M
Mieheni Sanoi
Vieras
Hän sanoi, että ei koskaan petä.
Olen alkanut aavistelemaan silti kummia.
Voiko olla mahdollista, että vaikka on paljon koettu yhdessä, (yhteinen laina,omakotitalo ja koirat, ei lapsia )mies sanoo periaatteekseen elämässä sen, että ei petä (ja VIHAA kymmenen vuoden takaista ex-vaimoaan, joka petti häntä aikoinaan)
Silti , joskus puheissa ristiriitoja...ja aina naputtamassa tekstiviestiä jollekin..
Kuinka monelle on käynyt niin, että vaikka ei olisi IKINÄ uskonut, niin on mies pettänyt.
Eli mistä tulee ensimmäinen aavistus, ja kuinka paljon mies silti puhuu pehmoisia ja antaa seksiä, vaikka onkin uskoton?
Vaikka sänkyhalut ovat ennallaan, niin voiko miehellä silti olla suhde toisen naisen kanssa?
Olen alkanut aavistelemaan silti kummia.
Voiko olla mahdollista, että vaikka on paljon koettu yhdessä, (yhteinen laina,omakotitalo ja koirat, ei lapsia )mies sanoo periaatteekseen elämässä sen, että ei petä (ja VIHAA kymmenen vuoden takaista ex-vaimoaan, joka petti häntä aikoinaan)
Silti , joskus puheissa ristiriitoja...ja aina naputtamassa tekstiviestiä jollekin..
Kuinka monelle on käynyt niin, että vaikka ei olisi IKINÄ uskonut, niin on mies pettänyt.
Eli mistä tulee ensimmäinen aavistus, ja kuinka paljon mies silti puhuu pehmoisia ja antaa seksiä, vaikka onkin uskoton?
Vaikka sänkyhalut ovat ennallaan, niin voiko miehellä silti olla suhde toisen naisen kanssa?