Miehellä tuli tänään melkein itku..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Januliittus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hairy mary:
Olipas ihana biisi, kaunis ääni laulajalla. Leave me alone meni paremmin kun Hanna Pakaralla :D

Oon myöhemmin kuunnellu tota alkuperästä ja miehän laulan ton aikalailla erilailla :ashamed: Eli oon tehny siitä ihan oman sovitukseni...

Ihan kivasti laulat vartooja kyllä, hyvää karaokeainesta.
Miuusikkomieheni kyllä kuunteli hampaat irvessä noita sinun Flashdance-kertsirevityksiä, meni vähän... no mut tosi kiva ääni sulla kyllä on.

Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
Ihan kivasti laulat vartooja kyllä, hyvää karaokeainesta.
Miuusikkomieheni kyllä kuunteli hampaat irvessä noita sinun Flashdance-kertsirevityksiä, meni vähän... no mut tosi kiva ääni sulla kyllä on.

Joo niin meni, tiedän itsekin, nou hätä... Olis pitäny yhdellä laskee ja kipeydelläkin oli osansa asiassa :)

Alkuperäinen kirjoittaja no mutta:
kuuntelin nuo, ja täytyy sanoa että hyvä on ääni muijalla... ainesta olis ammattiakin siitä lähtee hakemaan? Ootko vartooja opiskellut musiikkia ja laulua?

Kiitos :ashamed:
En oo ikuna opiskellu musiikkia enkä laulua... Pienen ikäni vaan karaoken parissa pyöriny :D

Olishan se huisia jos ammatikseen laulais, mutta kyllä mulle tässä vaiheessa ihan riittää toi karaoke :)

Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Soitti mulle että kuuli radiosta biisin - sun särkyä anna mä en ja tuli tippa linssiin kun ajatteli minua :heart:

Enpäs ole koskaan tiennyt tuota puolta minun miehestä, koska harvoin näyttää tunteitaan ja ei kovin herkästi itke.

Tässä biisi minun siskon vartoojan laulamana :heart: :heart:

http://www.youtube.com/watch?v=ZrycNxFRtEw

Jätä se sika.

Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:
Soitti mulle että kuuli radiosta biisin - sun särkyä anna mä en ja tuli tippa linssiin kun ajatteli minua :heart:

Enpäs ole koskaan tiennyt tuota puolta minun miehestä, koska harvoin näyttää tunteitaan ja ei kovin herkästi itke.

Tässä biisi minun siskon vartoojan laulamana :heart: :heart:

http://www.youtube.com/watch?v=ZrycNxFRtEw

Jätä se sika.

vai että sika :laugh: :laugh:

Aivan mahtava ääni..
Itsekkin karaokea harrastan,tota biisiä oon koittanut harjoitella "salaa",mutta en pääse kovin ylös..

Saakos uteloida?Toimitko sä karaoken "vetäjänä" vai muutenko vaan harrastat?

kuuntelin nuo, ja täytyy sanoa että hyvä on ääni muijalla... ainesta olis ammattiakin siitä lähtee hakemaan? Ootko vartooja opiskellut musiikkia ja laulua?

Joo nythän sitä voi istua karaokessa päivät pitkät ja idolssiinkin mennä munaamaan itsensä kun ei lapsi pyöri jaloissa.....

Alkuperäinen kirjoittaja ärsyyntynyt:

Joo nythän sitä voi istua karaokessa päivät pitkät ja idolssiinkin mennä munaamaan itsensä kun ei lapsi pyöri jaloissa.....

:kieh: sinähän sen tosiaan tiedätkin :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja maatiainen:
Aivan mahtava ääni..
Itsekkin karaokea harrastan,tota biisiä oon koittanut harjoitella "salaa",mutta en pääse kovin ylös..

Saakos uteloida?Toimitko sä karaoken "vetäjänä" vai muutenko vaan harrastat?

Karaokejuontaja olen :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja paras näin:
Ihana biisi tosiaan on mutta mieluiten kuuntelen sen Johanna Kurkelan esittämä.

MEillä ei toimi kajarit,,,eikä niinkään liity tähän biisiin,mutta muhun kolahtaa JOhanna Kurkelan Ensi elämässä...

Tiedän tiedän

Tiedän tiedän

Juu niin tosiaan
:laugh: :laugh: :laugh:

Yhteistyössä