli antaa ilmi.
Olisipa hyvä, kun selviäisi jotain, mutta häntä on joskus niin vaikea lähestyä, että ei kehtaa edes kysyä, muutakuin sanoo vain että hyvää päivää, kaunis ilma tänään.

 
No joo, kiitos vinkistä.
Miksi täällä ei saa pieniä ongelmia puhua?
Jos on suuri ongelma, niin voi mennä jonnekin kriisituki-keskusteluun?
Tää nyt on vaan tämmöinen pieni parisuhde ongelma..mitä sä tähän vastaat, jos kerran on niin tyhjänpäiväistä?
 
Olen nainen ja tuo kirjoituksesi olisi voinut olla mieheni kirjoittama.

Kumpikaan meistä ei olisi uskonut että koskaan pettäisin. Silti, mies sai minut kiinni juuri tekstareista. Eräs muuan miekkonen oli minuun todella ihastunut ja minä ihastuin ajatukseen että joku oli minuun niin ihastunut..En tiedä olisiko se johtanut mihinkään. Kuitenkin, me molemmat näimme sen pettämisenä.

Ikinä, en IKINÄ olisi kuvitellut että juonisin oman mieheni selän takana..
 
SANOISIN ETTÄ PETTÄÄ. Kokemus on osoittanut, että syvissä vesissä isot kalat kutevat.

Luota intuitioon! Tuo tunne ei tule tyhjästä, ei siis kertaakaan ole yhtäkkiä tullut yllättäen, ilman syytä moinen tunne. Sen vain jotenkin tietää.

Toki jos olet kovin epävarma, et voi luottaa intuitioon. Ja jos taas olet ylimustasukkainen ei intuitio toimi. Mutta muuten, kokemuksesta, ei tulta ilman savua.

Ei tule normaalissa suhteessa, yhtäkkiä, ilman syytä, olo että nyt on muualla vispilänkauppa meneillään.

Mutta tuo pätee ainoastaan jos olet normaalilla tunnelämällä varustettu naisyksilö!
 
Yksi aika varma merkki pettämisestä on myös se, että koko ajan epäilee toista eli kun miehesi pistää SINUT vannomaan uskollisuuttasi hänelle. Mistä moinen tarve pistää sinut vannomaan? Pettäjä helposti projisoi näitä pettämistunteitaan toiseen... Vainoharhaiseksi syyttäminen on myös sama kuin sanoisi suoraan, että nyt on pelit vetämässä muualla...
 
Mistä ihmeestä tämä puolivuotta vanha viesti tänne nousi???
No, kerronpa sitten, että nyt on se tilanne että en ole saanut selvää pettikö vai ei.
Nyt epäilen että pettää taas, tässä oli puolisen vuotta taukoa etten ajatellut niin.
Alkuperäisessä viestissä kysyin, että entä jos mies VIHAA pettäjiä? eli erikseen mainitsee vielä asiasta.

Tilanne on edelleen sama- mies vakuuttaa ettei petä. En kyllä kauheasti sitä kysele.
En epäillytkään nyt pitkään aikaan, kunnes taas hiljattain (siinä myös syy miksi palloilen ellipalstalla- mies ei ole kotona eikä vastaa puhelimeen) alkoi tapahtua.

Näen unia, saan vihlaisevia aavistuksia kun mies lähtee pois, vaikka hetki sitten kaikki oli ok

Voit varmaan kuvitella, että se että tämä taas nousi tänne tuntuu ninkuin joltain merkiltä ylemmistä korkeuksista:)
Taitaa olla parempi lopettaa tas tämä elli-palstailu, kun epäilykset saa vaan lisää puhtia.

Pitää keskittyä kyttäämään miltä miehen käytös vaikuttaa, eikä etsiä täältä viitteitä. Täytyy pysyä objektiivisena, odottaa että se asia lyö kuin halko päähän, sen sijaan että itse etsii halon ja lyö itseään päähän...jos ymmärrät.

Ja totuus muuten on se, että viimeksi kun epäilin, niin taustalta paljastui eräs toinen juttu, mitä mies ei mulle sanonut, eli olin oikeassa että kaikki ei ole hyvin.Kyse vain ei ollut toisesta naisesta.
 
Samaa laulua hoki ex aviomieheni,että pettää ei saa.uskoin sokeasti,että ei petä,enkä pettänyt minäkään.
sitten paljastui,että se pettää ei saa koskikin vain minua eli nainen ei saa pettää häntä:oli ollut muita naisia ties miten paljon.
 

Yhteistyössä