Miehellä uuden harrastuksen myötä uus kaveripiiri ja koti ja perhe jäänyt aivan toisarvoisiksi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kypsä!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kypsä!!

Vieras
Tänään ei voinut lähteä mun ja lapsen kanssa mun mummulaan kun piti mennä töihin. Olikin päässyt töistä aiemmin eikä ilmottanut mitään, vaan on nyt notkunut sitten n.8h uusien kavereidensa kanssa!!!!!!!
Äsken soitin et missä ihmeessä sä olet?! "No tässä Matilla." "Ai ooksä ollu siellä koko päivän?!" "Joo....." SIIS %¤&#%(#%/)#&%!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eikä oo eka kerta. Saattaa lähtee kauppaan ja siinä menee 3 tuntia kun POIKKEAA nopeasti joko tossa paikallisessa missä ne perheettömät kaverit notkuu kaikki illat tai sit jonkun kaverin luona.
Ja mä olen kyllä tutustunut näihin ihmisiin ja tiedän et todella myös harrastavat ja notkuvat, eli ei mitään toinennainen-kuvioita, mutta mies ei tunnu tajuavan et hänellä on EDELLEEN SE PERHE vaikka kavereilla ei olekaan!!

Mies täyttää just 30 ja tuntuu et sillä muutenkin on joku ikäkriisi, on kun pikkukakara.

Sit kun sille noista menoista sanoo et voisko niitä vähentää (HUOM! Vähentää, EI lopettaa) niin alkaa iniseen et "sun mielestä mä en sais tehdä mitään enkä käydä missään ENKÄ KOSKAAN sitä ja tätä ja plääplää." Meidän eskari-ikänen on samanlainen ja häneltä sen "sä et koskaan...."-marinan vielä kestän, mutta että "aikuiselta" mieheltä.

Tänään menee kova kovaa vasten ja sanon et tee valintas, joko vähennät noita TURHIA notkumisia tai sit häipyy perhe. Valitse niistä.

Se varmaan viettää huomisen äitienpäivänkin niiden kavereidensa kanssa :kieh:

mäkin ikävä kyllä veikkaisin toista naista, itellä aikanaan ihan samanlaiseks miehen toiminta muuttu ja vuoden jälkeen selvis että toinen nainenhan se oli, millään en olis halunnu uskoo, mut uskottavahan se oli kun lopulta jäi kiinni. Ja siis silläkin uusia kavereita muka oli kenen kans vietti aikaa, olihan niitä uusia kavereita sillon tullu, mut ei niitten kans aikaa viettäny vaan toisen naisen. Mulla onneks oli helppo lähtee ku ei ollu lapsia sen miehen kans, onneks

Yhteistyössä