Miehellä seksi ongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Turhautunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Turhautunut"

Vieras
Ongelmana on se ettei mies kestä kuin ehkä minuutin tai pari ja laukee sitten. Ok, kyllä toi yrittää mua tyydyttää mutta mä haluun tulla panemalla en räpläämällä tai muuten. Musta aito asia on kuitenkin ihan toista kuin sormella tai kielellä lirputtelu. Ollaan miehen kans puhuttu tosta mutta sanoo vaan ettei pysty asialle mitään tekee vaan tulee kaikesta huolimatta. Mä oon niin kyllästynyt tähän tilanteeseen että musta alkaa tuntua miehen vaihdo olevan paras ratkaisu. Onko mitään muuta järkevää ratkaisua? Ihan ok mies muuten jos tuon onnettoman kestävyyden sais kuriin. Kestäis ees sen 5-10 min niin mäkin ehtisin tulla. Mutta ei niin ei. Valehteleekohan mies kun se sanoo ettei voi estää tulemista? On kuitenkin jo 35 vuotta!

[QUOTE="Turhautunut";30230672]Ongelmana on se ettei mies kestä kuin ehkä minuutin tai pari ja laukee sitten. Ok, kyllä toi yrittää mua tyydyttää mutta mä haluun tulla panemalla en räpläämällä tai muuten. Musta aito asia on kuitenkin ihan toista kuin sormella tai kielellä lirputtelu. Ollaan miehen kans puhuttu tosta mutta sanoo vaan ettei pysty asialle mitään tekee vaan tulee kaikesta huolimatta. Mä oon niin kyllästynyt tähän tilanteeseen että musta alkaa tuntua miehen vaihdo olevan paras ratkaisu. Onko mitään muuta järkevää ratkaisua? Ihan ok mies muuten jos tuon onnettoman kestävyyden sais kuriin. Kestäis ees sen 5-10 min niin mäkin ehtisin tulla. Mutta ei niin ei. Valehteleekohan mies kun se sanoo ettei voi estää tulemista? On kuitenkin jo 35 vuotta![/QUOTE]
Harjoittelullahan tuohon voi vaikuttaa, samoin myös useat laukeamiskerrat auttavat yleensä välineistä esim penisrengas toimii, puuduttavia suihkeita on myös markkinoilla-

[QUOTE="Turhautunut";30230672]Valehteleekohan mies kun se sanoo ettei voi estää tulemista? On kuitenkin jo 35 vuotta![/QUOTE]

Valehtelee! Kunnon mies kykenee pidättämään niin kauan kuin tarve on.

[QUOTE="Liisi";30230701]Ai. Kyllä mä luulisin, että mieskin haluais nautiskella pidempään kuin minuutin tai kaksi.
Eihän seksissä tärkeintä ole se laukeaminen (surullista jos ajattelet näin olevan), vaan läheisyys ja toisessa oleminen sekä nauttiminen.[/QUOTE]

kyllä näin miehenä sanon että se laukeaminen on se koko juttu minkä takia hommiin ryhdytään.

[QUOTE="Liisi";30230701]Ai. Kyllä mä luulisin, että mieskin haluais nautiskella pidempään kuin minuutin tai kaksi.
Eihän seksissä tärkeintä ole se laukeaminen (surullista jos ajattelet näin olevan), vaan läheisyys ja toisessa oleminen sekä nauttiminen.[/QUOTE]

Ei tiedä paremmasta, jos omistaa 2 minuutin munan :D Laukeaminenhan on se juttu siinä.

Kyllä vain, sellaisen 30-60 minuutin täyden jyystämisen jälkeen lastit lähtee ihan eri tavalla ja tuntuu kyllä oikeasti siltä että joku pää halkeaa, hyvällä tavalla. Toki tuollaisella parin minuutin munalla kassien kivistyksen pois purkaa, mutta aika vaisut on vapinat.

[QUOTE="Liisi";30230856]No jos pelkkä laukeaminen on "se juttu", niin yhtä hyvinhän vois sitten vaan tumputtaa? Mihin siinä naista tarvii.

Vai onko siinä isokin ero minne ne siemenensä ruuttaa?[/QUOTE]

Laukeaminen on miehelle se juttu, ja ei mä en saa samanlaista erektiota yksin kuin vaimoni kanssa pelaillessa. Tän takia tumputus onkin jäänyt huolestuttavan vähälle..

Kyllä minun halut seksiin miehen kanssa, jolla olisi 2 min kesto, olisivat todella vähissä. Minä en saisi tuosta yhtään mitään. Haluan että seksi kestää esileikkeineen vähintään 30 min ja itse suoritustakin pitäisi olla tilanteen mukaan vähintään 10-15 min.

Toi tumputus ei toimi mun miehen kohdalla kun se ei pysty uusinta kierrokseen puoleen päivään ja sit on taas sama ongelma. Musta miehen täytyy voida tehdä itselleen jotain. Ei suostu menee lääkäriinkään. Mä kärsin tästä tilanteesta!

[QUOTE="Liisi";30230856]No jos pelkkä laukeaminen on "se juttu", niin yhtä hyvinhän vois sitten vaan tumputtaa? Mihin siinä naista tarvii.

Vai onko siinä isokin ero minne ne siemenensä ruuttaa?[/QUOTE]

no olen koittanut kaikenmailman tekopilluja mutta ei ne silti vastaa oikeeta :(
sitten kun sellainen keksitään niin ei kyllä tarvitse enää naisia saalistaa :)

[QUOTE="A P";30230924]Toi tumputus ei toimi mun miehen kohdalla kun se ei pysty uusinta kierrokseen puoleen päivään ja sit on taas sama ongelma. Musta miehen täytyy voida tehdä itselleen jotain. Ei suostu menee lääkäriinkään. Mä kärsin tästä tilanteesta![/QUOTE]

Ja mies kärsii kun sinä painostat. Voi olla, että mies vaan laukeaa, minkä sille sitten voi... Erektiolääkitys saattaa puuduttaa, mutta biologisestikin ajateltuna miehen laukeaminen on normaalia. Äkkiä miehelle kertyy vitutus jos seksi on suoritus naista varten.

[QUOTE="A P";30230924]Toi tumputus ei toimi mun miehen kohdalla kun se ei pysty uusinta kierrokseen puoleen päivään ja sit on taas sama ongelma. Musta miehen täytyy voida tehdä itselleen jotain. Ei suostu menee lääkäriinkään. Mä kärsin tästä tilanteesta![/QUOTE]

Mies vaihtoon jos ei ole 35v ikään mennessä keksinyt miten kehonsa toimii.

Käske sen ajatella jotain todella karmeeta, vaikka "Tuksua", niin ei varmasti lähde klimppi liian nopiaan putkesta!

Lantiopohjan lihaksia kannattaa harjoittaa myös. Virtsalla käydessä kannattaa katkaista suihku moneen kertaan, siinä joutuu työstämään samoja lihaksia.

Mikäli sinua pitää viilata noin pitkään, on sun esilämmitykses ollut huonoa. Sinisillä napeilla voi kuulema naida tuntitolkulla. En ole kokeillut, mutta jos perse kestää, niin käske miehes ostamaan muutama kokeeksi. Nappeja liikkuu mm. kapakoissa, jos ei uskalla reseptiä hakea.

Yhteistyössä