Miehelläni melanooma!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sairaan miehen vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sairaan miehen vaimo

Vieras
olimme vasta lomamatkalla kotisuomessa ja autolla kulkiessamme huomasin miehen käsivarressa pari tummaa luomea. Näitä ei ole aiemmin ollut, eikä näin tummia ole hällä muutenkaan. Nyt kuitenkin säikähdin kovasti ja mieheni meneekin tällä viikolla ihotauti lääkärille tutkimuksiin.
Minua pelottaa ja olen huolesta soikeana. En ymmärrä miten jaksan jos miehelläni on ihosyöpä.

On miehelläni luomia ja paljon, mutta nämä kaksi poikkeavat tavallisista niin voimakkaasti että se pisti silmään. Toivon koko sydämestäni ettei hänellä melanooma ole sillä kaikessa muussa mitä hänellä on on riittävästi jaksamista.

Alkuperäinen kirjoittaja Sairaan miehen vaimo:
On miehelläni luomia ja paljon, mutta nämä kaksi poikkeavat tavallisista niin voimakkaasti että se pisti silmään. Toivon koko sydämestäni ettei hänellä melanooma ole sillä kaikessa muussa mitä hänellä on on riittävästi jaksamista.

Kaverin vaimo löysi miehen selästä kanssa luomen ja leikkaus oli samalla viikolla.Lääkärin mukaan tosi hyvä tuuri kun löytyi niin aikaisessa vaiheessa.

No ei se mikään kuolemantuomio välttämättä ole, vaikka melanooma löytyisikin. Multa on leikattu melanooma kolme vuotta sitten ja tässä vielä porskutetaan. Ja luultavasti yhtä pitkään kuin moni muukin, imusolmukkeet olivat puhtaat, eli syöpä ei ollut levinnyt. Älä Ap stressaa turhaan etukäteen!

No nyt on mies käynyt ihotautilääkärillä. Luomista ei kuulemma ole huolta, mutta miehen nenästä jouduttiin ottaan kaksi koepalaa. Ihossa on ollut tulehduksia tulehduksen perään ja nyt sitten vihdoin alettiin tutkimaan. Nyt kuitenkin on odoteltava tuloksia mahdollisesti elokuulle asti.

mä olen miestäni patistanut lääkäriin koska hänellä on paljon luomia.
nyt huomasin hänellä selässä yhden vaalean luomen jonka yhteen sivuun on tullut pieni tumma läikkä.

Yhteistyössä