miehellä sukkahousut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tiina

Vieras
Katselin tuossa Ferillon sivuilta sukkahousuja itselleni. Siellä oli myynnissä myös miesten sukkahousuja. Jäin miettimään, että miltähän mies mahtaisi näyttää niissä. Kysyin mieheltä, suostuisiko hän käyttämään niitä jos tilaan sellaiset. Mies totesi siihen, että hän ei ole vielä kellään tutulla miehellä nähnyt sellaisia, eikä hän ala olemaan edelläkävijä tuollaisissa jutuissa. Totesi perään että sitten kun niitä on myytävänä normaali marketeissa, niin sitten hän suostuu sellaisia kokeilemaan.

Itse olisin kyllä mielellään nähnyt miehen kokeilemassa niitä. Mitäs mieltä te olette moisesta, vai olenko vähän poikkeava ajatusmailmaltani?

No hyi. Miksi? Kun ne saa antaa karvojen rehottaa, niin mitä väliä sen on onko tasainen iho? Varmaan näyttäs kivalta kun rehottas karvat alla. Vai meinaatko että sheivaiskin? Hullu maailma.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
No voi vit...! Ja just kun ollaan yritetty poikaa vierottaa sukkahousuista!!!!

Tuokin on koominen juttu minun mielestä, että alle kouluikäisellä pojalla on täysin normaalia tuo sukkahousujen käyttö, mutta kun menee kouluun, niin ei voi missään nimessä käyttää sukkahousuja. Ne on kuitenkin vain kalsari ja sukka yhdessä. Nuo paksut sukkahousut, mitä lapsena käytetään, ei oikeasti eroa juuri mitenkään kalsareista. Sukkahousut on vähän joustavammat ja ihonmyötäisemmät kuin kalsarit, mutta mikä niistä tekee tyttöjen vaatteen siinä 5-7 vuoden ikäisenä?

Tiedän miehen, joka käyttää sukkahousuja. Ihan normisti suorien liituraitahousujen alla. Hämmennyin jonkin verran, kun näin ja tajusin tämän eräänä kauniina päivänä työpaikallani. Mutta mikäs siinä sitten, ihan sama mitä kukakin housujensa alla käyttää.

Itselle kävi aikoinaan niin, että olin tyttöystäväni luona, kun päätimme lähteä perjantai iltana baariin. Kävelymatka oli noin 2 km. Tyttöystäväni tuli makuuhuoneesta sukkahousut jalassa minun luokse, ja ojensi minulle sukkahousupaketin ja sanoi, että laita nämä jalkaasi, siellä on melkein 20 astetta pakkkasta. Vähän ihmeissäni katselin sukkahousuja, ja totesin että parempi että hän pukee ne minulle. Hän tuli hajareisin jalkojeni päälle ja aloitti pukemaan sukkahousuja minulle. Kaunis sukkahousuihin puettu takapuoli oli suoraan silmieni edessä. En pystynyt pitämään käsiäni erossa siitä, vaan aloin välittömästi hyväilemään sitä. Sukkahousut olivat minulle armotta liian pienet ja jäivät haaroista niin alas etten olisi saanut housuja ylös ollenkaan. Tyttöystäväni haki toiset ohuemmat ja joustavammat sukkahousut, jotka puettiin nyt minulle. Tämän jälkeen unohdimme baariin lähdön ja siirryimme makuuhuoneen puolelle. Tämän jälkeenkin olemme käyttäneet moneen kertaan sukkahousuja makuuhuoneleikeissä.

Mä oon käsittäny että miesten ei kannattais käyttää sukkiksia, koska ne lytskää tavarat ja heikentää sperman laatua, kun siittiöt joutuu liian kovaan lämpöön (ruumiinlämpö). Ja muutoinkin saattavat heikentää verenkiertoa kriittisillä alueilla.

Näin vastasi muistaakseni se tv-lääkäri katsojakysymykseen miesten sukkiksista. Että älkää miehellenne ostako ainakaan jos ootte lapsentekoaikeissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Mä oon käsittäny että miesten ei kannattais käyttää sukkiksia, koska ne lytskää tavarat ja heikentää sperman laatua, kun siittiöt joutuu liian kovaan lämpöön (ruumiinlämpö). Ja muutoinkin saattavat heikentää verenkiertoa kriittisillä alueilla.

Näin vastasi muistaakseni se tv-lääkäri katsojakysymykseen miesten sukkiksista. Että älkää miehellenne ostako ainakaan jos ootte lapsentekoaikeissa.

Näin se tietysti teoriassa on, mutta vain teoriassa. Jos otat normaalit 20 - 40 den sukkahousut ja laitat ne jalkaasi, voit venyttää niitä etupuolelta ihan vaivattomasti 20-30 cm. Samaa voit koittaa miesten pitkillä kalsareilla. Nuo sukkahousut ei missään nimessä lämmitä niin paljon kuin nuo pitkät kalsarit. Mitään Control-top sukkahousuja miesten ei tietenkään kannata käyttää, ei ainakaan jatkuvasti.

Vai onko naiset sitä mieltä, että sukkahousut on kuumemmat kain miesten pitkät kalsarit, tai vähemmän joustavat? Tarkoitan siis normaali 15-40 den sukkahousuja.

Miesten pitkät kalsarit on kyllä huomattavasti mukavammat jalassa kuin sukkahousut. Ison raskausmahan kanssa ne olivat lähes ainoat housut, joissa sai oikeasti mukavan asennon.

En kyllä vois kuvitella omaa, melkein parimetristä miestäni sukkahousuihin... :laugh:

Mie oon käyttänt sukkahousui kymmenii vuosii,eikä miu miehisyys oo niistä kärsiny.Semmosii tavallissi, 40d.,levveellä haarakiilala, helpottaat jalkojen suonimista paljo ja pysyvät kunnolla jalassa tavallissii kalsareihi verrattuna.Ei oo perhe koskaa naureksinu,vaik on seihtämä lasta,joista viis tyttöö.

Alkuperäinen kirjoittaja sukkismies32:
Käytän kiiltäviä 20den sukkiksia shortsien kanssa, ne näyttää ja tuntuu ihanilta.

Mitenkäs muut ihmiset suhtautuu noihin sukkahousuihisi? Jos ne kerran on kiiltävät, niin varmasti monikin on ne huomannut. Millaisia reaktioita herättää ihmisissä?

Kokeilin sukkahousuja ja jäin niiden koukkuun todetessani miten mukavilta ne jaloissa tuntuivakaan .Ei koskaan enään pitkiä kalsareita Eläköön miesten sukkikset Toivottavasti tulevat pian yleiseen myyntiin

Onko jonkun miehisyys niin heikoissa kantimissa että semenee niin pinestä asiasta kuin sukkahousujen päälle pukemisesta Sukkikset on mukavat pitää ja näyttävät tosi hyviltä katsella

Jo vuosia olen käyttänyt joko mustia Wolford Satin Touch 20 tai mustia Wolford Satin Opaque 50 sukkiksia kelistä riippuen. Näistä löytyy tarpeeksi isoja kokoja (XL) joita en ole muista merkeistä löytänyt (mm. Nansogroupin ja Iconin XL ovat liian pieniä). Eivätkä ole mitään mummomalleja. Ovat todella mukavia ja kestäviä. Käytän niitä farkkujen alla ilman päällyssukkia, paitsi kylmillä keleillä. Emäntä ja 2 lasta samassa taloudessa.

"Jos mun mies laittas sukkahousut jalkaan kuolisen nauruun...."
Taitaa teillä olla tuo ajatuksenkulku aika rajoittunutta ja jäänyt lapsen asteelle.
Laadukkaat oikean kokoiset sukkikset sopii TosiMiehelle mutta ei Nynnyille.
Tartteehan se hieman staminaa mieheltä pitää sukkiksia ja emäntäkään ei saa olla mikään nyhverö (muuten tulee juuri näitä kommentteja).

Ajatuksenjuoksultaan terveesti kehittyneessä parisuhteessa mies voi pitää sukkiksia tai jos ei niin ajatuksenjuoksulle (ihmisille) on kehitysvaraa. Tällöin myös monesta muustakin asiasta tulee helposti skismaa ja elämä on täynnä ainaista pientä tai isoa nälvimistä.
Taitaa emäntä olla hellapoliisi ja kodin yleiskone?

Alkuperäinen kirjoittaja WolfordMan:
Jo vuosia olen käyttänyt joko mustia Wolford Satin Touch 20 tai mustia Wolford Satin Opaque 50 sukkiksia kelistä riippuen. Näistä löytyy tarpeeksi isoja kokoja (XL) joita en ole muista merkeistä löytänyt (mm. Nansogroupin ja Iconin XL ovat liian pieniä). Eivätkä ole mitään mummomalleja. Ovat todella mukavia ja kestäviä. Käytän niitä farkkujen alla ilman päällyssukkia, paitsi kylmillä keleillä. Emäntä ja 2 lasta samassa taloudessa.

"Jos mun mies laittas sukkahousut jalkaan kuolisen nauruun...."
Taitaa teillä olla tuo ajatuksenkulku aika rajoittunutta ja jäänyt lapsen asteelle.
Laadukkaat oikean kokoiset sukkikset sopii TosiMiehelle mutta ei Nynnyille.
Tartteehan se hieman staminaa mieheltä pitää sukkiksia ja emäntäkään ei saa olla mikään nyhverö (muuten tulee juuri näitä kommentteja).

Ajatuksenjuoksultaan terveesti kehittyneessä parisuhteessa mies voi pitää sukkiksia tai jos ei niin ajatuksenjuoksulle (ihmisille) on kehitysvaraa. Tällöin myös monesta muustakin asiasta tulee helposti skismaa ja elämä on täynnä ainaista pientä tai isoa nälvimistä.
Taitaa emäntä olla hellapoliisi ja kodin yleiskone?

Dude_Stockings_main.jpg

Yhteistyössä