Miehellä seisoo, mutta ei laukea - johtuuko alkoholista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mikä vialla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mikä vialla

Vieras
Olen kuullut joskus, että alkoholin pitkäaikainen käyttö voisi aiheuttaa tuollaista. Tätini aikoinaan valitti vastaavanlaisesta tilanteesta ja hänen miehensä oli lähes alkoholisti.

Minun mieheni ei ole rapajuoppo, mutta nuorempana veti pään täyteen joka viikonloppu. Nyt reilu nelikymppisenä alkoholi maistuu edelleen viikonloppuisin. Yleensä tissuttelee, niin että on pienessä hönössä aina iltaisin ja välillä vetää kirkkaitakin jatkoksi. Kaatokänniin hän ei itseään juo, mutta huomaan kuitenkin, ettei ole selväkään.

Stondis on kova ja kestää pitkään (tunteja), mutta mies ei laukea. Nuorempana laukesi ihan normaalisti. Alkaakohan alkoholin pitkäaikaisvaikutukset näkyä näin vai voiko tässä olla kyse jostakin muusta. Seksi on meillä hyvää ja kokeilunhaluista. Sitä on harvoin, mutta ollaan molemmat täysillä mukana, kun sitä on.

TUleeko käsipelillä helpommin. Jos olet liian löysä? Loppuuko se sitten lerpahtamiseen vai lopettaako vaan kun ei tule. Tulee mieleen lääkkeet ja joku viinaakin väkevämpi jos tunteja seisoo.

Ei auta edes käsipeli, eikä suihinotto. Ei lerpahda, vaan lopettaa lopulta, kun ei jakseta enää jatkaa.

Huumeita mies ei käytä, eikä mitään potenssilääkkeitäkään. Niitä ehdotin joskus vuosia sitten, kun oli pitkän tauon jälkeen erektio-ongelmia hetken ajan. Mies ei halunnut edes kokeilla, koska kaverinsa, joka käytti niitä, kuoli aivoverenvuotoon ja mies arvelee syyksi sitä.

Moni mies olisi kateellinen tuosta ongelmasta. :)

Toisaalta, jos ei onnistu ollenkaan niin ei sekään kivaa ole. Kyllä tuo on lekurikäynnin arvoinen asia. En ole lääkäri mutten usko että tuo mistään nuoruuden dokailuista johtuu millään tavalla.

Mies joka ennen kärsinyt erektio-ongelmasta > ei kehdannut aloittaa käyttämistä ja keksi tekosyyn
> yhtäkkiä seisookin kovana monta tuntia ilman laukeamista?

Kuulostaa kyllä siltä että miehes taitaa käyttää erektiolääkkeitä tai muuta vastaavaa. Tee testi ja yllätä arkipäivänä ja käy miehesi kimppuun villinä ja katso seisooko? Jos ei niin eiköhän asia oo selvä ;)

Olen tehnyt testin kerran seuraavana päivänä. Miehellä oli taas komea stondis, mutta ei jaksanut/halunnut jatkaa sen enempää krapulan takia.

Olen varma, ettei mies käytä mitään lääkkeitä. Hänellä on lääkärikammo. Veikkaisin syyksi tuota alkoholin käyttöä. Näköjään jollain muulla on kokemusta samasta asiasta alkoholiin liittyen.

Olen kuullut joskus, että alkoholin pitkäaikainen käyttö voisi aiheuttaa tuollaista. Tätini aikoinaan valitti vastaavanlaisesta tilanteesta ja hänen miehensä oli lähes alkoholisti.

Minun mieheni ei ole rapajuoppo, mutta nuorempana veti pään täyteen joka viikonloppu. Nyt reilu nelikymppisenä alkoholi maistuu edelleen viikonloppuisin. Yleensä tissuttelee, niin että on pienessä hönössä aina iltaisin ja välillä vetää kirkkaitakin jatkoksi. Kaatokänniin hän ei itseään juo, mutta huomaan kuitenkin, ettei ole selväkään.

Stondis on kova ja kestää pitkään (tunteja), mutta mies ei laukea. Nuorempana laukesi ihan normaalisti. Alkaakohan alkoholin pitkäaikaisvaikutukset näkyä näin vai voiko tässä olla kyse jostakin muusta. Seksi on meillä hyvää ja kokeilunhaluista. Sitä on harvoin, mutta ollaan molemmat täysillä mukana, kun sitä on.
Olin kaksi kuukautta ilman Alkoa ja laukeamiset palasi nuoruusvuosien tasolle STOP ALKO